Τα μουσεία της Βιέννης ανοίγουν λογαριασμό στο OnlyFans μόνο για ενήλικες [ΒΙΝΤΕΟ]

Τα μουσεία της Βιέννης ανοίγουν λογαριασμό στο OnlyFans μόνο για ενήλικες [ΒΙΝΤΕΟ] Facebook Twitter
EPA
0

Η Βιέννη βρήκε έναν νέο χώρο για καλλιτεχνική έκφραση χωρίς λογοκρισία: την πλατφόρμα OnlyFans μόνο για ενήλικες.

Το συμβούλιο τουρισμού της Βιέννης ξεκίνησε έναν λογαριασμό στο OnlyFans - το μόνο κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει απεικονίσεις γυμνού - σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη συνεχιζόμενη λογοκρισία των πλατφορμών στα μουσεία και τις γκαλερί τέχνης.

Τον Ιούλιο, ο νέος λογαριασμός TikTok του Μουσείου Albertina ανεστάλη και στη συνέχεια αποκλείστηκε για την προβολή έργων του Ιάπωνα φωτογράφου Nobuyoshi Araki, που έδειχναν ένα σκοτεινό γυναικείο στήθος, αναγκάζοντας το μουσείο να ξεκινήσει έναν νέο λογαριασμό.

Αυτό ακολούθησε ένα παρόμοιο περιστατικό που είχε συμβεί το 2019, όταν το Instagram αποφάνθηκε ότι ένας πίνακας του Peter Paul Rubens παραβίαζε τα πρότυπα της κοινότητας της πλατφόρμας που απαγορεύουν κάθε απεικόνιση γυμνού. Ακόμη και εκείνων που είναι «καλλιτεχνικής ή δημιουργικής φύσης».

Το 2018, η φωτογραφία του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας με το άγαλμα της Αφροδίτης του Βίλλεντορφ ηλικίας 25.000 ετών, θεωρήθηκε πορνογραφικό από το Facebook και αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα.


Το Μουσείο Leopold προσπάθησε επίσης να προωθήσει τη συλλογή γυμνών του εξπρεσιονιστή Egon Schiele, με τις ρυθμιστικές αρχές των διαφημίσεων στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ να αρνούνται να την παρουσιάσουν σε μια τουριστική εκστρατεία στην πόλη το 2018.

Ένα σύντομο βίντεο με πίνακα του Koloman Moser, που έγινε για να γιορτάσει φέτος την 20η επέτειο του Μουσείου Leopold, απορρίφθηκε επίσης από το Facebook και το Instagram ως «δυνητικά πορνογραφικό».

Αυτά τα έργα και πολλά άλλα είναι τώρα σε πλήρη, ασφαλή -από την απειλή της λογοκρισίας -προβολή στο προφίλ OnlyFans της Βιέννης. 

Η Helena Hartlauer, εκπρόσωπος του τουριστικού συμβουλίου της Βιέννης, δήλωσε ότι η πόλη και τα πολιτιστικά ιδρύματά της θεωρούν «σχεδόν αδύνατη» τη χρήση γυμνών έργων τέχνης σε διαφημιστικό υλικό.

«Φυσικά μπορεί κάποιος να εργαστεί χωρίς αυτά, αλλά αυτά τα έργα τέχνης είναι ζωτικής σημασίας και σημαντικά για τη Βιέννη. 

Εάν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα εργαλείο επικοινωνίας τόσο ισχυρό όσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι άδικο και απογοητευτικό. Γι’ αυτό σκεφτήκαμε το OnlyFans: επιτέλους, έναν τρόπο να δείξουμε αυτές τις δημιουργίες».

Οι πρώτοι συνδρομητές του «18++ περιεχομένου της Βιέννης"» στο OnlyFans θα λάβουν είτε μια κάρτα μέλους της πόλης της Βιέννης είτε ένα εισιτήριο εισόδου για να δουν ένα από τα έργα τέχνης δια ζώσης.

Η πόλη ανανεώνει τις προσπάθειές της να προωθήσει τη Βιέννη ως ταξιδιωτικό προορισμό, αφού η αυστριακή κυβέρνηση χαλάρωσε τους περιορισμούς στα σύνορα για ξένους υπηκόους. Οι αφίξεις μειώθηκαν κατά 78,4% το 2020 σε σύγκριση με το 2019, με μερικούς μήνες να μην καταγράφονται σχεδόν καθόλου επισκέπτες.


Αλλά η Hartlauer είπε ότι η νέα καμπάνια «Vienna strips on OnlyFans» δεν είναι μόνο για τους τουρίστες. Σκοπεύει να εντείνει την ευαισθητοποίηση όλων απέναντι στα λογοκριτικά πρότυπα, στα οποία εργάζονται οι σύγχρονοι καλλιτέχνες.

Το Instagram, μαζί με το Facebook, διατηρεί την αυστηρή πολιτική του για το γυμνό ενόψει πολυετούς κριτικής που έχει δεχθεί.

Τον Ιούλιο, υπήρξε διαμαρτυρία για την άνιση προώθηση της εργασίας των καλλιτεχνών από τα δίκτυα κοινωνικών μέσων με το hashtag #FixTheAlgorithm.

«Θέλουμε απλώς να ρωτήσουμε: χρειαζόμαστε αυτούς τους περιορισμούς; Ποιος αποφασίζει τι θα λογοκρίνει; Το Instagram λογοκρίνει τις εικόνες και μερικές φορές δεν το γνωρίζετε - είναι πολύ αδιαφανές» επισήμανε η Helena Hartlauer.

Το OnlyFans ιδρύθηκε το 2016 για να είναι μια πιο επιτρεπτή και δίκαιη πλατφόρμα για τους δημιουργούς στο διαδίκτυο κάθε είδους. Ωστόσο, εν μέσω πανδημίας έγινε συνώνυμο της σεξουαλικής εργασίας.

Πέρυσι ο ιστότοπος αυξήθηκε από 7,5 εκατομμύρια σε 85 εκατομμύρια χρήστες, με κέρδη περισσότερα από 2 δισεκ. δολάρια σε συνδρομές για 1 εκατομμύριο δημιουργούς.

Τον Αύγουστο, η OnlyFans ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει το «σεξουαλικά άσεμνο» περιεχόμενο, ισχυριζόμενη ότι αυτό οφείλεται στην ανάκαμψη του τραπεζικού τομέα.

Η εταιρεία ανέστρεψε γρήγορα την απόφασή της όμως, μετά από σφοδρές αντιδράσεις αλλά για πολλούς καλλιτέχνες.

Ωστόσο, αυτό για πολλούς καλλιτέχνες λειτούργησε ως υπενθύμιση της εξάρτησής τους από διαδικτυακές πλατφόρμες.

Με πληροφορίες του Guardian

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM
Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδερφή της

Πολιτισμός / Πορτρέτο της Μαρίας Αντουανέτας πιστεύεται πως απεικονίζει την αδελφή της

«Αν και αυτά τα εντυπωσιακά πορτρέτα έχουν εκτεθεί πολλές φορές τα τελευταία 250 χρόνια, θα είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε επιτέλους τη Μαρία Αντουανέτα όπως ήταν πραγματικά, και όχι να τη συγχέουμε με την αδελφή της», δήλωσε ο διευθυντής του Μουσείου Τέχνης και Ιστορίας στη Γενεύη
LIFO NEWSROOM