Πώς και γιατί η μουσική της Αγκιλέρα έγινε μέρος του βασανισμού κρατουμένων

Πώς και γιατί η μουσική της Αγκιλέρα έγινε μέρος του βασανισμού κρατουμένων Facebook Twitter
2


Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε το νέο τραγούδι, "Change" της Κριστίνα Αγκιλέρα το οποίο τιμά τα θύματα της τραγωδίας του Ορλάντο. Η τραγουδίστρια θα δώσει όλα τα έσοδα από το τραγούδι στις οικογένειες των θυμάτων, καθώς και σε επιζώντες της επίθεσης. 

 

Όμως μια νέα έκθεση αποκαλύπτει πως η μουσική της διάσημης τραγουδίστριας έχει χρησιμοποιηθεί για σκοπούς που δεν είχαν να κάνουν με τη ψυχαγωγία ή έστω έναν φόρο τιμής σε θύματα τραγωδιών. Αντιθέτως έγιναν μέρος της ίδιας της βίας...

Ένα άρθρο του New Yorker με τίτλο "The Sound of Hate" ρίχνει φως στην ιστορία των βασανισμών κρατουμένων και σε όλα όσα έγιναν πριν μερικά χρόνια σε ανακρίσεις υπόπτων. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η μουσική έγινε μέρος της πρακτικής βασανισμού σε υπόπτους που είχαν συλληφθεί για ενδεχόμενη σχέση με τα τρομοκρατικά χτυπήματα της 11 Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ.

Στην αναφορά περιγράφονται πρακτικές κατά τις οποίες η μουσική έπαιζε σε πολύ μεγάλη ένταση για να ενισχύσει τις μορφές πίεσης κατά των κρατουμένων. Aλλά η μουσική της Αγκιλερα επιλέχθηκε να χρησιμοποιηθεί σε ανακρίσεις του Mohammed Qahtani, ενός υποτιθέμενου αεροπειρατή, ο οποίος κλεισμένος σε μια αίθουσα άκουγε δυνατά τα τραγούδια της ενώ δεχόταν πιέσεις για να απαντήσει σε ερωτήματα. Ο αρθρογράφος σημειώνει πως η επιλογή της Αγκιλέρα έγινε επειδή θεωρείται προσβλητικό για τους ισλαμιστές να ακούνε τραγούδια από γυναίκες ερμηνεύτριες.

 

Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται πως η δυνατή μουσική υπήρξε για πολλά χρόνια απαραίτητο εργαλείο των πρακτικών αυτών.

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ελβετία προτείνει επίσημα τον λαρυγγισμό ως υποψήφιο για ένταξη στον Κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

Πολιτισμός / Η Ελβετία προτείνει τον λαρυγγισμό ως υποψήφιο για ένταξη στον Κατάλογο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO

Η Ελβετία έχει τέσσερις επίσημες γλώσσες — γερμανικά, γαλλικά, ιταλικά και ρομανσικά — αλλά, όπως λέει η καθηγήτρια Nadja Räss, θα έπρεπε να αναγνωριστεί και μια πέμπτη: ο λαρυγγισμός
LIFO NEWSROOM
«Ο Μισάνθρωπος» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπουραζάνα

Πολιτισμός / «Ο Μισάνθρωπος» του Μολιέρου σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπουραζάνα

Με την έμμετρη, αιχμηρή κωμωδία του Μολιέρου «Ο Μισάνθρωπος» θ’ αναμετρηθεί τη χειμερινή σεζόν η ομάδα Aether, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιάννη Μπουραζάνα. Τη μετάφραση υπογράφει η Θεοδώρα Τσάμη, η οποία κρατά και τον ρόλο της Αρσινόης.
LIFO NEWSROOM
Λάνθιμος και ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο από την Παλαιστίνη από αύριο στα σινεμά

Πολιτισμός / Λάνθιμος και ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο από την Παλαιστίνη από αύριο στα σινεμά

Η «Bugonia», καθώς και η νοτιοκορεατική ταινία στην οποία βασίστηκε, το νέο πρωταγωνιστικό όχημα της Σίντνεϊ Σουίνι και το σοκαριστικό «Put your Soul on your Hand and walk», που οδήγησε στη δολοφονία της φωτορεπόρτερ Φάτμα Χασόνα από τον ισραηλινό στρατό, ξεχωρίζουν από το κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Λίνα Μενδώνη σε UNESCO για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα: «Καλώ όλα τα κράτη-μέλη να στηρίξουν το αίτημα της Ελλάδας»

Πολιτισμός / Λίνα Μενδώνη σε UNESCO για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα: «Καλώ όλα τα κράτη-μέλη να στηρίξουν το αίτημα της Ελλάδας»

«Πιστεύουμε ακράδαντα πως τα Γλυπτά πρέπει να επανενωθούν στη γενέτειρά τους», τόνισε η υπουργός Πολιτισμού στη Γενική Συνέλευση του οργανισμού
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια