Ενημερωτικό σημείωμα εξέδωσε η εταιρεία τηλεφωνίας WIND για το πρόβλημα που προέκυψε στην περιοχή του Βόλου.

 

Το πρόβλημα είχε ως αποτέλεσμα πολλοί από τους συνδρομητές της να μείνουν χωρίς σταθερό τηλέφωνο, ίντερνετ και τηλεόραση. Σύμφωνα με την εταιρεία «το πρόβλημα προκλήθηκε από πολλαπλό κόψιμο στο δίκτυο οπτικής ίνας, κατά τη διενέργεια τεχνικών εργασιών που υλοποιούσαν τρίτοι».

 

«Από την πρώτη στιγμή εξειδικευμένα τεχνικά συνεργεία της WIND έσπευσαν στο σημείο και εργάζονται εντατικά για την γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος», τονίζει το ενημερωτικό σημείωμα και σημειώνει ότι «η WIND, με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πελατών της παρέχει δωρεάν 20GB και 1.000' ομιλίας προς όλα τα δίκτυα, στους συνδρομητές της περιοχής του Βόλου, που έχουν επηρεαστεί από την τεχνική αυτή δυσλειτουργία».

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr