Απεργία την Πρωτομαγιά

Ξενοδοχεία: Τι ορίζει η Κομισιόν για μπαρ, πισίνες και εστιατόρια

Ξενοδοχεία: Τι ορίζει η Κομισιόν για μπαρ, πισίνες και εστιατόρια Facebook Twitter
Ξενοδοχεία: Τι ορίζει η Κομισιόν για μπαρ, πισίνες και εστιατόρια
0

Τον τρόπο επανεκκίνησης του τουρισμού με συγκεκριμένες οδηγίες για τη λειτουργία των ξενοδοχείων και των μπαρ, εστιατορίων κ.λπ, που υπάρχουν σε αυτά περιλαμβάνει το κείμενο της Κομισιόν.

Κύριος στόχος, όπως αναφέρεται στο συγκεκριμένο κείμενο της Κομισιόν που περιλαμβάνει το πρωτόκολλο για την υγεία, είναι η διατήρηση της φυσικής απόστασης σε κοινόχρηστους χώρους, όπου ο επισκέπτης μπορεί να παραμείνει περισσότερο από 15 λεπτά. Ενδεικτικά αναφέρονται τα μπαρ, τα εστιατόρια και οι πισίνες των ξενοδοχείων.

Σε αυτούς τους χώρους θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατανομή χρόνου επί ψηφιακών κρατήσεων για ώρες γεύματος ή επισκέψεις σε πισίνες ή γυμναστήρια κλπ.

Όταν η φυσική απόσταση δεν μπορεί να διατηρηθεί, θα πρέπει να εξεταστούν εναλλακτικά μέτρα για την προστασία των επισκεπτών και των εργαζομένων, αναφέρει το κείμενο μεταξύ άλλων. Συνίσταται, η χρήση γυάλινων ή πλαστικών διαχωριστικών, η χρήση μάσκας κ.λπ.

Σε ό,τι αφορά στις αποστάσεις, 1,5 έως 2 μέτρα θα πρέπει να ισχύει σε κοινόχρηστους χώρους ολόκληρης της εγκατάστασης (εκτός από άτομα που ταξιδεύουν μαζί και μοιράζονται δωμάτια), με τη χρήση επικουρικών μέτρων προστασίας όπου η διατήρηση της απόστασης δεν είναι δυνατή.

Για εξωτερικούς χώρους, όπως είναι οι παραλίες, πισίνες, καφετέριες, μπαρ, εστιατόρια κ.λπ. θα πρέπει να γίνουν ειδικές ρυθμίσεις που να επιτρέπουν τη φυσική απόσταση και την εφαρμογή ειδικών μέτρων υγιεινής.

Σε ό,τι αφορά τους εσωτερικούς χώρους τύπου σπα και πισίνες, πρέπει επίσης να τηρούνται αυστηρά μέτρα υγιεινής ενώ κάθε εγκατάσταση θα πρέπει να ελεγχθεί διεξοδικά.

Παράλληλα, αναβάλλονται όλες οι εκδηλώσεις μεγαλύτερης κλίμακας π.χ. οι συναυλίες.

Σε ισχύ πρέπει να τεθούν πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης, τα οποία στη συνέχεια πρέπει να κοινοποιηθούν στο προσωπικό και τους επισκέπτες.

 

Αναλυτικότερα: 

 

i) Αναπνευστική εθιμοτυπία: η αυστηρή αναπνευστική εθιμοτυπία πρέπει να γνωστοποιείται και να ακολουθείται (βήχας ή φτέρνισμα σε χάρτινο ιστό ή κάμψη αγκώνα) από επισκέπτες και μέλη του προσωπικού. Τα ιδρύματα πρέπει να διασφαλίζουν τη διαθεσιμότητα χαρτιού και δοχείων.

ii) Υγιεινή χεριών: η υγιεινή των χεριών είναι ένα βασικό μέτρο ελέγχου και πρέπει να κοινοποιείται στους επισκέπτες και τους εργαζόμενους μέσω infographics πληροφοριών σε βασικούς χώρους / εγκαταστάσεις (π.χ. στην είσοδο, στις τουαλέτες, στο ταμείο κ.λπ.). Τα καταστήματα πρέπει να διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση σε εγκαταστάσεις πλυσίματος χεριών με σαπούνι, χαρτοπετσέτες μίας χρήσης ή αυτόματα στεγνωτήρια για στέγνωμα και διαλύματα για απολύμανση με βάση το αλκοόλ.

Ξενοδοχεία: Τι ορίζει η Κομισιόν για μπαρ, πισίνες και εστιατόρια Facebook Twitter

iii) Χρήση μάσκας προσώπου: Η χρήση μάσκας προσώπου από το προσωπικό και τους επισκέπτες θα πρέπει να θεωρείται μόνο ως συμπληρωματικό μέτρο και όχι αντικατάσταση βασικών προληπτικών μέτρων. Η κατάλληλη χρήση μάσκας προσώπου είναι σημαντική και πρέπει να κοινοποιείται στους επισκέπτες και στο προσωπικό.

iv) Εξαερισμός: Συνιστάται η αύξηση του αριθμού ανταλλαγών αέρα ανά ώρα και η παροχή όσο το δυνατόν περισσότερου εξωτερικού αέρα, είτε με φυσικό είτε με μηχανικό εξαερισμό, ανάλογα με την εγκατάσταση. Συνιστάται αυξημένος αερισμός των δωματίων για τουλάχιστον μία ώρα μετά το check-out των επισκεπτών.

v) Καθαρισμός και απολύμανση: Ο καθαρισμός των επιφανειών που αγγίζονται συχνά, όσο το δυνατόν συχνότερα (τουλάχιστον καθημερινά και αν είναι δυνατόν πιο συχνά) είναι το κλειδί. Παραδείγματα αυτών των επιφανειών είναι πόμολα και λαβές πορτών, καρέκλες και μπράτσα, επιτραπέζιες κορυφές, διακόπτες φωτός, βρύσες νερού, κουμπιά ανελκυστήρα, πάγκο μπαρ, κ.λπ.

Το προσωπικό πρέπει να ενημερώνεται και να εκτελεί τη διαδικασία καθαρισμού μετά το check out, καθώς και σχετικά με την επεξεργασία εξοπλισμού καθαρισμού, διαχείρισης απορριμμάτων, πλυντηρίου και προσωπικής υγιεινής μετά τον καθαρισμό.

Ενημέρωση επισκεπτών

Σύμφωνα με το έγγραφο της Κομισιόν, οι επισκέπτες θα πρέπει να λαμβάνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με όλες τις τρέχουσες οδηγίες από τις τοπικές αρχές δημόσιας υγείας, με προσιτό τρόπο, π.χ μέσω ψηφιακών μέσων.

Επίσης θα πρέπει να ενημερώνονται μέσω συγκεκριμένης σήμανσης πριν από την είσοδο της εγκατάστασης των ενδείξεων και των συμπτωμάτων του COVID-19, ώστε να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση που εμφανίσουν συμπτώματα κατά τη διάρκεια της διαμονής τους ή εντός 14 ημερών μετά αναχώρηση.

Τα καταλύματα θα πρέπει επίσης να κατέχουν τα στοιχεία επικοινωνίας των επισκεπτών, σε περίπτωση ανάγκης για τον εντοπισμό των επαφών, εάν υπάρξει κρούσμα.

Ειδικό σχέδιο δράσης για την περίπτωση όπου υπάρξει κάποιο κρούσμα COVID -19 πρέπει να είναι διαθέσιμο και να εφαρμοστεί άμεσα σύμφωνα με το έγγραφο της Κομισιόν.

Αναλυτικά αναφέρει ότι σε μία τέτοια περίπτωση πρέπει να εφαρμοστούν:

i) Μέτρα αυτο-απομόνωσης και απόστασης στο δυνητικά μολυσμένο άτομο.

ii) Να τεθεί σε εφαρμογή η αρμόζουσα διαδικασία, βάσει της εθνικής νομοθεσίας, για να ενημερωθούν οι ιατρικές υπηρεσίες ώστε να παράσχουν ιατρικό προσωπικό, τεστ. Ορίζεται και η πρόνοια για πιθανή μετεγκατάσταση του μολυσμένου ατόμου σε ιατρική εγκατάσταση.

iii) Να τεθεί σε εφαρμογή η διαδικασία, βάσει της εθνικής νομοθεσίας, για την ενημέρωση τοπικών αρχών, προκειμένου να προχωρήσει η ιχνηλάτηση επαφών.

iv) Να τεθούν σε εφαρμογή οι απαραίτητες διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης.

v) Να τεθεί σε εφαρμογή η απαραίτητη συνεργασία και πληροφόρηση σε συναδέλφους ή τα μέλη του προσωπικού που ενδέχεται να είχαν έρθει σε επαφή με το περιστατικό στην εγκατάσταση από 2 ημέρες πριν και 14 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων.

Με πληροφορίες από το Πρώτο Θέμα

Ελλάδα
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ