Χατζηδάκης: Εκτός λειτουργίας το 40% των συρμών του μετρό

Χατζηδάκης: Εκτός λειτουργίας το 40% των συρμών του μετρό Facebook Twitter
2

«Πάνω από το 40% των συρμών του μετρό της Αθήνας (28 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3) είναι εκτός λειτουργίας» σύμφωνα με τον Κωστή Χατζηδάκη.

«Οι Αθηναίοι βιώνουν μία αφάνταστη καθημερινή ταλαιπωρία λόγω της αραίωσης των δρομολογίων του μετρό, αλλά το αυτί της κυβέρνησης και της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ δεν ιδρώνει», προσθέτει ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. 

Σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, ο Κ. Χατζηδάκης κατηγορεί την κυβέρνηση πως κατάφερε να απαξιώσει ακόμα και το μετρό της Αθήνας προσθέτοντας πως οι Αθηναίοι -εκτός από την ταλαιπωρία που υφίστανται στις ουρές για να προμηθευτούν ηλεκτρονικά εισιτήρια- βιώνουν και τη συνεχή υποβάθμιση των υπηρεσιών του μετρό και την απαξίωση του συγκοινωνιακού του έργου.

«Οι Αθηναίοι ήταν περήφανοι για το μετρό της Αθήνας. Ήταν το πιο αξιόπιστο συγκοινωνιακό μέσο της πρωτεύουσας και οι συρμοί του διέρχονταν ανά 2 ή 3 λεπτά από τους σταθμούς, στις ώρες αιχμής. Δυστυχώς τα τελευταία 2 χρόνια η κατάσταση άλλαξε δραματικά: Τα δρομολόγια μειώνονται συνεχώς με αποτέλεσμα στις ώρες αιχμής πολλοί συρμοί να διέρχονται από τους σταθμούς μετά από 5, 7 ή και 10 λεπτά. Στις αποβάθρες επικρατεί συνωστισμός. Οι συρμοί περνούν ασφυκτικά γεμάτοι και συχνά οι επιβάτες υποχρεούνται να περιμένουν επόμενο συρμό για να επιβιβαστούν. Οι πολίτες διαμαρτύρονται και κάποιες φορές διαπληκτίζονται με το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ. Αυτή είναι η καθημερινότητα του μετρό επί ΣΥΡΙΖΑ» δηλώνει ο κ. Χατζηδάκης επισημαίνοντας πως πριν από ένα χρόνο, κυριακάτικη εφημερίδα είχε αποκαλύψει ότι βρίσκονταν εκτός λειτουργίας 22 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3 του μετρό.

«Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθήνας (ΣΕΛΜΑ) προειδοποιούσε τότε για την τραγική έλλειψη ανταλλακτικών (από τροχούς και φρένα μέχρι λαμπτήρες και πυροσβεστήρες) και τη συνεχή υποβάθμιση των εργασιών συντήρησης του μετρό που απειλούσε την ομαλή λειτουργία των δρομολογίων του. Ένα χρόνο μετά η κατάσταση χειροτέρεψε ακόμα περισσότερο. Με ανακοίνωσή του το ΣΕΛΜΑ στις 20 Μαρτίου 2019 αποκαλύπτει ότι λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών και της κακής συντήρησης πλέον οι παροπλισμένοι συρμοί έφτασαν τους 28» λέει χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.

Ο Κωστής Χατζηδάκης με την ερώτησή του ζητά να ενημερωθεί για τα μέτρα που σκοπεύει να λάβει το υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ώστε επιτέλους να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των παροπλισμένων συρμών του μετρό.

Επίσης ζητά στοιχεία: α) για την εξέλιξη των δαπανών της ΣΤΑΣΥ για ανταλλακτικά, συντήρηση και επισκευές β) για τον αριθμό των δρομολογίων που πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση στις γραμμές 2 και 3 του μετρό και την εξέλιξη τους τα τελευταία χρόνια.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η Ελλάδα βιώνει πολιτικές συνθήκες που δεν έχει ξαναζήσει»

LiFO politics / Έχουμε τελικά αντιπολίτευση, ή όχι;

Ο δημοσιογράφος Χάρης Ιωάννου συζητά με τη Βασιλική Σιούτη για το αν τελικά έχουμε αντιπολίτευση, για την ιδιαίτερη πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, καθώς και για τις προκλήσεις του πολιτικού ρεπορτάζ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ο Μητσοτάκης παρέλαβε βραβείο για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας

Πολιτική / Ο Μητσοτάκης παρέλαβε βραβείο για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η χώρα, υπογραμμίζοντας πως: «Ο ελληνικός λαός υπέμεινε σοβαρές δυσκολίες και έκανε θυσίες, όμως επέδειξε θάρρος, αγκάλιασε την αλλαγή και απέδειξε την ανθεκτικότητά του»
LIFO NEWSROOM
Μητσοτάκης για αξιολόγηση: Το δημόσιο πρέπει να υπηρετεί τους πολίτες και όχι τον εαυτό του

Πολιτική / Μητσοτάκης για αξιολόγηση: Το δημόσιο πρέπει να υπηρετεί τους πολίτες και όχι τον εαυτό του

Τι αναφερει ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην εβδομαδιαία ανασκόπησή του - Εθνική Στρατηγική για την Πρόληψη της Βίας και την Αντιμετώπιση της Παραβατικότητας Ανηλίκων
LIFO NEWSROOM
Κωνσταντίνος Κυρανάκης: «Η σχέση με τη Hellenic Train επανεξετάζεται»

LiFO politics / Κωνσταντίνος Κυρανάκης: «Η σχέση με τη Hellenic Train επανεξετάζεται»

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλά στη Βασιλική Σιούτη και αναφέρει ότι η ελληνική κυβέρνηση είναι σε διαπραγματεύσεις με την ιταλική διοίκηση της Hellenic Train και την ιταλική κυβέρνηση, με στόχο σοβαρές επενδύσεις. Επίσης, απαντά στα θέματα που απασχόλησαν την επικαιρότητα, όπως η αναδιάρθρωση του ελληνικού σιδηροδρόμου, τα Τέμπη και οι ανώνυμες επιθέσεις στους συγγενείς των θυμάτων, τις οποίες δηλώνει ότι καταδικάζει.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

2 σχόλια
Ε,και δν το ιδιωτικοποιούμε τοτε;να κοπούν οι δωρεάν διελεύσεις των ανέργων,κ να να ερθει το μηνιαίο αντίτιμο σε ενα λογικο ποσο,κ οχι 30€,που ειναι το φθηνότερο στην ευρωπη.