Ο ΟΤΕ ενημέρωσε τον Συνήγορο του Καταναλωτή για τον ρυθμό της αποκατάστασης των ζημιών στις πυρόπληκτες περιοχές.

 

Όπως σημειώνει ο Οργανισμός, οι περισσότερες βλάβες θα έχουν αποκατασταθεί μέσα σε έναν μήνα, ενώ γίνεται προσπάθεια ενίσχυσης του αριθμού των συνεργείων.

 

Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, για την ώρα έχει αποκατασταθεί το ακραίο ενάεριο δίκτυο στην περιοχή Νταού Πεντέλης και, τις επόμενες μέρες, σταδιακά θα διατεθούν οι υπηρεσίες στους πελάτες.

 

Από τον έλεγχο που έγινε στις καμπίνες (ΚΑΦΑΟ) που δεν έχουν καεί, διαπιστώθηκε ότι στην πλειονότητά τους δεν είναι λειτουργικές καθώς δεν ηλεκτροδοτούνται λόγω ζημιών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.

 

Από τις 25 Ιουλίου έχουν ξεκινήσει στην περιοχή της Ραφήνας οι πρώτες αποκαταστάσεις «σε οτιδήποτε θα μπορούσε να αποκατασταθεί άμεσα (σύνδεση, κολώνες κλπ)».


Ακόμη, απαιτείται αποκατάσταση των βλαβών στο ακραίο απερχόμενο δίκτυο και σε βασικές αρτηρίες του εναέριου δικτύου ώστε στη συνέχεια να γίνει η αποκατάσταση των ζημιών στις συνδρομητικές γραμμές που οδηγούν στα σπίτια των πελατών.


Στην περιοχή της Κινέτας έχει αποκατασταθεί η πλειονότητα των ζημιών και σχεδόν το σύνολο του δικτύου είναι λειτουργικό.

Για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών η εταιρεία επισημαίνει ότι έχει προχωρήσει στην έκδοση αναλυτικών δελτίων Τύπου, ενώ όλες οι αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με διευκολύνσεις και τις δωρεάν υπηρεσίες που υλοποιούνται για τους χρήστες στις πυρόπληκτες περιοχές μπορούν να βρουν οι καταναλωτές στην ηλεκτρονική σελίδα του ΟΤΕ.