Γνωστή μπίρα τρολάρει το European Super League με μια επική διαφήμιση

Μπίρα - χορηγός του European Super League τρολάρει με μια επική διαφήμιση Facebook Twitter
0

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα για το αλκοόλ και την οδήγηση, η Heineken αποφάσισε να τρολάρει τη δημιουργία της European Super League.

Εδώ και αρκετά χρόνια, η διάσημη ολλανδική ζυθοποιία είναι εκ των βασικών χορηγών του Champions League και συνηθίζει να αναρτά ευφάνταστα tweets σχολιασμού της ποδοσφαιρική επικαιρότητας.

Αυτή τη φορά, δεν θα μπορούσε να αφήσει ασχολίαστα όσα συμβαίνουν με την European Super League.

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα περί υπεύθυνης οδήγησης, η Heineken γράφει: «Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες», προσθέτοντας το hashtag #Better Together (καλύτερα μαζί).

Αθλητισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακίλλε Κομπανιόνι: Ο πρώτος άνθρωπος στην κορυφή του Κ2 και μια αμφιλεγόμενη μορφή της παγκόσμιας ορειβασίας

Αθλητισμός / Ακίλλε Κομπανιόνι: Ο πρώτος άνθρωπος στην κορυφή του Κ2 και μια αμφιλεγόμενη μορφή της παγκόσμιας ορειβασίας

Η ιστορική αποστολή του 1954 στο Κ2 – το οποίο δεσπόζει στα σύνορα Πακιστάν και Κίνας – υπήρξε εμβληματική για την Ιταλία της μεταπολεμικής εποχής
LIFO NEWSROOM