Ο δημιουργός του διάσημου «Like» στο Facebook διέγραψε εντελώς την εφαρμογή

Ο δημιουργός του διάσημου «Like» στο Facebook διέγραψε εντελώς την εφαρμογή Facebook Twitter
1

Ο άνθρωπος που το 2007 δημιούργησε το «Like» στο Facebook διέγραψε εντελώς την εφαρμογή από το κινητό του τηλέφωνο.

Ο Justin Rosenstein μπορεί να κρύβεται πίσω από διασημότερο κουμπί του app, αλλά σήμερα δηλώνει πως φοβάται πολύ για τις ψυχολογικές επιπτώσεις που έχουν οι εφαρμογές πάνω στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με τον Guardian, ανησυχεί σε τέτοιο βαθμό που μπλόκαρε τον εαυτό του από Reddit και Snapchat επίσης, βάζοντας ταυτόχρονα πολύ αυστηρούς περιορισμούς στο πόσο χρησιμοποιεί το Facebook. Μάλιστα ζήτησε στο βοηθό του να φτιάξει μια ρύθμιση που θα τον εμποδίζει εντελώς να «κατεβάζει» οποιαδήποτε εφαρμογή στο νέο iPhone που έχει αγοράσεις. 

Ο 34χρονος χαρακτηρίζει τα «Likes» στο Facebook ως «λαμπερά κουδουνίσματα ψευδο-απόλαυσης», έναν από τους πολλούς παράγοντες οι οποίοι συντελούν σε αυτό που οι κριτικοί της Σίλικον Βάλεϊ περιγράφουν ως τη νέα «οικονομία προσοχής». «Είναι πολύ συνηθισμένο οι άνθρωποι θα φτιάχνουν πράγματα με τις καλύτερες προθέσεις και αυτά να έχουν άθελά τους, αρνητικές συνέπειες», σχολίασε ο Rosenstein, σε συνέντευξή του στη βρετανική εφημερίδα. «Οι πάντες είναι αφηρημένοι. Όλη την ώρα», καταλήγει.

Ο δημιουργός του διάσημου «Like» στο Facebook διέγραψε εντελώς την εφαρμογή Facebook Twitter
«Οι πάντες είναι αφηρημένοι. Όλη την ώρα», λέει ο Justin Rosenstein, πρώην μηχανικός σε Google και Facebook, που βοήθησε στη δημιουργία του Like. (Courtesy of Asana Communications)

Σύμφωνα με έρευνα το 2016, όσο περισσότερο χρόνο περνούν οι νέοι στα social media, τόσο πιο πιθανό είναι να πάθουν κατάθλιψη. Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, εκείνοι που τσέκαραν τις εφαρμογές του περισσότερο είχαν 2.7 περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη συγκριτικά με όσους δεν τις κοιτούσαν πολύ συχνά. Το Instagram αποδείχθηκε η εφαρμογή με τις χειρότερες συνέπειες στην πνευματική και ψυχική υγεία της νεολαίας, συμπέρανε άλλη έρευνα.

Τον Ιανουάριο, ειδικοί προειδοποίησαν πως η αναπαραγωγή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης από ψευδείς ειδήσεις (fake news) σε θέματα υγείας απειλούν άμεσα πλέον και την σωματική υγεία των χρηστών. Τελευταία δε, έχει αρχίσει να πιστεύεται πως τα social media κάνουν «πιο χαζούς» τους ανθρώπους. Το φαινόμενο της «διαρκούς μερικής προσοχής», θεωρείται πως μειώνει την ικανότητά μας να εστιάζουμε και δυνητικά σε χαμηλότερο IQ. 

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Explainer: Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Explainer / Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Η Nvidia δεν έχει oρατή παρουσία στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, όμως χωρίς την τεχνολογία της, πολλές από τις συσκευές και τις υπηρεσίες που σήμερα αποκαλούμε «έξυπνες» δεν θα ήταν εφικτές
LIFO NEWSROOM
Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Τech & Science / Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Επιστήμονες του CNRS στη Γαλλία διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός αντηλιακού και εντομοαπωθητικού επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητα του πρώτου – Τι έδειξαν οι δοκιμές σε ανθρώπινο δέρμα
LIFO NEWSROOM
«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM