Η Nike θα λανσάρει μαντίλα ειδικά σχεδιασμένη για μουσουλμάνες αθλήτριες

Η Nike θα λανσάρει μαντίλα ειδικά σχεδιασμένη για μουσουλμάνες αθλήτριες Facebook Twitter
2

Η Nike θα λανσάρει μαντίλα ειδικά σχεδιασμένη για μουσουλμάνες αθλήτριες Facebook Twitter

Η εταιρεία Nike θα λανσάρει ένα κάλυμμα κεφαλής (χιτζάμπ) για μουσουλμάνες αθλήτριες στις αρχές του 2018, καθιστώντας την την πρώτη μεγάλη εταιρεία αθλητικών ειδών που προσφέρει μια παραδοσιακή ισλαμική μαντίλα ειδικά σχεδιασμένη για αγώνες, ανακοίνωσε η εταιρεία χθες.

 

Το κάλυμμα του κεφαλιού, που θα διαφημιστεί υπό τη σειρά προϊόντων "Pro Hijab", έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να επιτρέπει στις αθλήτριες να ακολουθήσουν την παραδοσιακή ισλαμική πρακτική της κάλυψης του κεφαλιού χωρίς να μειώνεται η αθλητική τους απόδοση.

 

Κατασκευασμένη από ελαφρύ και εύκαμπτο υλικό, η μαντίλα αναμένεται να διατεθεί προς πώληση σε μαγαζιά στις αρχές του 2018, είπε σε δήλωσή της η Nike.

 

Τα τελευταία χρόνια, η μαντίλα έχει καταστεί το πιό εμφανές σύμβολο της ισλαμικής κουλτούρας στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Πολλές μουσουλμάνες καλύπτουν το κεφάλι τους δημόσια με τη μαντίλα ως ένδειξη σεμνότητας, αλλά μερικοί επικριτές της θεωρούν ότι αποτελεί σύμβολο καταπίεσης των γυναικών.

 

 

Σύμφωνα με την εταιρεία, οι μουσουλμάνες αθλήτριες που έχουν επισκεφθεί τα κεντρικά γραφεία της Nike στο Μπίβερταουν έξω από το Πόρτλαντ στις βορειοδυτικές ΗΠΑ έχουν παραπονεθεί για τις δυσκολίες που έχουν όταν αγωνίζονται φορώντας μαντίλα. Για να σχεδιάσει τη μαντίλα, η εταιρεία συμβουλεύτηκε μουσουλμάνες αθλήτριες σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ των και δρομείς από τη Μέση Ανατολή και ποδηλάτισσες.

 

Άλλες εταιρείες έχουν επίσης στρέψει την προσοχή τους σε μουσουλμάνες αθλήτριες ως αγοραστικό κοινό. Πέρσι, η δανέζικη εταιρεία αθλητικών ειδών Hummel παρουσίασε μια ποδοσφαιρική φανέλα με συνδεδεμένη μαντίλα για την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του Αφγανιστάν. Άλλες μουσουλμάνες που αθλούνται σε μη επαγγελματικό επίπεδο έχουν χρησιμοποιήσει αθλητικές μαντίλες κατασκευασμένες από μικρότερες εταιρείες.

 

Οι ετήσιες καθαρές πωλήσεις ωστόσο της Nike υπολογίζονται σε δισεκατομμύρια, και η εμβέλεια της εταιρείας στον πληθυσμό παγκόσμια μπορεί να κάνει περισσότερα για να ενθαρρύνει και άλλες μουσουλμάνες αθλήτριες, είπε η Άμνα αλ Χαντάντ, αρσιβαρίστρια από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα την οποία σπονσοράρει η εταιρεία και η οποία ήταν μεταξύ των συμβουλευθέντων από την εταιρεία για τη σειρά "Pro Hijab". Η κίνηση αυτή θα "ενθαρρύνει μια εντελώς καινούργια γενιά να ακολουθήσει τον αθλητισμό χωρίς να νιώθει ότι υπάρχει κάποιος περιορισμός λόγω σεμνότητας ή ενδυμασίας", είπε η Χαντάντ.

 

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σλούκας για Euroleague: «Υπήρχαν αρκετές νύχτες που δεν μπορούσα να κοιμηθώ καλά»

Αθλητισμός / Σλούκας για Euroleague: «Υπήρχαν αρκετές νύχτες που δεν μπορούσα να κοιμηθώ καλά»

Το εντυπωσιακό ντοκιμαντέρ της EuroLeague για την περυσινή πορεία του Παναθηναϊκού προς την κορυφή της Ευρώπης, είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους, μέσω του επίσημου καναλιού της διοργάνωσης στο YouTube
LIFO NEWSROOM
Οργισμένος ο Πεπ Γκουαρνιόλα μετά την ήττα – Αρνήθηκε να δώσει το χέρι του στον Χέντερσον

Αθλητισμός / Οργισμένος ο Πεπ Γκουαρνιόλα μετά την ήττα – Αρνήθηκε να δώσει το χέρι του στον Χέντερσον

Η ήττα σηματοδοτεί τη δεύτερη διαδοχική απώλεια του Κυπέλλου για τη Σίτι, ενώ για την Κρίσταλ Πάλας αποτελεί μια ιστορική επιτυχία που τη φέρνει για πρώτη φορά στα ευρωπαϊκά σαλόνια
LIFO NEWSROOM
Ακίλλε Κομπανιόνι: Ο πρώτος άνθρωπος στην κορυφή του Κ2 και μια αμφιλεγόμενη μορφή της παγκόσμιας ορειβασίας

Αθλητισμός / Ακίλλε Κομπανιόνι: Ο πρώτος άνθρωπος στην κορυφή του Κ2 και μια αμφιλεγόμενη μορφή της παγκόσμιας ορειβασίας

Η ιστορική αποστολή του 1954 στο Κ2 – το οποίο δεσπόζει στα σύνορα Πακιστάν και Κίνας – υπήρξε εμβληματική για την Ιταλία της μεταπολεμικής εποχής
LIFO NEWSROOM