Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή για τα ελληνικά σινεμά – Μια ματιά στο ελληνικό box-office

Ρεκόρ εισιτηρίων στην μετα-covid εποχή για τα ελληνικά σινεμά – Μια ματιά στο ελληνικό box-office Facebook Twitter
Ο Άντονι Χόπκινς στον Πατέρα του Φλοριάν Ζέλερ, την ίσως καλύτερη ταινία της χρονιάς.
0

If you build it they will come, λέει στον Ξυπόλυτο Τζο, μια φράση που επιβεβαιώθηκε αυτό το τετραήμερο στις ελληνικές αίθουσες. Χάρη στη συσσώρευση καλού και ελκυστικού «προιόντος» κόπηκαν λίγα περισσότερα από 78.000 εισιτήρια στα ελληνικά σινεμά, το μεγαλύτερο νούμερο που είδαμε από τότε που ξέσπασε η κρίση του κορωνοϊού.

Σε συνολικά εισιτήρια νικητής αναδείχθηκε και πάλι το Λούκα της Pixar, μια ταινία που, όπως γράφαμε και την προηγούμενη εβδομάδα, βάζει πλώρη για την πρώτη θέση του θερινού box-office. Σε μέσο όρο ανά αίθουσα έσκισε ο Πατέρας του Φλοριάν Ζέλερ, ίσως η καλύτερη ταινία της χρονιάς. Με 657 εισιτήρια ανά αίθουσα τα 27 σινεμά που πρόβαλλαν την ταινία έμειναν κατι παραπάνω από ευχαριστημένα.

Συμπαθητικό το άνοιγμα του Black Widow με 17.734 εισιτήρια, συμπαθητικά και τα κρατήματα του Another Round που έχει φτάσει τα 23.000 εισιτήρια και αναμένουμε να ξεπεράσει τα 35.000 μέχρι το τέλος της καριέρας του στις αίθουσες – τηρουμένων των πανδημικών αναλογιών, αυτά είναι νούμερα μεγάλου hit.

Με 11.903 σύνολο το Digger είναι μεχρι στιγμής η εμπορικότερη ελληνική ταινία του καλοκαιριού, ενώ στο μέτωπο των επανεκδόσεων τα σκήπτρα κρατούν η Ερωτική Επιθυμια με σύνολο 5.371 εισιτήρια και το Μπλε Βελούδο με 3.256.

Τα εισιτήρια αναλυτικά:

1. «Λούκα», 21.476, 83 οθόνες / Σύνολο: 56.264,

2. «Black Widow», 19.451, 96 οθόνες

3. «Ο πατέρας», 17.734, 27 οθόνες

4. «Άσπρο πάτο», 6.548, 27 οθόνες / Σύνολο: 23.000

5. «Το κάλεσμα 3», 2.971, 28 οθόνες / Σύνολο: 17.509

6. «Fast & Furious 9», 1.604, 14 οθόνες / Σύνολο: 54.562

7. «Digger», 1.507, - / Σύνολο: 11.903

8. «Monday», 1.173, 7 οθόνες / Σύνολο: 15.627

9. «Κρουντς 2», 1.030, 9 οθόνες / Σύνολο: 32.684

10. «Ονειρομπελάδες», 587, 17 οθόνες / Σύνολο: 587

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Έφτασαν Γιώργος Λάνθιμος και Έμα Στόουν - Ο σκηνοθέτης φορούσε καρφίτσα με παλαιστινιακή σημαία

«Μου αρέσει να δουλεύω με τον Γιώργο» δήλωσε η Έμα Στόουν - «Η ταινία δείχνει τι συμβαίνει τώρα στην κοινωνία» τόνισε ο σκηνοθέτης
LIFO NEWSROOM
Το Μουσείου Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Πολιτισμός / Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ κινδυνεύει να κλείσει

Το μουσείο ζητά από την κυβέρνηση να παρέχει επιπλέον 2,5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για να καλυφθούν οι απαραίτητες αναβαθμίσεις και τα μέτρα βιωσιμότητας – τονίζοντας ότι αυτό δεν αποτελεί απλώς οικονομική ενίσχυση, αλλά συμβατική υποχρέωση
LIFO NEWSROOM
Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Κόλμαν, Καρχαρίες και Κιαροστάμι από αύριο στους κινηματογράφους

To ριμέικ του «Πολέμου των Ρόουζ» με την αγαπημένη του ελληνικού κοινού Ολίβια Κόλμαν, τα κλασικά «Σαγόνια του Καρχαρία» και η «Γεύση του Κερασιού» ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Από τον Φρανκεστάιν στον Πούτιν – Έτος «τεράτων» στη μεγάλη οθόνη

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο παρουσιάζει το πολυαναμενόμενο «Φρανκενστάιν» στο Φεστιβάλ Βενετίας - Δικτάτορες, πόλεμος, πυρηνικές απειλές και φανταστικά τέρατα κυριαρχούν στο φετινό πρόγραμμα
LIFO NEWSROOM
Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Πολιτισμός / Βραβείο Πολάρι: Ακυρώθηκε η απονομή που τιμά τη ΛΟΑΤΚΙ+ λογοτεχνία στη Βρετανία μετά τις αντιδράσεις - Ο λόγος

Στα φετινά βραβεία είχε συμπεριληφθεί συγγραφέας που έχει αυτοχαρακτηριστεί ως «τερφ» και στηρίζει την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ - Τι απαντούν οι διοργανωτές
LIFO NEWSROOM
Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πολιτισμός / Η «οικία Κοκοβίκου» μετατρέπεται σε χώρο προβολής ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου

Πρόκειται για το σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας στην ταινία «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» - Tο κτήριο, σε ερειπιώδη κατάσταση σήμερα, έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο με τον περιβάλλοντα χώρο του, διότι αποτελεί εξαιρετικό δείγμα Αθηναϊκού σπιτιού
LIFO NEWSROOM