TikTok: Πάνω από 4,5 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα – Οι TikTokers που ξεχωρίζουν για το μοναδικό τους content

TikTok: Πάνω από 4,5 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα – Οι TikTokers που ξεχωρίζουν για το μοναδικό τους περιεχόμενο Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Το TikTok κατέγραψε νέο ορόσημο, με περισσότερους από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και πάνω από 200 εκατομμύρια σε ολόκληρη την Ευρώπη να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κάθε μήνα. Η εφαρμογή έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς όχι μόνο για την ψυχαγωγία, αλλά και για τη δημιουργία περιεχομένου, την εκπαίδευση, τις νέες δεξιότητες και τη σύνδεση χρηστών με brands και υπηρεσίες.

Η ελληνική κοινότητα συνεχίζει να ξεχωρίζει με δημιουργούς που πειραματίζονται με νέες μορφές περιεχομένου:

  • Χαρά Κοντοχρήστου (@chara_kontochristou): Μέσα από POV βίντεο μοιράζεται στιγμιότυπα δουλειάς και την ιδιαίτερη σειρά «Αρχιτεκτονική για το παγωτό σου».
  • Αριάνα Παπαλεξόπουλος (@ariannapapalexopoulos): Ηθοποιός και συγγραφέας που αναδεικνύει με χιούμορ την ελληνική κουλτούρα στην Αμερική.
  • Marketing Parakalo (@marketingparakalo): Ο Kamil δίνει πρακτικές συμβουλές marketing με χιούμορ και αυθεντικότητα.
  • Travelwithme (@marw.mrg): Οι Μάρω και Γιώργος μοιράζονται ταξιδιωτικές εμπειρίες, γαστρονομία και tips για λιγότερο γνωσμένους προορισμούς.

TikTok: Από τις τάσεις στα πολιτιστικά φαινόμενα

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε «εργοστάσιο τάσεων»:

  • Το 76% των χρηστών δηλώνει ότι μέσω της πλατφόρμας παρακολουθεί τι είναι δημοφιλές.
  • Το 33% παρακολούθησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024 για πρώτη φορά μέσα από TikTok, ξεπερνώντας την τηλεόραση και το streaming.

Η πρωτοβουλία #BookTok αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον για το διάβασμα, δίνοντας ορατότητα σε νέους δημιουργούς και συνεργασίες με εκδοτικούς οίκους.

Οι χρήστες ως πρεσβευτές των brands

Το 64% των χρηστών δηλώνει ότι ανακαλύπτει νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω TikTok, ποσοστό υψηλότερο από άλλες πλατφόρμες. Παράλληλα, το 65% δηλώνει πιθανό να αγοράσει κάτι που είδε στην εφαρμογή. Η Avène, μεταξύ άλλων, έχει αξιοποιήσει στρατηγικά την πλατφόρμα, συνεργαζόμενη με δημιουργούς για αυθεντικό και θεσμικό περιεχόμενο.

Η πλατφόρμα δεν περιορίζεται πλέον στην ψυχαγωγία: έχει εξελιχθεί σε οικοσύστημα πολιτισμού και οικονομίας, όπου οι χρήστες παράγουν, επαναπροσδιορίζουν και μετατρέπουν το περιεχόμενο σε τάσεις και ευκαιρίες ανάπτυξης.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

TV & Media / Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

Η φήμη του ήταν ήδη σημαντική πριν μια συνέντευξη με τον διάσημο Ισπανό ποδοσφαιριστή Μαρκ Κουκουρέγια, ο γιος του οποίου είναι επίσης αυτιστικός, τον εκτοξεύσει σε άλλα επίπεδα δημοτικότητας
LIFO NEWSROOM
Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM