Γιατί σχεδόν κανείς δεν μπορεί να βγάλει πολλά χρήματα από το YouTube

Γιατί σχεδόν κανείς δεν μπορεί να βγάλει πολλά χρήματα από το YouTube Facebook Twitter
0

Ένα από τα (φαινομενικά) γοητευτικά υπέρ του YouTube είναι ότι ο καθένας μπορεί να γίνει σταρ: Δεν υπάρχουν μάνατζερ και πράκτορες ταλέντων ούτε τηλεοπτικά στελέχη που πρέπει να προωθήσουν τους χρήστες και οποιοσδήποτε μπορεί ξαφνικά να δει το όνομά του να φιγουράρει παντού.

Η πρόσφατη λίστα του Forbes για τους πλουσιότερους YouTubers είναι η απόδειξη: Είναι γεμάτη ανθρώπους που δημοσιεύουν κλιπ για το πώς είναι η εμπειρία βιντεοπαιχνιδιών ή παιδιών που παίζουν με παιχνίδια. Κορυφαίος είναι ο Daniel Middleton, γνωστός ως DanTDM, ένας 26χρονος βρετανός gamer που κέρδισε 16,5 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Αλλά μια νέα μελέτη διαπιστώνει ότι οι πιθανότητες να γίνετε πλούσιοι στο YouTube  ή έστω να πετύχετε μια αξιοπρεπή διαβίωση, είναι μικρές- για την ακρίβεια ελάχιστες.

Το να φτάσεις στο 3,5% των πιο προβεβλημένων καναλιών του YouTube - που σημαίνει τουλάχιστον 1 εκατομμύριο προβολές βίντεο το μήνα - αποφέρει μόνο περίπου 12.000 έως 16.000 δολάρια ετησίως σε διαφημιστικά έσοδα, σύμφωνα με τον Mathias Bartl, καθηγητή στο Πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών του Offenburg Γερμανία.

Η μελέτη του είναι μία από τις πρώτες που εξετάζουν τα δεδομένα του YouTube για ενδείξεις σχετικά με το πώς ευνοεί δημιουργούς.

Ο Bartl διαπίστωσε ότι έχει γίνει πιο δύσκολο για νέους δημιουργούς να φτάσουν στην κορυφή, καθώς το YouTube - το οποίο ανήκει στην Google - προσθέτει 300 ώρες βίντεο κάθε λεπτό και τα μεγαλύτερα αστέρια γίνονται ακόμη πιο επιτυχημένα.

Όμως τα μεγαλύτερα κανάλια του YouTube κερδίζουν συνεχώς τα περισσότερα views. Το 3% των καναλιών έλαβε το 64% όλων των προβολών το 2006. Μια δεκαετία αργότερα, τα κορυφαία κανάλια έλαβαν το 90%. Πλέον υπάρχει λίγος χώρος για ανάδειξη νέων ταλέντων και είναι πολύ δύσκολο κάποιος να ξεχωρίσει.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας ήταν τα βίντεο ψυχαγωγίας, τα οποία έλαβαν το 24% όλων των προβολών, και ακολουθούν οι κατηγορίες μουσικής και gaming.

Το δημοσίευμα της Washington Post σημειώνει πως ο ανταγωνισμός μεταξύ των δημιουργών στο YouTube είναι έντονος και αυτό έχει επίσης προκαλέσει προβλήματα.

Το Φεβρουάριο, το YouTube ανέστειλε όλες τις διαφημίσεις στα κανάλια του Logan Paul, ενός μεγάλου σταρ του καθώς προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων για ένα βίντεο που είχε δημοσιεύσει.

Τώρα, το YouTube κάνει βήματα τα οποία θα καθιστούν ακόμη πιο δύσκολο για τους δημιουργούς τους να πετύχουν Η εταιρεία δήλωσε πρόσφατα ότι τα κανάλια πρέπει να έχουν φθάσει τους 1.000 συνδρομητές και 4.000 ώρες χρόνου παρακολούθησης τους τελευταίους 12 μήνες πριν μπορέσουν να κερδίσουν χρήματα από διαφημίσεις. Το YouTube δήλωσε ότι η αλλαγή αποσκοπεί στην αποθάρρυνση των βίντεο με δυσάρεστο ή προσβλητικό περιεχόμενο και ότι θα επηρεάσει ένα σημαντικό αριθμό καναλιών.

Η μελέτη του Bartl προσέφερε κάποια ελπίδα στους υποψήφιους σταρ του YouTube με υποδείξεις για το πώς θα ενισχύσουν τις πιθανότητες οικονομικής επιτυχίας. «Το YouTube προσφέρει 18 κατηγορίες ανά είδος και η επιλογή των σωστών είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας πρόβλεψης της επιτυχίας του καναλιού», έγραψε ο Bartl.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας ήταν τα βίντεο ψυχαγωγίας, τα οποία έλαβαν το 24% όλων των προβολών, και ακολουθούν οι κατηγορίες μουσικής και gaming.

Η πιθανότητα ενός καναλιού να φτάσει στο σπάνιο 3% εμφανίζεται αυξημένη για κωμικά βίντεο, ψυχαγωγία, θέματα στιλ και video games.

Χειρότερες επιδόσεις καταγράφουν τα βίντεο για τον αθλητισμό, την εκπαίδευση, τις μη κερδοσκοπικές και ακτιβιστικές ομάδες και τα blogs.

Ο Bartl επεσήμανε επίσης ότι το ανώτερο κλιμάκιο του YouTube εξακολουθούσε να περιλαμβάνει ένα συνδυασμό τόσο επαγγελματικών όσο και δημιουργούμενων από το χρήστη βίντεο, γράφοντας ότι "δεν δίνει ελπίδα ότι η ρητορική του YouTube για την εκπομπή δεν είναι πλήρης μυθοπλασία".

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM
Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική ια πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Τech & Science / Το James Webb εντόπισε «γυμνή» μαύρη τρύπα από την αυγή του σύμπαντος - «Μία πραγματική πρόκληση για τις θεωρίες μας»

Οι αστρονόμοι εκτιμούν ότι ίσως ανήκει σε μία κατηγορία αντικειμένων που είχε θεωρητικά προβλέψει ο Στίβεν Χόκινγκ, αλλά που μέχρι σήμερα δεν είχε ποτέ εντοπιστεί
LIFO NEWSROOM
Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Τech & Science / Τι είναι το Clanker και γιατί το χρησιμοποιούν οι χρήστες του διαδικτύου ως αντι-AI αργκό;

Ο όρος διαδίδεται στα social media μεταξύ των ανθρώπων που δηλώνουν «κουρασμένοι» με την τεχνητή νοημοσύνη που «εφευρίσκει» πράγματα, ακούγεται υπερβολικά ανθρώπινη και απειλεί να εξαφανίσει θέσεις εργασίας
LIFO NEWSROOM