Facebook και Myspace μεταφέρουν στοιχεία σε διαφημιστές.

Facebook και Myspace μεταφέρουν στοιχεία σε διαφημιστές. Facebook Twitter
0

Την προηγούμενη εβδομάδα αποδείχτηκε οτι το Facebook- όσο αυστηρά και αν έχουν κάνει οι τεχνικοί του τα privacy settings- δεν είναι και τόσο ασφαλές. Σύμφωνα με έρευνα της Wall Street Journal μέσα από τα 10 κορυφαία applications του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου μεταφέρθηκαν προσωπικά στοιχεία όπως ακριβή ονόματα, διευθύνσεις email και ονόματα φίλων σε άπειρες διαφημιστικές εταιρίες και σε εταιρίες promotion που ασχολούνται αποκλειστικά με το internet.  Η έρευνα έδειξε πως πάνω από 10 εκατομμύρια λογαριασμοί χρηστών είναι μπλεγμένοι χωρίς να το θέλουν σε αυτή την ιστορία. Πολλοί δε από αυτούς είχαν τις πιο αυστηρές ρυθμίσεις στο προφίλ τους. Έτσι μέσα από τα αυτά τα apps, όπως το FarmVille, τo Mafia Wars και το Τexas Hold'em μετέφεραν τα στοιχεία. Αυτή η πρακτική σπάει τους κανόνες του Facebook και βάζει νέα ερωτήματα σχετικά με το πόσο ασφαλής μπορείς να είσαι αν έχεις προφίλ σε κάποιο social media. Tα δέκα δημοφιλέστερα παιχνίδια μέσω των οποίων υποκλάπηκαν τα προσωπικά στοιχεία, βάσει των περισσότερων ενεργών χρηστών καθημερινά σε εκατομμύρια είναι τα εξής : 1. FarmVille (30.5 εκ. χρήστες), 2. Café World (9 εκ. χρήστες), 3. Mafia Wars (6.8 εκ. χρήστες),  4. Texas HoldEm Poker (6.6 εκ. χρήστες), 5. FishVille (4.9 εκ. χρήστες), 6. PetVille (4.8 εκ. χρήστες), 7. Happy Aquarium (4.6 εκ. χρήστες), 8. Pet Society (4.5 εκ. χρήστες), 9. Restaurant City (3.6 εκ. χρήστες) και MindJolt Games (3.4 εκ. χρήστες). Mέσα από αυτά τα παιχνίδια οι εταιρίες που τα δημιούργησαν και οι του Facebook έχουν βγάλει αστρονομικά ποσά σε εισπράξεις. Κάτι ανάλογο απ' οτι φαίνεται συμβαίνει και στο Myspace μέσω των διαφημίσεων - όταν δηλαδή κάνει κάποιος κλικ πάνω σε μια διαφήμιση τα προσωπικά του στοιχεία μεταφέρονται αυτόματα στην εταιρεία.Πιο συγκεκριμένα τα user ID του Myspace πήγαιναν σε διαφορες διαφημιστικές εταιρείες. Να σημειώσουμε πάντως πως η Wall Street Journal που αποκάλυψε και το σκάνδαλο ανήκει στην ίδια εταιρεία που ανηκει και το Myspace την News Corp. του Ρουπερτ Μέρντοχ δηλαδή.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρκίνος του δέρματος: Ένα εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο δίνει «πραγματική ελπίδα» για μόνιμη θεραπεία

Τech & Science / Καρκίνος του δέρματος: Εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο δίνει «πραγματική ελπίδα» για μόνιμη θεραπεία

Εξατομικευμένο mRNA εμβόλιο που βρίσκεται πλέον σε κλινική δοκιμή φάσης 3, κηρύσσεται από τους επιστήμονες «πραγματική ελπίδα» για την οριστική θεραπεία του καρκίνου του δέρματος
NEWSROOM