Οι 14 ψηφιακές τάσεις του 2014

Οι 14 ψηφιακές τάσεις του 2014 Facebook Twitter
0

Ένας από τους γνωστούς "γκουρού" των social media, ο Jeremy Goldman, βάζει, με άρθρο του στο TheNextWeb, 14 ειδικούς να "τσακωθούν" με τις 14 επικρατέστερες τάσεις στο χώρο της pop τεχνολογίας και των κοινωνικών -και λοιπών- μέσων, για το 2014.

Να τι έχουν να πουν για το τί -και το αν- θα απασχολήσει την προσοχή μας, το 2014:

1.   Τα κοινωνικά μέσα, είναι το κλειδί της επιτυχίας

Η Αλιζα Σέρμαν, Digital Strategist, προβλέπει ότι οι εταιρείες θα χαλαρώσουν κάπως τις πολυκάναλες, στρατηγικές μάρκετινγκ και ότι το 2014, θα είναι το "έτος της αποσύνδεσης".

2.   Είναι απαραίτητο να παρακολουθούμε τις προβλέψεις τάσεων.

Ο Ryan Holiday, Διευθυντής Marketing στην American Apparel, διαφωνεί τελείως με την ύπαρξη προβλέψεων τέτοιου είδους.

 

3.   Θα σκληρύνει η πόρτα στο content marketing

Το 2014, όλα δείχνουν ότι θα είναι δυσκολότερο για τα brands να εισχωρήσουν στο τάιμλαϊν του απλού χρήστη με μορφή "αφηγηματικού μάρκετινγκ" υποστηρίζει ο Augie Ray, οικονομικό στέλεχος εταιρειών social media. 

4.   Θα διευρυνθεί η απήχηση των προϊόντων mobile

Εννοείται, ακόμα το συζητάμε; Αναρωτιέται ο Christopher S. Penn, επιχειρηματίας της επικοινωνίας.

5.   Το "social" θα αρχίσει να κουράζει

Η διευθύντρια της εταιρείας Branderatti, Ekaterina Walter, πιστεύει ότι η παραγωγή και η κατανάλωση social περιεχομένου θα αυξηθεί, αλλά η κατανάλωσή του θα γίνει πιό "έξυπνη" και στοχευμένη.

6.   Το Google+ θα εκθρονίσει το facebook
Διαφωνεί οριζοντίως και καθέτως, ο Ted Rubin, Social Marketing Strategist.

7.   Θα επέλθει το τέλος των social media
Διαφωνεί ο Tech Blogger, Hillel Fuld και τονίζει ότι πρέπει να συμφιλιωθούν όλοι με τα κοινωνικά δίκτυα, αντί να πετάνε κλισέ.

8.   Οι εταιρείες θα επενδύσουν σε 'Big Data'
Αφορά κυρίως εταιρείες που διαχειρίζονται μεγάλες βάσεις δεδομένων και την προσπάθεια να διαχειριστούν προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών.

9.   Το Vine και το Instagram Video θα κατακτήσουν τον κόσμο
Πρέπει να ωριμάσουν κι άλλο στο μυαλό του κόσμου, ώστε να θεωρηθούν 'σοβαρά' κανάλια επικοινωνίας, τονίζει η σύμβουλος επιχειρήσεων Dorie Clark.

10. Θα δωθεί περισσότερη έμφαση στο content marketing

Και ο καθηγητής και blogger Mark Schaefer, πιστεύει ότι το content marketing, δεν ταιριάζει σε όλα τα brands.

11. Θα υπάρξουν περισσότερα διαφοροποιημένα 'κοινωνικά κανάλια'

H Lauren Hackett, υποστηρίζει ότι πρέπει να γίνεται προσεκτική επιλογή ως προς τα κανάλια μάρκετινγκ στα οποία θα εκπροσωπηθεί μια εταιρεία.


12. Η επιτυχία θα είναι στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα

Το θέμα είναι να απευθυνθεί κανείς στο κοινό που του ταιριάζει ποιοτικά. Ο αριθμός των likes δεν είναι το παν. Λέει ο Peg Samuel ειδικός στα κοινωνικά μέσα.


13. Το facebook θα είναι "τόσο 2013"

Ένας ακόμα ειδικός της στρατηγικής επικοινωνίας, ο Ross Sheingold, υπενθυμίζει ότι και το instagram, που υποτίθεται ότι τραβά μακριά από το facebook το ενδιαφέρον ολοένα και περισσότερων εφήβων, ανήκει... στο facebook!


14. Το Google Glass θα κάνει μεγάλο σουξέ

Θα χρειαστεί τουλάχιστον ένας χρόνος ακόμα μέχρι το Google Glass, αν μη θεωρείται "ξένο σώμα" στην καθημερινότητα του κόσμου. Τότε θα εκτιναχθεί, λέει το στέλεχος εμπορικού τμήματος της RebelMouse, Megan Berry.

[via]

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θέλει να γίνει το Android των ανθρωποειδών ρομπότ: H OpenMind υπόσχεται επανάσταση στη συμβίωση ανθρώπου–μηχανής

Τech & Science / Θέλει να γίνει το Android των ανθρωποειδών ρομπότ: H OpenMind υπόσχεται επανάσταση στη συμβίωση ανθρώπου–μηχανής

Με λογισμικό ανοικτού κώδικα που επιτρέπει στα ρομπότ να επικοινωνούν, να μαθαίνουν και να συνυπάρχουν, η νεοφυής εταιρεία από τη Silicon Valley φιλοδοξεί να γίνει το λειτουργικό σύστημα των ανθρωποειδών ρομπότ της επόμενης εποχής.
LIFO NEWSROOM
Μούμια με τατουάζ

Τech & Science / Τα τατουάζ στα χέρια μιας μούμιας, ηλικίας 2.300 ετών, αποκαλύπτουν νέες πληροφορίες για την τεχνική τους στην αρχαία Σιβηρία

Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ότι τα τατουάζ της μουμιοποιημένης γυναίκας, που απεικονίζουν φανταστικά ζώα, δημιουργήθηκαν με άγνωστα εργαλεία, πιθανώς από βιοδιασπώμενα υλικά
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

Τech & Science / Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

«Τα ευρήματα αυτής της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν σημαντική εξέλιξη στη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία του καρκίνου», δήλωσε ο Κώστας Αρβανίτης
LIFO NEWSROOM
Πώς η κλιματική κρίση απειλεί τον εγκέφαλο: Οι επιπτώσεις της ζέστης σε νευρολογικές παθήσεις

Τech & Science / Πώς η κλιματική κρίση απειλεί τον εγκέφαλο: Οι επιπτώσεις της ζέστης σε νευρολογικές παθήσεις

Η ακραία ζέστη λόγω της κλιματικής αλλαγής επιδεινώνει νευρολογικές παθήσεις όπως η επιληψία, η άνοια και τα εγκεφαλικά - Τι αποκαλύπτουν επιστήμονες για τον «καυτό εγκέφαλο» και τις νέες προκλήσεις που έρχονται
LIFO NEWSROOM
Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα

Τech & Science / Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα

Τα ευρήματα ανοίγουν νέους θεραπευτικούς δρόμους απέναντι στον μικροκυτταρικό καρκίνο που αποτελεί μια επιθετική μορφή καρκίνου του πνεύμονα, η οποία ευθύνεται για το 15-20% των νέων διαγνώσεων στη χώρα μας και παγκόσμια
LIFO NEWSROOM