NASA: Ο αστεροειδής 2023 DZ2 θα περάσει ανάμεσα σε Γη και Σελήνη - Live η πορεία του

Ο αστεροειδής «City Killer» θα περάσει ανώδυνα ανάμεσα σε Γη και Σελήνη -Πώς μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του Facebook Twitter
Φωτ.; Unsplash

Ένας αστεροειδής αρκετά μεγάλος για να εξαφανίσει μια πόλη θα περάσει ακίνδυνα ανάμεσα από τη Γη και την Σελήνη αυτό το Σαββατοκύριακο σύμφωνα με τη Nasa.

Το ασυνήθιστο φαινόμενο με το πέρασμα του αστεροειδή θα δώσει στους επιστήμονες την ευκαιρία να μελετήσουν το αντικείμενο από κοντά, αναφέρει ο Guardian.

Οι διελεύσεις αστεροειδών είναι συνηθισμένες, αλλά η Nasa δήλωσε ότι είναι σπάνιο ένας τόσο μεγάλος αστεροειδής να πλησιάζει τόσο κοντά και ότι γεγονότα όπως αυτό συμβαίνουν περίπου μία φορά τη δεκαετία. Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι το μέγεθός του είναι κάπου μεταξύ 40 και 90 μέτρων όσον αφορά στη διάμετρο.

Ο αστεροειδής που ανακαλύφθηκε πριν από ένα μήνα, γνωστός ως 2023 DZ2, θα περάσει σε απόσταση 515.000 χιλιομέτρων από τη Σελήνη το Σάββατο ώρα Αμερικής και, αρκετές ώρες αργότερα, θα περάσει από τη Γη με ταχύτητα περίπου 28.000 χιλιομέτρων την ώρα.

Το πέρασμά του θα δώσει στους αστρονόμους την ευκαιρία να το μελετήσουν από απόσταση μόλις 68.000 χιλιομέτρων. Σε απόσταση μικρότερη από το μισό της απόστασης από τη Γη μέχρι τη Σελήνη ο αστεροειδής θα είναι ορατός με κιάλια και μικρά τηλεσκόπια.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ζωντανά την προσέγγισή του μέσω της ακόλουθης σύνδεσης:

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του