Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter
0

Το LiFO.gr , αν και είναι ένας ιστότοπος ποικίλης θεματολογίας, με προτεραιότητα στον πολιτισμό και τον τρόπο ζωής, κατατάσσεται ανάμεσα στα κορυφαία ενημερωτικά Μέσα της Ελλάδας και φέτος, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Digital News Report, του Ινστιτούτου Reuters

Η έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα περιλαμβάνει το LiFO.gr στις 10 κορυφαίες ιστοσελίδες που επιλέγουν οι Έλληνες προκειμένου να ενημερωθούν, επιβραβεύοντας τον συνδυασμό ανεξαρτησίας, τόλμης και προσήνειας που το χαρακτηρίζει. 

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter

Ινστιτούτο Reuters: Κατρακυλά η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ 

Οι γενικές εκτιμήσεις, ωστόσο, για την κατάσταση των μέσων στην Ελλάδα, δεν είναι καλές, σύμφωνα πάντα με το Ινστιτούτο του Reuters. Η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ κατρακύλησε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος, σύμφωνα με την έρευνα του Ινστιτούτου Reuters. 

Μόλις το 19% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τις ειδήσεις, ποσοστό που φέρνει την Ελλάδα στην τελευταία θέση από τις 46 χώρες στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα. Αυτή η μεγάλη μείωση εν μέρει οφείλεται στις αντιλήψεις για αδικαιολόγητη πολιτική και επιχειρηματική επιρροή στα ΜΜΕ, αλλά και στην υψηλή χρήση των social media για την ενημέρωση, σημειώνει το Ινστιτούτο Reuters.  

Το Ινστιτούτο Reuters σημειώνει  επίσης πως η καταδίκη του Νίκου Παππά από το ειδικό δικαστήριο, για την υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών, όξυνε τις υπάρχουσες αντιλήψεις για αδικαιολόγητη πολιτική και επιχειρηματική επιρροή στα ελληνικά ΜΜΕ.   

Παράλληλα, το Ινστιτούτο Reuters επισημαίνει ότι υψηλός αριθμός Ελλήνων χρησιμοποιούν τα social media- όπως το Facebook- για την ενημέρωσή τους. Πέρα από το Facebook, οι νέοι Έλληνες χρησιμοποιούν ολοένα περισσότερο το Instagram και το TikTok για να ενημερώνονται από ΜΜΕ, ή πολιτικούς influencers/ ακτιβιστές, αναφέρει ακόμη η έκθεση. 

Χαρακτηριστικό είναι πως το 81% των ερωτηθέντων ενημερώνονται online- συμπεριλαμβανομένων των social media. Το 61% ενημερώνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 48% από τα τηλεοπτικά κανάλια. 

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter

Διαβάστε αναλυτικά την έκθεση εδώ

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM