Facebook και Myspace μεταφέρουν στοιχεία σε διαφημιστές.

Facebook και Myspace μεταφέρουν στοιχεία σε διαφημιστές. Facebook Twitter
0

Την προηγούμενη εβδομάδα αποδείχτηκε οτι το Facebook- όσο αυστηρά και αν έχουν κάνει οι τεχνικοί του τα privacy settings- δεν είναι και τόσο ασφαλές. Σύμφωνα με έρευνα της Wall Street Journal μέσα από τα 10 κορυφαία applications του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου μεταφέρθηκαν προσωπικά στοιχεία όπως ακριβή ονόματα, διευθύνσεις email και ονόματα φίλων σε άπειρες διαφημιστικές εταιρίες και σε εταιρίες promotion που ασχολούνται αποκλειστικά με το internet.  Η έρευνα έδειξε πως πάνω από 10 εκατομμύρια λογαριασμοί χρηστών είναι μπλεγμένοι χωρίς να το θέλουν σε αυτή την ιστορία. Πολλοί δε από αυτούς είχαν τις πιο αυστηρές ρυθμίσεις στο προφίλ τους. Έτσι μέσα από τα αυτά τα apps, όπως το FarmVille, τo Mafia Wars και το Τexas Hold'em μετέφεραν τα στοιχεία. Αυτή η πρακτική σπάει τους κανόνες του Facebook και βάζει νέα ερωτήματα σχετικά με το πόσο ασφαλής μπορείς να είσαι αν έχεις προφίλ σε κάποιο social media. Tα δέκα δημοφιλέστερα παιχνίδια μέσω των οποίων υποκλάπηκαν τα προσωπικά στοιχεία, βάσει των περισσότερων ενεργών χρηστών καθημερινά σε εκατομμύρια είναι τα εξής : 1. FarmVille (30.5 εκ. χρήστες), 2. Café World (9 εκ. χρήστες), 3. Mafia Wars (6.8 εκ. χρήστες),  4. Texas HoldEm Poker (6.6 εκ. χρήστες), 5. FishVille (4.9 εκ. χρήστες), 6. PetVille (4.8 εκ. χρήστες), 7. Happy Aquarium (4.6 εκ. χρήστες), 8. Pet Society (4.5 εκ. χρήστες), 9. Restaurant City (3.6 εκ. χρήστες) και MindJolt Games (3.4 εκ. χρήστες). Mέσα από αυτά τα παιχνίδια οι εταιρίες που τα δημιούργησαν και οι του Facebook έχουν βγάλει αστρονομικά ποσά σε εισπράξεις. Κάτι ανάλογο απ' οτι φαίνεται συμβαίνει και στο Myspace μέσω των διαφημίσεων - όταν δηλαδή κάνει κάποιος κλικ πάνω σε μια διαφήμιση τα προσωπικά του στοιχεία μεταφέρονται αυτόματα στην εταιρεία.Πιο συγκεκριμένα τα user ID του Myspace πήγαιναν σε διαφορες διαφημιστικές εταιρείες. Να σημειώσουμε πάντως πως η Wall Street Journal που αποκάλυψε και το σκάνδαλο ανήκει στην ίδια εταιρεία που ανηκει και το Myspace την News Corp. του Ρουπερτ Μέρντοχ δηλαδή.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Τech & Science / Νέο εργαλείο AI προβλέπει τον κίνδυνο για 1.000 ασθένειες έως και 20 χρόνια πριν

Λαμβάνει υπόψη το ιατρικό ιστορικό, βασικά δημογραφικά στοιχεία και παράγοντες τρόπου ζωή ώστε να εκτιμήσει αν και πότε μπορεί να εμφανιστούν παθήσεις όπως καρκίνος, διαβήτης και καρδιολογικά ή αναπνευστικά νοσήματα
LIFO NEWSROOM
Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Τech & Science / Η Σελήνη «πωλείται»: Φινλανδική εταιρεία αγόρασε ήδη πόρους - Τι είναι το Ήλιο-3

Το ηλιακό φως «βομβαρδίζει» το φεγγάρι με Ήλιο-3 εδώ και 4 δισεκατομμύρια χρόνια - Επειδή η Σελήνη δεν έχει μαγνητικό πεδίο, το ισότοπο παραμένει στην επιφάνεια, αντίθετα με τη Γη, όπου απορρίπτεται στο διάστημα
LIFO NEWSROOM
Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Τech & Science / Πώς χρησιμοποιούν οι άνθρωποι το ChatGPT – Η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη

Η μελέτη αποδεικνύει ότι το μοντέλο δεν χρησιμοποιείται μόνο για την επιτάχυνση επαγγελματικών διαδικασιών αλλά και για να εμπλουτίσει την καθημερινή ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM
Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM