Η Nokia άλλαξε το λογότυπό της -Για πρώτη φορά έπειτα από δεκαετίες

Η Nokia άλλαξε το λογότυπό της -Δεν θέλει να την θεωρούν πωλητή τηλεφώνων Facebook Twitter
Φωτ. NOKIA
0

Για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες η Nokia επανασχεδιάζει το λογότυπό της, επιθυμώντας να αποστασιοποιηθεί από τη εικόνα της εταιρείας τηλεφώνων.

Το νέο λογότυπο περιλαμβάνει πέντε διαφορετικά σχήματα που ενώνονται και σχηματίζουν το «NOKIA». Η γραμματοσειρά είναι πιο μοντέρνα και μίνιμαλ, με το μπλε της εταιρείας να αντικαθίσταται από ποικιλία χρωμάτων.

«Βασιστήκαμε στην κληρονομιά του προηγούμενου λογότυπο αλλά το κάναμε να μοιάζει πιο σύγχρονο και ψηφιακό, ώστε να αντικατοπτρίζει την τρέχουσα ταυτότητά μας», ανέφερε ο διεθύνων σύμβουλος της Nokia Πέκα Λούντμαρκ. Κάποτε η Nokia ήταν ο μεγαλύτερος πωλητής κινητών τηλεφώνων, ωστόσο, η εμφάνιση της Apple, της Samsung και άλλων εταιρειών άλλαξε τα δεδομένα.

Η Nokia πούλησε την επιχείρηση κινητών τηλεφώνων της στη Microsoft το 2014 σε μια καταστροφική συμφωνία που είχε ως αποτέλεσμα η Microsoft να προβεί σε μια τεράστια απομείωση 8,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το επόμενο έτος. Έκτοτε, η Nokia αγωνίζεται να αποβάλει τη φήμη της ως εταιρεία τηλεφώνων, ενώ εστιάζει σε τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας και δικτύων cloud. 

«Για να σηματοδοτήσουμε αυτή τη φιλοδοξία, ανανεώνουμε το εμπορικό μας σήμα ώστε να αντικατοπτρίζει αυτό που είμαστε σήμερα - ένας ηγέτης της τεχνολογικής καινοτομίας B2B. Αυτή είναι η Nokia, αλλά όχι όπως μας έχει δει ο κόσμος στο παρελθόν», πρόσθεσε ο Λάντμαρκ.

Με πληροφορίες CNN

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM