Χατζηδάκης: Εκτός λειτουργίας το 40% των συρμών του μετρό

Χατζηδάκης: Εκτός λειτουργίας το 40% των συρμών του μετρό Facebook Twitter
2

«Πάνω από το 40% των συρμών του μετρό της Αθήνας (28 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3) είναι εκτός λειτουργίας» σύμφωνα με τον Κωστή Χατζηδάκη.

«Οι Αθηναίοι βιώνουν μία αφάνταστη καθημερινή ταλαιπωρία λόγω της αραίωσης των δρομολογίων του μετρό, αλλά το αυτί της κυβέρνησης και της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ δεν ιδρώνει», προσθέτει ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. 

Σε ερώτησή του προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, ο Κ. Χατζηδάκης κατηγορεί την κυβέρνηση πως κατάφερε να απαξιώσει ακόμα και το μετρό της Αθήνας προσθέτοντας πως οι Αθηναίοι -εκτός από την ταλαιπωρία που υφίστανται στις ουρές για να προμηθευτούν ηλεκτρονικά εισιτήρια- βιώνουν και τη συνεχή υποβάθμιση των υπηρεσιών του μετρό και την απαξίωση του συγκοινωνιακού του έργου.

«Οι Αθηναίοι ήταν περήφανοι για το μετρό της Αθήνας. Ήταν το πιο αξιόπιστο συγκοινωνιακό μέσο της πρωτεύουσας και οι συρμοί του διέρχονταν ανά 2 ή 3 λεπτά από τους σταθμούς, στις ώρες αιχμής. Δυστυχώς τα τελευταία 2 χρόνια η κατάσταση άλλαξε δραματικά: Τα δρομολόγια μειώνονται συνεχώς με αποτέλεσμα στις ώρες αιχμής πολλοί συρμοί να διέρχονται από τους σταθμούς μετά από 5, 7 ή και 10 λεπτά. Στις αποβάθρες επικρατεί συνωστισμός. Οι συρμοί περνούν ασφυκτικά γεμάτοι και συχνά οι επιβάτες υποχρεούνται να περιμένουν επόμενο συρμό για να επιβιβαστούν. Οι πολίτες διαμαρτύρονται και κάποιες φορές διαπληκτίζονται με το προσωπικό της ΣΤΑΣΥ. Αυτή είναι η καθημερινότητα του μετρό επί ΣΥΡΙΖΑ» δηλώνει ο κ. Χατζηδάκης επισημαίνοντας πως πριν από ένα χρόνο, κυριακάτικη εφημερίδα είχε αποκαλύψει ότι βρίσκονταν εκτός λειτουργίας 22 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3 του μετρό.

«Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθήνας (ΣΕΛΜΑ) προειδοποιούσε τότε για την τραγική έλλειψη ανταλλακτικών (από τροχούς και φρένα μέχρι λαμπτήρες και πυροσβεστήρες) και τη συνεχή υποβάθμιση των εργασιών συντήρησης του μετρό που απειλούσε την ομαλή λειτουργία των δρομολογίων του. Ένα χρόνο μετά η κατάσταση χειροτέρεψε ακόμα περισσότερο. Με ανακοίνωσή του το ΣΕΛΜΑ στις 20 Μαρτίου 2019 αποκαλύπτει ότι λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών και της κακής συντήρησης πλέον οι παροπλισμένοι συρμοί έφτασαν τους 28» λέει χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.

Ο Κωστής Χατζηδάκης με την ερώτησή του ζητά να ενημερωθεί για τα μέτρα που σκοπεύει να λάβει το υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ώστε επιτέλους να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των παροπλισμένων συρμών του μετρό.

Επίσης ζητά στοιχεία: α) για την εξέλιξη των δαπανών της ΣΤΑΣΥ για ανταλλακτικά, συντήρηση και επισκευές β) για τον αριθμό των δρομολογίων που πραγματοποιούνται σε καθημερινή βάση στις γραμμές 2 και 3 του μετρό και την εξέλιξη τους τα τελευταία χρόνια.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιτική
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαρινάκης για Τσίπρα: «Την τελευταία φορά που είχε μιλήσει για λιμάνια, θάλασσες και φουρτούνες, ψάχναμε σωσίβιο»

Πολιτική / Μαρινάκης για Τσίπρα: «Την τελευταία φορά που είχε μιλήσει για λιμάνια, θάλασσες και φουρτούνες, ψάχναμε σωσίβιο»

«Θυμίζω ότι ακολούθησαν τα capital controls, οι κλειστές τράπεζες, το διχαστικό δημοψήφισμα και χρεώθηκε η χώρα μας πάνω από 100 αχρείαστα δισεκατομμύρια», είπε ο Παύλος Μαρινάκης.
LIFO NEWSROOM
Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ: «Η κυβέρνηση οδηγείται σε επικοινωνιακή πανωλεθρία στο θέμα Ρούτσι»

Πολιτική / Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ: «Η κυβέρνηση οδηγείται σε επικοινωνιακή πανωλεθρία στο θέμα Ρούτσι»

Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, διαφοροποιείται ανοιχτά από τη γραμμή της κυβέρνησης στο ζήτημα του πατέρα Ρούτσι, μετά τις πρώτες φωνές στελεχών και βουλευτών που εξέφρασαν δημόσια στήριξη προς τον απεργό πείνας
LIFO NEWSROOM
Για την ασφάλεια των παιδιών στο Διαδίκτυο συνομίλησε ο Μητσοτάκης με τον αντιπρόεδρο της Google

Πολιτική / Για την ασφάλεια των παιδιών στο Διαδίκτυο συνομίλησε ο Μητσοτάκης με τον αντιπρόεδρο της Google

Στη διάρκεια της συζήτησης έγινε αναφορά στις δράσεις που έχουν αναληφθεί τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο για την ασφαλή πλοήγηση των ανηλίκων στο διαδίκτυο και την αντιμετώπιση φαινομένων ψηφιακού εθισμού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Ε,και δν το ιδιωτικοποιούμε τοτε;να κοπούν οι δωρεάν διελεύσεις των ανέργων,κ να να ερθει το μηνιαίο αντίτιμο σε ενα λογικο ποσο,κ οχι 30€,που ειναι το φθηνότερο στην ευρωπη.