Οι ΗΠΑ μηνύουν την Adobe για εξαπάτηση καταναλωτών

Οι ΗΠΑ μηνύουν την Adobe για εξαπάτηση καταναλωτών Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ κατέθεσε μήνυση κατά της Adobe υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία εξαπατά τους καταναλωτές, καθώς αποκρύπτει το τέλος πρόωρης λήξης και δυσκολεύει τους χρήστες να ακυρώσουν τις συνδρομές τους.

Στη μήνυση που κατατέθηκε σήμερα, Δευτέρα (17/7), το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ ισχυρίζεται ότι «η Adobe ζημίωσε τους καταναλωτές εγγράφοντάς τους στο προεπιλεγμένο, πιο επικερδές συνδρομητικό της πρόγραμμα χωρίς να γνωστοποιεί με σαφήνεια σημαντικούς όρους του προγράμματος».

Η αμερικανική κυβέρνηση λέει ότι η Adobe έσπρωξε τους καταναλωτές προς την «ετήσια συνδρομή με μηνιαία πληρωμή» χωρίς να τους ενημερώσει ότι η ακύρωση του προγράμματος κατά τον πρώτο χρόνο θα κόστιζε εκατοντάδες δολάρια.

Η Adobe αποκαλύπτει τα τέλη πρόωρης τερματισμού μόνο όταν οι συνδρομητές προσπαθούν να τα ακυρώσουν, και μετατρέπει το τέλος πρόωρης τερματισμού σε «ισχυρό εργαλείο διατήρησης» παγιδεύοντας τους καταναλωτές σε συνδρομές που δεν θέλουν πλέον, αναφέρει η μήνυση.

«Κατά τη διάρκεια της εγγραφής, η Adobe κρύβει ουσιώδεις όρους του προγράμματος APM στα ψιλά γράμματα και πίσω από πλαίσια κειμένου επιλογών και υπερσυνδέσμους, αποδεικνύοντας γνωστοποιήσεις που έχουν σχεδιαστεί για να περνούν απαρατήρητες και που οι περισσότεροι καταναλωτές δεν βλέπουν ποτέ», σύμφωνα με την καταγγελία. «Στη συνέχεια, η Adobe αποτρέπει τις ακυρώσεις χρησιμοποιώντας μια επαχθή και περίπλοκη διαδικασία ακύρωσης» υποστηρίζει το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης.

Η Adobe λέει ότι σχεδιάζει να αντικρούσει τους ισχυρισμούς στο δικαστήριο.

«Οι συνδρομητικές υπηρεσίες είναι βολικές, ευέλικτες και οικονομικά αποδοτικές, ώστε να επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέγουν το πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους, στο χρονοδιάγραμμα και στον προϋπολογισμό τους», δήλωσε η Γενική Σύμβουλος και Διευθύντρια Εμπιστοσύνης της Adobe, Ντάνα Ράο, σε δήλωσή της. «Προτεραιότητά μας είναι να διασφαλίζουμε πάντα ότι οι πελάτες μας θα έχουν μια θετική εμπειρία. Είμαστε διαφανείς με τους όρους και τις προϋποθέσεις των συμφωνιών συνδρομής μας και διαθέτουμε μια απλή διαδικασία ακύρωσης» σημείωσε.

Η καταγγελία του αμερικανικού υπουργείου Δικαιοσύνης αναφέρει ότι η Adobe παραβίασε τους ομοσπονδιακούς νόμους που έχουν σχεδιαστεί για την προστασία των καταναλωτών. Η κυβέρνηση ζητά "ασφαλιστικά μέτρα, αστικές κυρώσεις, δίκαιη χρηματική αποζημίωση, καθώς και άλλες ελαφρύνσεις".

Η Adobe μεταπήδησε σε ένα συνδρομητικό μοντέλο το 2012 και άρχισε να απαιτεί από τους καταναλωτές να πληρώνουν για την πρόσβαση στο λογισμικό της εταιρείας σε επαναλαμβανόμενη βάση. Στο παρελθόν, οι χρήστες μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στο λογισμικό της εταιρείας μετά την καταβολή μιας εφάπαξ αμοιβής. Οι συνδρομές αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της εταιρείας, σημειώνει η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.

Με πληροφορίες από techcrunch

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Το σύστημα STAR (Sperm Track and Recovery) και αντλεί την έμπνευσή του από παρόμοιες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι αστροφυσικοί για την ανίχνευση νέων άστρων ή πλανητών μέσω τεχνητής νοημοσύνης
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Τech & Science / Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Οι προσπάθειες ενσωμάτωσης του Apple Intelligence δεν έχουν ακόμη αποδώσει - Η Apple βρίσκεται «ουσιαστικά τρία χρόνια πίσω» στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου φωνητικού βοηθού, επισημαίνουν αναλυτές
LIFO NEWSROOM
Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Τech & Science / Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Αυστραλοί ερευνητές ανακοίνωσαν ότι, χρησιμοποιώντας mRNA, κατάφεραν να «ξεγελάσουν» τον ιό ώστε να βγει από την κρυψώνα του – ένα κρίσιμο βήμα για την πλήρη εξάλειψή του από τον οργανισμό
LIFO NEWSROOM
Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Τech & Science / Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Η εταιρεία φιλοδοξεί να δημιουργήσει, μέσα στις επόμενες δεκαετίες, σεληνιακές υποδομές ικανές να υποστηρίξουν 1.000 κατοίκους και να υποδέχονται χιλιάδες επισκέπτες
LIFO NEWSROOM