Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος

Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
0

Δεκαεννιά μοντέλα του πρακτορείου Zebedee συμμετείχαν στο εμβληματικό πρότζεκτ της φωτογράφου Elise Dumontet με θέμα την εικόνα, την αποδοχή και την ομορφιά του σώματος. 

Όλα τα μοντέλα του πρακτορείου Zebedee έχουν είτε γεννηθεί με κάποια ατροφία, είτε υποστεί ακρωτηριασμό κάποιου μέλους του σώματός τους ύστερα από ατύχημα ή βαριά ασθένεια. Οι εικόνες στέλνουν ένα δυνατό μήνυμα για την αυτοεκτίμηση και την αποδοχή του εαυτού. Πολλά από τα μοντέλα, ηλικίας 2 έως 54 ετών, έχουν δώσει μάχη στο παρελθόν με κάποια σοβαρή ασθένεια όπως καρκίνο, διαβήτη και μηνιγγίτιδα, βγαίνοντας νικητές.   

Μέσα από το φακό της, η Elise Dumontet, φωτογραφίζει με τον πιο δυναμικό και εύγλωττο τρόπο τη σημασία της ψυχικής δύναμης και της αντοχής απέναντι σε κάθε δυσκολία. 

Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Η πιο δυνατή φωτογράφιση για την αποδοχή και την ομορφιά του πληγωμένου σώματος Facebook Twitter
Elise Dumontet
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ