Πώς το Netflix έφτιαξε μια τέλεια Καπέλα Σιξτίνα και στη συνέχεια την κατέστρεψε μέσα σε μία ώρα

Πώς το Netflix έφτιαξε μια τέλεια Καπέλα Σιξτίνα και στη συνέχεια την κατέστρεψε μέσα σε μία ώρα Facebook Twitter
0

Το Βατικανό είχε πολύ αυστηρούς κανόνες σχετικά με τα γυρίσματα στην Καπέλα Σιξτίνα για την ταινία του Netflix, «Οι δύο Πάπες» το 2019 και έτσι η παραγωγή προχώρησε σε πιο δραστικά μέσα.

Αναδημιουργούσε ολόκληρο το σετ. Για να το ζωντανέψει, ο σχεδιαστής της παραγωγής Mark Tildesley προσέλαβε μια ομάδα καλλιτεχνών που μπορούσαν να αναπαράγουν κλασικών έργων τέχνης.

Ο προϋπολογισμός του Netflix για το σκηνικό ήταν 5 εκατομμύρια δολάρια.

Οι καλλιτέχνες αρχικά ζωγράφισαν τις φιγούρες στην τοιχογραφία, πριν φωτογραφίσουν το έργο και το εκτυπώσουν σε ειδική πλαστική μεμβράνη.

Αυτή η μεμβράνη χρησιμοποιήθηκε για να μεταφέρει, σαν «τατουάζ», τη χρωστική ουσία στους τοίχους με μία χημική ουσία, όπως ακριβώς φτιάχνονται οι πραγματικές νωπογραφίες.

Το αποτέλεσμα ήταν μια μεγαλειώδης, φωτεινή αναπαραγωγή από το δάπεδο μέχρι την οροφή. Ήταν μερικές ίντσες μεγαλύτερο από το πρωτότυπο, αλλά παρόλα αυτά, η παραγωγή του Netflix πλησίασε άψογα την πραγματική εικόνα.

Πώς το Netflix έφτιαξε μια τέλεια Καπέλα Σιξτίνα και στη συνέχεια την κατέστρεψε μέσα σε μία ώρα Facebook Twitter
Netflix
Πώς το Netflix έφτιαξε μια τέλεια Καπέλα Σιξτίνα και στη συνέχεια την κατέστρεψε μέσα σε μία ώρα Facebook Twitter
Netflix
Πώς το Netflix έφτιαξε μια τέλεια Καπέλα Σιξτίνα και στη συνέχεια την κατέστρεψε μέσα σε μία ώρα Facebook Twitter
Netflix

Αυτός ήταν και ο λόγος που ήταν τόσο αποκαρδιωτικό για τον συγγραφέα της ταινίας με τους Άντονι Χόπκινς και Τζόναθαν Πράις στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, Anthony McCarten, να βλέπει την καταστροφή του σκηνικού αμέσως μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων. Για αυτόν, η καταστροφή του αντιγράφου ήταν ένα «έγκλημα», όπως είπε στο Artnet News.

Ο κολοσσός του streaming δεν δίστασε ωστόσο να καταστρέψει το έργο, καθώς η κατασκευή ήταν τεράστια για να μεταφερθεί. Παρά την προσπάθεια που καταβλήθηκε για τη δημιουργία του, η τηλεοπτική Καπέλα Σιξτίνα έμελλε να γίνει «μπάζα μέσα σε μια ώρα», είπε ο McCarten.

Το γιατί το Netflix δεν έδωσε μία δεύτερη ευκαιρία στην νέα Καπέλα Σιξτίνα, όπως για παράδειγμα να την διαθέσει προς πώληση σε κάποιον φαν της ταινίας, παραμένει ένα μυστήριο.

Ίσως ήταν από σεβασμό προς την εκκλησία, αν και ο McCarten, επισημαίνει ότι είναι συνηθισμένη τακτική η καταστροφή των σκηνικών στην κινηματογραφική βιομηχανία.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM