Το φωτογραφικό πρακτορείο Getty Images απαγορεύει τις εικόνες με ρετούς

Το φωτογραφικό πρακτορείο Getty Images απαγορεύει τις εικόνες με ρετούς Facebook Twitter
0

Το φωτογραφικό πρακτορείο Getty Images μόλις ανακοίνωσε ότι απαγορεύει τις φωτογραφίες στις οποίες το σώμα του μοντέλου έχει υποστεί ρετούς. Η σημαντική αυτή αλλαγή στην πολιτική του πρακτορείου θα περιλαμβάνεται πλέον στο συμβόλαιο όλων των φωτογράφων που συνεισφέρουν στη βάση δεδομένων του Getty και θα τεθεί σε ισχύ από 1η Οκτωβρίου.

«Όποιος φωτογράφος δεν συμμορφωθεί με τους νέους όρους μας θα θεωρείται ότι αθετεί το συμβόλαιό του» δήλωσε στο Dazed εκπρόσωπος του πρακτορείου. 

Το ζήτημα του ρετόυς έχει γίνει εδώ και καιρό το μήλο της έριδος στον κόσμο της φωτογραφίας και σχολιάζεται συνεχώς, ειδικά μετά την έκρηξη των smartphones και των εφαρμογών που επιτρέπουν σε όλους να επεξεργάζονται τις εικόνες τους. Αναγνωρίζοντας το δικό τους μερίδιο ευθύνης στην ανάγκη για ρεαλισμό στις φωτογραφίες, ο εκπρόσωπος του πρακτορείου εξήγησε τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκαλεί ο καθημερινός βομβαρδισμός του κοινού με πειραγμένες εικόνες, για τις οποίες συχνά έχουν πλήρη άγνοια. «Η αντίληψή μας για το τι είναι πραγματικό σχηματίζεται συχνά από αυτά που βλέπουμε. Εικόνες με θετικό μήνυμα μπορούν να έχουν άμεσο αντίκτυπο στη μάχη κατά των στερεοτύπων, στην ανοχή και στην ενίσχυση της αίσθησης ότι όλες οι κοινωνικές ομάδες εκπροσωπούνται στην κοινωνία» δήλωσε, προσθέτοντας πως τα τελευταία χρόνια το Getty έχει κάνει βήματα για να «αλλάξει ο τρόπος που οι γυναίκες και άλλες περιθωριοποιημένες ομάδες παρουσιάζονται στα μίντια και τη διαφήμιση».

«Εδώ και πολλά χρόνια μελετάμε την εξέλιξη στην εικόνα της γυναίκας και παρατηρούμε μια θετική στροφή στις επιλογές των πελατών, προς εικόνες που παρουσιάζουν με πιο ρεαλιστικό τρόπο τις γυναίκες. Στην πραγματικότητα, έχουμε παρατηρήσει μια τάση απομάκρυνσης από τις υπερβολικά φωτοσοπαρισμένες, τέλειες εικόνες του παρελθόντος και μια αυξημένη ζήτηση για ρεαλισμό. Αναζητήσεις που περιλαμβάνουν τους όρους «χωρίς φίλτρο», «αυθεντικότητα» και «πραγματική ζωή», έχουν σημειώσει σημαντική άνοδο. Τα δεδομένα και οι έρευνές μας υποδηλώνουν ότι αυτή η τάση προς την αυθεντικότητα ήρθε για να μείνει.

Ο νέος όρος του Getty συμπίπτει με την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού καθώς και με έναν νέο νόμο της Γαλλίας σχετικά με τις πειραγμένες φωτογραφίες. Σύμφωνα με άρθρο του γαλλικού Κώδικα Υγείας, οι εικόνες που δείχνουν το σώμα ενός μοντέλου πιο αδύνατο ή πιο παχύ από την πραγματικότητα, οφείλουν να συνοδεύονται από σημείωση για «φωτογραφία που έχει υποστεί ρετούς».

Με πληροφορίες από το Dazed

 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM