Αυτή η διαφήμιση με τη φωνή της Έμα Τόμσον μόλις απαγορεύθηκε

1

Εκτός τηλεοπτικού αέρα βρέθηκε στη Βρετανία μία διαφήμιση με animation πρωταγωνιστές ένα κοριτσάκι και έναν μικρό ουρακοτάγκο, ως μέρος καμπάνιας της Greenpeace εναντίον των εταιρειών παραγωγής και διάθεσης φοινικέλαιου σε όλον τον κόσμο. 

Το συγκεκριμένο διαφημιστικό που έγινε σε συνεργασία με την αλυσίδα σούπερμαρκετ Iceland -και ως χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των καταστημάτων της αλυσίδας- απαγορεύθηκε, καθώς το περιεχόμενό της θεωρήθηκε ότι παραβιάζει τον κώδικα για την μετάδοση πολιτικών μηνυμάτων. 

Το σενάριο είναι απλό: το κοριτσάκι ανακαλύπτει ότι μέσα στο δωμάτιο της έχει εισβάλλει ένας μικρός ουρακοτάγκος που μασουλάει τα παπούτσια της, καταστρέφει τα παιχνίδια της και κάνει άνω κάτω τη ντουλάπα της. Θέλει να τον διώξει, μέχρι που εκείνος καταφέρνει να της δείξει αυτό που συμβαίνει στα δάση που ζει το είδος του, στο δικό του σπίτι. 

Η μικρή διαβεβαιώνει τον ουρακοτάγκο ότι το μέλλον θα το γράψουν μαζί και ότι θα γίνει η φωνή του σε όλον τον κόσμο. Όλα αυτά σε έμμετρο κείμενο και με την ηθοποιό Έμα Τόμσον να δανείζει τη φωνή της σ' αυτό το κάπως τρομακτικό και διδακτικό ταυτόχρονα παραμύθι.

Ας σημειωθεί, βάσει και των στοιχείων που έχει φέρει στη δημοσιότητα η Greenpeace ότι η παραγωγή αυτού του φτηνού υλικού - του φοινικέλαιου- είναι υπεύθυνη για τη μαζική αποψίλωση αναντικατάστατων τροπικών δασών και τον επακόλουθο θάνατο απειλούμενων ειδών, συμπεριλαμβανομένου του ουρακοτάγκου, και της τίγρης και ελέφαντα της Σουμάτρα.

Οι φυτείες φοινικέλαιου έχουν χαρακτηριστεί τόσο καταστρεπτικές, που από το 1999 έως το 2015 ο πληθυσμός των ουρακοτάγκων του Βόρνεο έπεσε κατά 50%. Το Βόρνεο και η Σουμάτρα είναι οι μοναδικοί φυσικοί βιότοποι στον κόσμο για τους ουρακοτάγκους, και η επέκταση των φυτειών φοινικέλαιου τους απειλεί με εξαφάνιση...

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

TV & Media / YouTube: Τέλος η σελίδα «Trending» μετά από 10 χρόνια – Τι νέο έρχεται

Το YouTube διαβεβαιώνει ότι θα συνεχίσει να προτείνει προσωποποιημένα βίντεο στους χρήστες και να παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία που τους βοηθούν να κατανοούν τι είναι δημοφιλές στο κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

TV & Media / Ο IShowSpeed κάνει live με τον Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια – Ξανά στην Αθήνα ο διάσημος YouTuber

Ζωντανά από την Αθήνα μεταδίδει αυτή την ώρα ο διάσημος Αμερικανός YouTuber IShowSpeed, παρέα με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, σε ένα νέο IRL stream που έχει ήδη προκαλέσει φρενίτιδα στο διαδίκτυο
LIFO NEWSROOM
Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Πολιτικο μηνυμα ειναι η προσπαθεια για την προστασια των δασων; Προσωπικα βρηκα την διαφημιση καταπληκτικη και πολυ δυνατη στο μηνυμα που ηθελε να περασει. Με τον στρουθοκαμηλισμο δεν λυνουμε το προβλημα...