Δίπλωμα οδήγησης: Αποφασίστηκε να επανέλθει το παλιό σύστημα - Τι αλλάζει

Δίπλωμα οδήγησης: Αποφασίστηκε να επανέλθει το παλιό σύστημα - Τι αλλάζει Facebook Twitter
4

Τέλος στην ταλαιπωρία που αντιμετωπίζουν εδώ και 9 μήνες οι νέοι υποψήφιοι οδηγοί, οι οδηγοί ηλικίας άνω των 74 ετών, καθώς και οι σχολές οδηγών επιχειρεί να βάλει το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών που συζητήθηκε στο σημερινό Υπουργικό Συμβούλιο και κατατίθεται στη Βουλή, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.

Και προσθέτουν: «Οι ρυθμίσεις που θέσπισε η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ επέφεραν σοβαρά προβλήματα στη διενέργεια των εξετάσεων. Λόγω της αδυναμίας στην εφαρμογή αυτών των ρυθμίσεων, το αποτέλεσμα ήταν να συσσωρευτεί μεγάλος αριθμός υποψηφίων οδηγών προς εξέταση».

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, «υπολογίζεται ότι στην "ουρά" βρίσκονται και περισσότεροι από 100.000 επαγγελματίες, ενώ σημαντικά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί και στη λειτουργία των σχολών οδήγησης. Ταυτόχρονα, η παύση των εξετάσεων για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα οδηγεί και σε απώλεια εκατομμυρίων ευρώ για τα κρατικά έσοδα».

Με το νομοσχέδιο επανέρχεται σε ισχύ το παλαιό σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών.

Παράλληλα:

- Συστήνεται επιτροπή, η οποία το αργότερο εντός εννέα μηνών θα συντάξει νέο, σύγχρονο και εφαρμόσιμο σύστημα σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

- Καταργείται η υποχρεωτική επανεξέταση των οδηγών με ηλικία άνω των 74 ετών για να υπάρχει εναρμόνιση με ό,τι ισχύει σε σχεδόν όλα τα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

- Συγκροτούνται εκ νέου οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές, που κατάργησε η προηγούμενη Κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει ουσιαστικότερος ιατρικός έλεγχος των ηλικιωμένων.

- Καταργείται η καθολική απαγόρευση κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσικλετών (γουρούνες) που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους όπου εφαρμόζεται ο ΚΟΚ, δεδομένου ότι έχουν εγκριθεί και κυκλοφορούν σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της ΕΕ. Κάθε δήμος ή περιφέρεια, στην περιοχή αρμοδιότητάς τους, έχουν δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων αυτών.

Επιπλέον, όπως συζητήθηκε στο σημερινό Υπουργικό Συμβούλιο, θεσπίζονται ουσιαστικοί έλεγχοι για την καταπολέμηση των φαινομένων διαφθοράς στο σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την Ενιαία Αρχή Διαφάνειας διαμορφώνεται ένα νέο πλαίσιο για την καταπολέμηση της διαφθοράς στον τομέα αυτό.

Ελλάδα
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

2 σχόλια
Συμφωνών ως προς τη επίλυση όλης αυτής της προβληματικής κατάστασης που δημιουργήθηκε με τις σχολές οδήγησης και τις εξετάσεις απόκτησης αδειών οδήγησης, σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο.ΔΙΑΦΩΝΩ σε ό,τι αφορά την κατάργηση υποχρεωτικής επανεξέτασης όσων οδηγών είναι άνω των 74 χρόνων, για να μη πως το ηλικιακό, αυτό όριο, θα έπρεπε να είναι μικρότερο...Ηλικιωμένοι οδηγοί, με αποδυναμωμένα σωματικά αντανακλαστικά και οράσεις αδύναμες. Στην γειτονιά μου υπάρχει ηλικιωμένος με άνοια (πατέρας φίλου-γείτονα), με επίσημη διάγνωση, του οποίου το δίπλωμα οδήγησης δεν του έχει αφαιρεθεί. Όχι πως οδηγεί, αλλά το αναφέρω ως παράδειγμα μη κρατικής μέριμνας.Άλλη μια κυρία της γειτονιάς μου, ηλικιωμένη (72 χρονών), έχω παρατηρήσει ότι δυσκολεύεται να σταθμεύσει το αυτοκίνητο της στην πυλωτή της πολυκατοικίας της (ούτε καν να παρκάρει ανάμεσα σε άλλα οχήματα), και το αυτοκίνητο της φέρει εκτεταμένα σημάδια χτυπημάτων, περιμετρικά.Υ.Γ.: Προφανώς, η κατάργηση της υποχρεωτικής εξέτασης οδηγών, άνω των 74 χρόνων, πρέπει να είναι μια «ευχαριστήρια» κίνηση της Νέας Δημοκρατίας προς το κυρίως, ηλικιακό, εκλογικό σώμα που διαχρονικά την στηρίζει...
«Άλλη μια κυρία της γειτονιάς μου, ηλικιωμένη (72 χρονών), έχω παρατηρήσει ότι δυσκολεύεται να σταθμεύσει το αυτοκίνητο της στην πυλωτή της πολυκατοικίας της (ούτε καν να παρκάρει ανάμεσα σε άλλα οχήματα), και το αυτοκίνητο της φέρει εκτεταμένα σημάδια χτυπημάτων, περιμετρικά.»Νοών, τα μηνύματα σου πολλές φορές είναι φλύαρα και τεράστια, αλλά γέλασα πολύ μ´αυτό και χαλάλι. Respect!
Είναι γνωστό πως οι περισσότεροι εκτός του ότι δεν διαβάζουν, γενικότερα, θεωρώντας το κουραστικό ή πληκτικό, βαριούνται και να γράφουν. Εγώ πάλι, διαβάζω και γράφω πολύ.Η φλυαρία και το μέγεθος των σχολιασμών μου που επικαλείσαι μήπως είναι, απλώς, αναγνωστική βαρεμάρα;...Άλλωστε δεν είμαι ο μόνος που γράφω (και) λίγο μεγαλύτερα σχόλια. Ευτυχώς υπάρχουν και αρκετοί άλλοι αναγνώστες που σχολιάζουν «χορταστικά»...εκτός και αν έχεις συνηθίσει να διαβάσεις από τα δεξιά προς τα αριστερά και κουράζεσαι με την αντίθετη κατεύθυνση κειμένου.Δεν μας είπες όμως, Θάνο, συμφωνείς ή όχι με την κατάργηση της επανεξέτασης των 75χρονων οδηγών οχημάτων; Γιατί αυτό είναι το νόημα.Υ.Γ.: Όχι... ..όταν χρησιμοποιώ κάποια δημόσια τουαλέτα και χτυπήσουν πόρτα, δεν πιάνω την φλυαρία για το αν αργήσω ή όχι ή για τους λόγους πιθανής καθυστέρησης να βγω ή... τι έφαγα την προηγουμένη...Απαντώ με το κλασικό, «άλλος!»...