To 2,5 ετών αγόρι που νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στην ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ φέρεται να κατάπιε ηρεμιστικά χάπια καθώς τα πέρασε για καραμέλες.

 

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής του ΠΑΓΝΗ κ. Γιάννης Τασσόπουλος «το αγοράκι είναι σε κρίσιμη κατάσταση, διασωληνωμένο στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου. Παρακολουθείται με μεγάλο ενδιαφέρον από τους γιατρούς, που κάνουν ό,τι μπορούν».

 

«Αναμένουμε τις τοξικολογικές εξετάσεις για να μπορούμε να μιλήσουμε με ακρίβεια για το τι ακριβώς κατανάλωσε το παιδί, πάντως κατά δήλωση των γονιών του, ήταν ηρεμιστικά χάπια», πρόσθεσε.

 

Το παιδί εισήχθη, χθες, εσπευσμένα στη ΜΕΘ του ΠΑΓΝΗ όπου μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

 

Το παιδί που κατάγεται από τη Συρία, ξέφυγε από την προσοχή των γονιών του και κατάπιε τα χάπια.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr