Κώστας Φαλελάκης: Με φώναζαν «ο γιος της τρελής»

Κώστας Φαλελάκης: Με φώναζαν «ο γιος της τρελής» Facebook Twitter
0

«Η μητέρα μου μετά τη δική μου γέννηση, εκδήλωσε ένα ψυχικό νόσημα που την ταλαιπώρησε πάρα πολύ και μάς ταλαιπώρησε και εμάς» είπε ο ηθοποιός Κώστας Φαλελάκης σε συνέντευξή του.

«Ήταν δύσκολα αλλά μέσα σε αυτά τα περιθώρια που της άφηνε η ασθένεια μάς φρόντισε, μάς αγαπούσε. Στα πρώτα συμπτώματα την έπαιρναν, έφευγε, έλειπε ένα μήνα, δύο μήνες. Ερχόταν λίγο φυτό. Κάθε φορά που υποτροπίαζε, μετακομίζαμε στη γιαγιά. Η αδελφή μου στα 18 εκδήλωσε κι αυτή ψυχικό νόσημα. Ζει στα Χανιά σε μια  δομή ψυχιατρείου» συνέχισε ο Κώστας Φαλελάκης μιλώντας στο Mega.

Εξήγησε δε, ότι τον αποκαλούσαν «ο γιος της τρελής όχι ο γιος της τάδε, ψου ψου ψου γύρω τριγύρω. Μπορούσα να παίξω ξύλο να χτυπήσω αυτόν που το 'πε» είπε.

Ο Κώστας Φαλελάκης, μίλησε και για την προσωπική του ζωή. «Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου σταμάταγε το βλέμμα μου στους άνδρες. Μου προκαλούσε μία ταραχή. Και αισθανόμουν ότι δεν μπορούσα να το πω πουθενά αυτό και αν το πω πάλι χειρότερα» είπε ενώ τόνισε πως δεν το αποκάλυψε ποτέ στον πατέρα του.

«Όχι δεν ειπώθηκε ποτέ αυτό. Νομίζω σε αυτούς τους ανθρώπους τους λαϊκούς, τα καταλαβαίνουν όλα, αλλά δεν θέλουν να τα ακούσουν με το όνομά τους». είπε.

Ο Κώστας Φαλελάκης μίλησε και για τη γνωριμία του με τον Μηνά Χατζησάββα.

«Γνωριστήκαμε στην παράσταση "Η Αθήνα μετά τη βροχή". Είδα την παράσταση και έπαθα την πλάκα μου με αυτόν τον ηθοποιό, τον Μηνά Χατζησάββα. Πήγα και την επόμενη χρονιά όπου βεβαίως πολλαπλασιάστηκε το αίσθημα αυτό καθότι έπαιζε και γυμνός και το κορμί του ήταν υπέροχο. Το έμαθα αργότερα από τον Μηνά. Για κάποιο προξενιό. Στα 10 λεπτά που ήμασταν με παρέα μου είπε πάμε στην μπάρα να κάτσουμε μόνοι μας και ένα τέταρτο μετά μου λέει πάμε σπίτι μου. Και ξεκίνησαν όλα» είπε.

Για την σκέψη που είχε κάνει να αυτοκτονήσει ο Κώστας Φαλελάκης απάντησε πως «στη γιορτή αποχαιρετισμού όπως την ονομάτισα εγώ, στην κηδεία όπως τη λένε οι άλλοι του Μηνά, με αγκάλιασε τόσος κόσμος, τόσο δυνατά που ντράπηκα μετά πηγαίνοντας σπίτι μου που είχα σκεφτεί έτσι. Λέω πολλή αγάπη τού είχαν αυτοί οι άνθρωποι και την έδειξαν σε μένα. Λέω, θα είμαι εδώ και θα είμαι μάρτυρας αυτής της αγάπης».

Ο Μηνάς δεν μπορούσε να διαχειριστεί να έχουμε ένα παιδί, είπε, τού ήταν έως και αφόρητο αυτό και δεν έμενε παρά να το σεβαστώ.

Ο Κώστας Φαλελάκης, μίλησε και για το πώς είναι σήμερα στην προσωπική του ζωή. «Είμαι με έναν άνθρωπο που τον αγαπάω και με αγαπάει και μου δίνει λόγο να συνεχίσω να ζω» είπε για την νέα του σχέση, διευκρινίζοντας ότι δεν είναι από τον χώρο.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM