Ακαριαίος ήταν ο θάνατος της 67χρονης γυναίκας και του μόλις ενός έτους εγγονού της που σκοτώθηκαν στο τραγικό τροχαίο δυστύχημα στο Αίγιο, σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση.

 

Το πόρισμα της ιατροδικαστή Πατρών, που έφερε στη δημοσιότητα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, αναφέρει πως το παιδί έφερε κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, ενώ η γιαγιά του ήταν πολυτραυματίας, φέροντας κακώσεις σε κεφάλι, αυχένα, θώρακα, κοιλιά και άκρα. Τα συγκεκριμένα χτυπήματα δείχνουν τη σφοδρότητα με την οποία έπεσε το αυτοκίνητο πάνω τους.

 

Λίγο πριν παραδώσει τα στοιχεία του στην τροχαία Πατρών που ερευνά το δυστύχημα, ο μηχανολόγος πραγματογνώμονας Θωμάς Χόνδρος, μιλώντας στο protothema, ανέφερε πως διαπιστώνεται ότι ο 28χρονος οδηγός είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα άνω των 100 χιλιομέτρων την ώρα που δεν δικαιολογείται στο σημείο όπου σκοτώθηκε η γιαγιά με το εγγονάκι της.

 

«Καταρχάς η στροφή πριν από τη σύγκρουση του οχήματος με τους πεζούς επιτρέπει ασφαλή διέλευση με ταχύτητα 103 χιλιομέτρων την ώρα, το πρώτο εύρημα. Επομένως η εκτροπή του οχήματος πριν την έξοδο ή κατά την έξοδο από τη στροφή, υποδηλώνει ενδεχομένως ταχύτητα ανώτερη από αυτή που προείπαμε και η απόσταση ακινητοποιήσεως του οχήματος μετά τη σύγκρουση είναι 150 μέτρα. Και αυτό υποδηλώνει μια ταχύτητα μεγέθους αυτής που είπαμε νωρίτερα. Στο σημείο του ατυχήματος υπάρχει μια πινακίδα ορίου ταχύτητας 50χλμ την ώρα γιατί βρισκόμαστε πλέον εντός του οικισμού Καμάρες του Αιγίου και η παραβίαση αυτού του σημαντικού ορίου ταχύτητας των 50χλμ την ώρα στην κατοικημένη περιοχή ενέχει κίνδυνο για απώλειες ανθρώπων σε περίπτωση συγκρούσεως όπως αυτή που εξετάζεται», σημείωσε χαρακτηριστικά.

 

Ο κ. Χόνδρος επισήμανε επίσης την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η σήμανση για το όριο ταχύτητας που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους οι οδηγοί.

 

«Το άλλο στοιχείο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι η απογοητευτική εικόνα της οριζόντιας και κατακόρυφης σημάνσεως της οδοποιίας , η οποία και αυτή δημιουργεί ένα περιβάλλον αναρχίας και προτρέπει στη μη τήρηση των κανόνων της οδικής ασφάλειας. Επομένως πρέπει να σκύψουμε με σοβαρότητα στη συντήρηση του οδικού δικτύου, ώστε να δημιουργηθεί και η αίσθηση του ασφαλούς κυκλοφοριακού περιβάλλοντος. Θα δώσουμε τη δική μας εκδοχή από την εξέταση του οχήματος και από την εξέταση της κοινής του ατυχήματος στην τροχαία και η τροχαία θα συνεκτιμήσει γιατί θα λάβει τις ιατροδικαστικές και τοξικολογικές εξετάσεις, το τεχνικό υπόμνημα των μηχανικών και θα δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα των αιτίων και των συνθηκών του ατυχήματος» καταλήγει ο κ. Χόνδρος.