Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ηρακλείου (ΠΑΓΝΗ) της Κρήτης ένα αγόρι 2.5 ετών που κατάπιε χάπια κατά λάθος. 

 

Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, το παιδί που κατάγεται από τη Συρία, ξέφυγε από την προσοχή των γονιών του και άπλωσε το χέρι του για να πάρει τα χάπια, νομίζοντας πως είναι καραμέλες.

 

Το μικρό αγόρι μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο ΠΑΓΝΗ το πρωί της Κυριακής και και εισήχθη αμέσως στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων, με τους γιατρούς να δίνουν από χθες μάχη για να κρατηθεί στη ζωή. 

 

«Το παιδί είναι διασωληνωμένο και υποστηρίζεται με μηχανική υποστήριξη ενώ η κατάσταση της υγείας του χαρακτηρίζεται κρίσιμη, με τους γιατρούς να προσπαθούν να το κρατήσουν στην ζωή», ανέφερε o Διοικητής του νοσοκομείου Γιάννης Τασόπουλος, προσθέτοντας ότι με τη βοήθεια μεταφραστή αναμένεται να διευκρινιστεί τι ακριβώς συνέβη.

 

Με πληροφορίες από cretalive.gr και neakriti.gr

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr