Γνωστή μπίρα τρολάρει το European Super League με μια επική διαφήμιση

Μπίρα - χορηγός του European Super League τρολάρει με μια επική διαφήμιση Facebook Twitter
0

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα για το αλκοόλ και την οδήγηση, η Heineken αποφάσισε να τρολάρει τη δημιουργία της European Super League.

Εδώ και αρκετά χρόνια, η διάσημη ολλανδική ζυθοποιία είναι εκ των βασικών χορηγών του Champions League και συνηθίζει να αναρτά ευφάνταστα tweets σχολιασμού της ποδοσφαιρική επικαιρότητας.

Αυτή τη φορά, δεν θα μπορούσε να αφήσει ασχολίαστα όσα συμβαίνουν με την European Super League.

Χρησιμοποιώντας το κοινωνικό μήνυμα περί υπεύθυνης οδήγησης, η Heineken γράφει: «Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες», προσθέτοντας το hashtag #Better Together (καλύτερα μαζί).

Αθλητισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στέφανος Ντούσκος: «Έτρωγα παγάκια επειδή πεινούσα, ζω εσώκλειστος 300 ημέρες τον χρόνο στο κωπηλατοδρόμιο»

Αθλητισμός / Στέφανος Ντούσκος: «Έτρωγα παγάκια επειδή πεινούσα, ζω εσώκλειστος 300 ημέρες τον χρόνο στο κωπηλατοδρόμιο»

Ο Ολυμπιονίκης της κωπηλασίας, περιγράφει την απαιτητική καθημερινότητά του στο κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά και θυμάται τη στιγμή που «είπα "τέλος, δεν μπορώ να το κάνω άλλο"»
LIFO NEWSROOM
ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΓΚΑΙΔΑΤΖΗΣ ΞΕΣΠΑ

Αθλητισμός / Πέτρος Γκαϊδατζής: Ξεσπά ο Έλληνας Ολυμπιονίκης - «Πήρα χάλκινο και είμαι σίγουρος ότι δεν με έχεις ξανακούσει»

Μεταξύ άλλων, ανέφερε πως ο μόνος τρόπος για να αναδειχθούν οι αθλητές και να τους γνωρίσει ο κόσμος είναι να ανεβάζουν οι ίδιοι περιεχόμενο στα social
LIFO NEWSROOM