ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter
0

Το LiFO.gr , αν και είναι ένας ιστότοπος ποικίλης θεματολογίας, με προτεραιότητα στον πολιτισμό και τον τρόπο ζωής, κατατάσσεται ανάμεσα στα κορυφαία ενημερωτικά Μέσα της Ελλάδας και φέτος, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Digital News Report, του Ινστιτούτου Reuters

Η έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα περιλαμβάνει το LiFO.gr στις 10 κορυφαίες ιστοσελίδες που επιλέγουν οι Έλληνες προκειμένου να ενημερωθούν, επιβραβεύοντας τον συνδυασμό ανεξαρτησίας, τόλμης και προσήνειας που το χαρακτηρίζει. 

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter

Ινστιτούτο Reuters: Κατρακυλά η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ 

Οι γενικές εκτιμήσεις, ωστόσο, για την κατάσταση των μέσων στην Ελλάδα, δεν είναι καλές, σύμφωνα πάντα με το Ινστιτούτο του Reuters. Η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ κατρακύλησε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος, σύμφωνα με την έρευνα του Ινστιτούτου Reuters. 

Μόλις το 19% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τις ειδήσεις, ποσοστό που φέρνει την Ελλάδα στην τελευταία θέση από τις 46 χώρες στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα. Αυτή η μεγάλη μείωση εν μέρει οφείλεται στις αντιλήψεις για αδικαιολόγητη πολιτική και επιχειρηματική επιρροή στα ΜΜΕ, αλλά και στην υψηλή χρήση των social media για την ενημέρωση, σημειώνει το Ινστιτούτο Reuters.  

Το Ινστιτούτο Reuters σημειώνει  επίσης πως η καταδίκη του Νίκου Παππά από το ειδικό δικαστήριο, για την υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών, όξυνε τις υπάρχουσες αντιλήψεις για αδικαιολόγητη πολιτική και επιχειρηματική επιρροή στα ελληνικά ΜΜΕ.   

Παράλληλα, το Ινστιτούτο Reuters επισημαίνει ότι υψηλός αριθμός Ελλήνων χρησιμοποιούν τα social media- όπως το Facebook- για την ενημέρωσή τους. Πέρα από το Facebook, οι νέοι Έλληνες χρησιμοποιούν ολοένα περισσότερο το Instagram και το TikTok για να ενημερώνονται από ΜΜΕ, ή πολιτικούς influencers/ ακτιβιστές, αναφέρει ακόμη η έκθεση. 

Χαρακτηριστικό είναι πως το 81% των ερωτηθέντων ενημερώνονται online- συμπεριλαμβανομένων των social media. Το 61% ενημερώνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 48% από τα τηλεοπτικά κανάλια. 

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter

Διαβάστε αναλυτικά την έκθεση εδώ

TV & Media
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM