Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter
0

Το LiFO.gr , αν και είναι ένας ιστότοπος ποικίλης θεματολογίας, με προτεραιότητα στον πολιτισμό και τον τρόπο ζωής, κατατάσσεται ανάμεσα στα κορυφαία ενημερωτικά Μέσα της Ελλάδας και φέτος, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Digital News Report, του Ινστιτούτου Reuters

Η έκθεση που δόθηκε στη δημοσιότητα περιλαμβάνει το LiFO.gr στις 10 κορυφαίες ιστοσελίδες που επιλέγουν οι Έλληνες προκειμένου να ενημερωθούν, επιβραβεύοντας τον συνδυασμό ανεξαρτησίας, τόλμης και προσήνειας που το χαρακτηρίζει. 

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter

Ινστιτούτο Reuters: Κατρακυλά η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ 

Οι γενικές εκτιμήσεις, ωστόσο, για την κατάσταση των μέσων στην Ελλάδα, δεν είναι καλές, σύμφωνα πάντα με το Ινστιτούτο του Reuters. Η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ κατρακύλησε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος, σύμφωνα με την έρευνα του Ινστιτούτου Reuters. 

Μόλις το 19% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τις ειδήσεις, ποσοστό που φέρνει την Ελλάδα στην τελευταία θέση από τις 46 χώρες στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα. Αυτή η μεγάλη μείωση εν μέρει οφείλεται στις αντιλήψεις για αδικαιολόγητη πολιτική και επιχειρηματική επιρροή στα ΜΜΕ, αλλά και στην υψηλή χρήση των social media για την ενημέρωση, σημειώνει το Ινστιτούτο Reuters.  

Το Ινστιτούτο Reuters σημειώνει  επίσης πως η καταδίκη του Νίκου Παππά από το ειδικό δικαστήριο, για την υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών, όξυνε τις υπάρχουσες αντιλήψεις για αδικαιολόγητη πολιτική και επιχειρηματική επιρροή στα ελληνικά ΜΜΕ.   

Παράλληλα, το Ινστιτούτο Reuters επισημαίνει ότι υψηλός αριθμός Ελλήνων χρησιμοποιούν τα social media- όπως το Facebook- για την ενημέρωσή τους. Πέρα από το Facebook, οι νέοι Έλληνες χρησιμοποιούν ολοένα περισσότερο το Instagram και το TikTok για να ενημερώνονται από ΜΜΕ, ή πολιτικούς influencers/ ακτιβιστές, αναφέρει ακόμη η έκθεση. 

Χαρακτηριστικό είναι πως το 81% των ερωτηθέντων ενημερώνονται online- συμπεριλαμβανομένων των social media. Το 61% ενημερώνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 48% από τα τηλεοπτικά κανάλια. 

Ινστιτούτο Reuters: Το LiFO.gr στα κορυφαία ενημερωτικά ΜΜΕ και το 2023 Facebook Twitter

Διαβάστε αναλυτικά την έκθεση εδώ

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM
Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

TV & Media / Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

Η φήμη του ήταν ήδη σημαντική πριν μια συνέντευξη με τον διάσημο Ισπανό ποδοσφαιριστή Μαρκ Κουκουρέγια, ο γιος του οποίου είναι επίσης αυτιστικός, τον εκτοξεύσει σε άλλα επίπεδα δημοτικότητας
LIFO NEWSROOM