Avatars «πήραν την δουλειά» από τα μοντέλα: Ψηφιακό ντεφιλέ για τη νέα κολεξιόν του Jonathan Simkhai

Avatars «πήραν την δουλειά» από τα μοντέλα: Ψηφιακό ντεφιλέ για τη νέα κολεξιόν του Jonathan Simkhai Facebook Twitter
0

Ψηφιακά avatar βάδισαν στην πασαρέλα για την παρουσίαση της κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022 του Jonathan Simkhai στον ψηφιακό κόσμο της Second Life, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

Στο show παρουσιάστηκαν δέκα δημιουργίες από την τελευταία κολεξιόν στον πραγματικό κόσμο του σχεδιαστή μόδας, που είχαν μετατραπεί σε ψηφιακά ενδύματα τα οποία φορούσαν χαρακτήρες της online πλατφόρμας ωσάν να ήταν μοντέλα.

Μετά την έναρξη της πώλησής τους σε χρήστες της Second Life, οι οποίοι με τις δημιουργίες μπορούν να «ντύσουν» τα δικά τους avatar, έξι από αυτές δημοπρατήθηκαν ως NFTs για χρήση σε άλλα τρισδιάστατα ψηφιακά περιβάλλοντα.

Avatars «πήραν την δουλειά» από τα μοντέλα: Ψηφιακό ντεφιλέ για τη νέα κολεξιόν του Jonathan Simkhai Facebook Twitter

Την επομένη της εκδήλωσης στον εικονικό κόσμο, ο Simkhai, αντί να σκηνοθετήσει ένα πραγματικό ντεφιλέ, παρουσίασε στη Νέα Υόρκη τη φυσική κολεξιόν σε δημοσιογράφους και αγοραστές κατόπιν ραντεβού.

«Πραγματικά, ήθελα να σπάσω τον πάγο και να ανακαλύψω αυτόν τον κόσμο και να εκθέσω τον πελάτη μου σε αυτόν και να αποκτήσω επίσης έναν καινούργιο πελάτη» είπε ο Simkhai, μιλώντας στο Vogue. «Δεν ήταν το ότι έκανα το ένα αντί για το άλλο· ήταν τα συνηθισμένα, αλλά με μια επιπλέον διασκεδαστική νότα».

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Τech & Science / «Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η McDonald’s Ολλανδίας ανέφερε ότι η διαφήμιση στόχευε στο να αποτυπώσει «τις πιεστικές και αγχωτικές στιγμές που μπορεί να συνοδεύουν τις γιορτές»
LIFO NEWSROOM