ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

«Μπορείς να ποστάρεις ένα meme;»- Το κόλπο του Μπλούμπεργκ που ανάγκασε το Facebook να αλλάξει κανόνες

«Μπορείς να ποστάρεις ένα meme;»- Το κόλπο του Μπλούμπεργκ που ανάγκασε το Facebook να αλλάξει κανόνες Facebook Twitter
Ο Μάικλ Μπλούμπεργκ βρήκε παραθυράκι στους κανόνες του Facebook (Πηγή φωτό EPA)
0

Ο Μάικλ Μπλούμπεργκ κατάφερε να ξεφύγει τους κανόνες των social media για τις πολιτικές διαφημίσεις, αναγκάζοντας το Facebook να προβεί σε αλλαγές.

Ο Μπλούμπεργκ, που διεκδικεί το χρίσμα των Δημοκρατικών για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, εκμεταλλεύτηκε ένα παραθυράκι στους κανόνες, κάνοντας καμπάνια με χιουμοριστικά μηνύματα τα οποία εμφανίστηκαν σε δημοφιλείς λογαριασμούς του Instagram, τους οποίους ακολουθούν εκατομμύρια νέοι.

Η ομάδα του Μπλούμπεργκ πλήρωσε πάνω από 10 influencers, προκειμένου να δημοσιεύσουν meme του υποψήφιου στους λογαριασμούς του. Συγκεκριμένα, στις αναρτήσεις αυτές, ο 78χρονος υποτίθεται ότι συνομιλεί με χρήστες δημοφιλών λογαριασμών, ζητώντας τους να δημοσιεύσουν ένα meme του και να τον βοηθήσουν να φτιάξει τον τρόπο που τον βλέπουν οι νέοι.

«Μπορείς να δημοσιεύσεις ένα meme για να μάθουν όλοι ότι είμαι cool υποψήφιος;», έγραψε σε έναν από αυτούς τους διαλόγους που δημοσίευσε ο λογαριασμός FuckJerry, που έχει περίπου 15 εκατ. ακολούθους στο Instagram. Στη συνέχεια του έστειλε μια φωτογραφία του με βερμούδα.

View this post on Instagram

Great job Mike... (Yes this is really sponsored by @mikebloomberg)

A post shared by Tank.Sinatra (@tank.sinatra) on

Ανάγκασε το Facebook να αλλάξει τους κανόνες

Με αυτή την καμπάνια, ο Μάικλ Μπλούμπεργκ κατάφερε να παρακάμψει πολλούς από τους κανόνες που έχουν βάλει τα social media για τις πολιτικές διαφημίσεις, στο πλαίσιο της διαφύλαξης των αμερικανικών εκλογών από την παραπληροφόρηση και τις κακόβουλες παρεμβάσεις.

Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα φλέγον στις ΗΠΑ, κυρίως μετά την αποκάλυψη ότι η Ρωσία χρησιμοποίησε τις διαδικτυακές πολιτικές διαφημίσεις, στην προσπάθεια να επηρεάσει τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2016.

Έπειτα από το «κόλπο» του Μπλούμπεργκ, το Facebook άλλαξε τους κανόνες του, προκειμένου να μην ξανασυμβεί αυτό. Οι αλλαγές αφορούν αυτό που το Facebook χαρακτηρίζει branded content, δηλαδή χορηγούμενες αναρτήσεις από συνηθισμένους χρήστες που πληρώνονται από εταιρείες ή οργανισμούς.

View this post on Instagram

He does look pretty cool (and yes this is really #sponsored by @mikebloomberg)

A post shared by FUCKJERRY (@fuckjerry) on

Το Facebook δεν βγάζει χρήματα απευθείας από αυτές τις αναρτήσεις και δεν τις θεωρεί διαφημιστικές. Αποτέλεσμα αυτού να μην υπόκεινται στους κανόνες του μέσου για τη διαφήμιση, που απαιτούν από υποψήφιους και καμπάνιες να επιβεβαιώνουν την ταυτότητά τους και να αποκαλύπτουν πόσα δαπανούν για κάθε διαφήμιση.

Μέχρι την Παρασκευή, το Facebook προσπαθούσε να αποτρέψει τις καμπάνιες να βάζουν τέτοιο περιεχόμενο, μη επιτρέποντάς τους να χρησιμοποιούν ένα εργαλείο σχεδιασμένο να βοηθά διαφημιστές να βάζουν ανάλογες αναρτήσεις τόσο σε αυτό το μέσο, όσο και στο Instagram.

Με την αλλαγή των κανόνων, επιτρέπεται σε καμπάνιες στις ΗΠΑ να χρησιμοποιούν το εν λόγω εργαλείο, με την προϋπόθεση ότι έχουν εξουσιοδότηση από το Facebook για να βάζουν πολιτικές διαφημίσεις και με τον όρο ότι αποκαλύπτουν ποιος πλήρωσε τις χορηγούμενες αναρτήσεις. Όσες καμπάνιες δεν χρησιμοποιούν αυτό το εργαλείο, όπως έκανε ο Μπλούμπεργκ, ρισκάρουν να «παγώσουν» οι λογαριασμοί τους.

Με πληροφορίες από τον Guardian

Τech & Science
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα είδος αλεπούς ισως ήταν «ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου», λένε αρχαιολόγοι

Τech & Science / Ένα είδος αλεπούς ίσως ήταν «ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» πριν από τον σκύλο, λένε αρχαιολόγοι

Η ανάλυση σκελετικών υπολειμμάτων ηλικίας 1.500 ετών στην Παταγονία υποδηλώνει ότι το Dusicyon avus ήταν «ένας πολύτιμος σύντροφος για τις ομάδες κυνηγών-τροφοσυλλεκτών»
NEWSROOM