Έρχονται στην Αθήνα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό

Έρχονται στην Αθήνα τα λεωφορεία χωρίς οδηγό Facebook Twitter
12

Πιλοτική κυκλοφορία λεωφορείων χωρίς οδηγό προβλέπει νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών που συζητείται στη Βουλή.

Με τη ρύθμιση παρέχεται η δυνατότητα να τεθεί πιλοτικά, και για ορισμένο χρονικό διάστημα σε κυκλοφορία λεωφορείο χωρίς τη φυσική παρουσία οδηγού επί του οχήματος. Αυτό γίνεται με την τεχνολογία έξυπνων συστημάτων χειρισμού (ITS) με την οποία είναι εφοδιασμένα τα λεωφορεία.

Ο χειρισμός τους γίνεται από εκπαιδευμένους χειριστές σε απομακρυσμένο σημείο ελέγχου.

Ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος διαβεβαίωσε, ότι κατά την πειραματική εφαρμογή του προγράμματος θα ληφθούν όλα τα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή κυκλοφορία των λεωφορείων χωρίς οδηγό.

Ελλάδα
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM
Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: Βίντεο και φωτογραφίες

Ελλάδα / Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: 10 δύτες εργάζονταν σε βάθος 50 μέτρων - Βίντεο και φωτογραφίες

Η αποκατάσταση της βλάβης του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα ήταν επιχείρηση υψηλού ρίσκου από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό
ΧΡΥΣΑ ΓΡΙΒΑ
Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Πολιτική / Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα ισχυρισμοί που αναφέρονται στη διαμόρφωση του χώρου στα Τέμπη, δήλωσε ο Χρήστος Τριαντόπουλος
NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
για ποιο λογο να μας συμφερει αυτο το πραγμα?θα τηλεκατευθυνεται απο εναν οδηγο που θα βρισκεται σε ενα δωματιο και θα ελεγχει ταυτοχρονα 2?-3?καμερες ωστε να μπορει να εχει περιφερειακη επιγνωση του δρομου ωστε να ειναι και προσεχτικος για τοιχον ατυχηματα , ή θα πρεπει να υπαρχουν πανω απο ενας αρμοδιος για τη συγκεκριμενη δουλεια?αρα διπλασιος μισθος..
Το όφελος ποιό θα είναι; Ότι θα φύγει το κουβούκλιο του οδηγού και θα ανοίξει λίγο μεγαλύτερος χώρος για τους επιβάτες;Γιατί το μισθό του οδηγού δεν τον γλιτώνουν, και μου φαίνεται και ότι η ειδικότητα "χειριστής εξ αποστάσεως" θα έχει μεγαλύτερο μισθό από τον απλό οδηγό.
Χαχαχαχα!!! Οκ...θέλω να το δώ!!! Νομίζω οτί θα γελάσουμε πολύ από τα σαραβαλάκια σε χαι-τεκ...Εγώ για ένα αναρωτιέμαι...στον ηλεκτρικό θα αλλάξουν ποτέ βαγόνια?!
Και ποιός θα κατεβαίνει να τσαμπουκαλευτεί στα παρκαρισμένα σε στροφές λεωφορείων Ι.Χ.;; Ποιόν θα ενοχλούμε όταν θα οδηγά;; Άραγε θα είναι οι ίδιοι που θα χειρίζονται τα οχήματα από μακριά; Και θα φορούν και τα θαλασσί τους πουκάμισα; Με συγχύσατε μεσημεριάτικο.
Εδω τώρα με οδηγό και κάτι πρωινά, όταν είναι φίσκα, δεν μπορούν να κλείσουν οι πόρτες, κόσμος πιάνεται σε αυτές κλπ... θα έχει πολύ γέλιο να δούμε τι θα γίνεται χωρίς φυσική παρουσία οδηγού.
Ναι καλά. Θα δεις τον παππου και την γιαγιά, να φτάνει το λεωφορείο στην στάση, να ανοίγει η πόρτα, να μην βλέπουν οδηγό και να τρέχουν να ξεφύγουν απο τον "δαίμονα", ή να ψάχνουν τις κάμερες να δουν ποιός τους κάνει πλάκα.