Επτά μήνες έχουν περάσει από το πρωί της 30ής Νοεμβρίου, όταν οι συρμοί του μετρό Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν να εκτελούν τα πρώτα τους δρομολόγια, προσφέροντας ουσιαστική λύση στις μετακινήσεις πολιτών και επισκεπτών της πόλης.
Έκτοτε, εκατομμύρια επιβάτες έχουν χρησιμοποιήσει το μετρό, το οποίο ήρθε να αποσυμφορήσει σημαντικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης – ιδιαίτερα σε μια περίοδο όπου είναι σε εξέλιξη το έργο της υπερυψωμένης λεωφόρου (flyover) στον περιφερειακό.
Ωστόσο, ένα ζήτημα που παραμένει άλυτο και επισκιάζει τη λειτουργία του μέσου είναι η απουσία συστημάτων POS στα εκδοτήρια εισιτηρίων, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μην μπορούν ακόμη να πληρώνουν με τραπεζική κάρτα.
Παρά τις διαβεβαιώσεις του αρμόδιου υπουργείου πως το σύστημα θα ήταν σε λειτουργία την 1η Μαρτίου, η ημερομηνία διαψεύστηκε γρήγορα – όπως και όλες όσες ακολούθησαν: η 1η Απριλίου, οι ημέρες πριν και μετά το Πάσχα, ακόμη και το τέλος Μαΐου.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του thestival.gr, η ανάδοχος εταιρεία έχει ολοκληρώσει όχι μόνο την εγκατάσταση αλλά και τις απαραίτητες τεχνικές δοκιμές. Παρ’ όλα αυτά, μέχρι σήμερα δεν υπάρχει σαφής και επίσημη ημερομηνία για την έναρξη της λειτουργίας των POS.
Την ίδια στιγμή, οι εργασίες για την επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά προχωρούν με γοργούς ρυθμούς. Όπως ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα από τη Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σύντομα ξεκινά και η μελέτη για την επέκταση του μετρό προς τα δυτικά της πόλης.