Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη»

Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
1

 

Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Είναι ίσως η πιο γνωστή από τις επαγγελματίες που ο χώρος έχει βαφτίσει «plus sized»

Η Άσλεϊ Γκράχαμ πόζαρε εντελώς γυμνή για λογαριασμό τους τελευταίου τεύχους του περιοδικού V, δίνοντας μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης, όπου μίλησε για κόμη μία φορά για το σώμα της και πόσο το αγαπά.

Το διάσημο μοντέλο, που καθιέρωσε τις γυναικείες καμπύλες στη μόδα και είναι ίσως η πιο γνωστή από τις επαγγελματίες που ο χώρος έχει βαφτίσει «plus sized», εξομολογείται μεταξύ άλλων πως ήρθε αντιμέτωπη για πρώτη φορά στη ζωή της με την κυτταρίτιδα πολύ πριν την εφηβεία. «Θυμάμαι τα πρώτα σημάδια κυτταρίτιδας πάνω μου όταν ήμουν στο γυμνάσιο. Θυμάμαι να λέω στην μητέρα μου, "Δεν είναι πολύ αηδιαστικό; Είναι τόσο άσχημο". Εκείνη τότε κατέβασε το παντελόνι της και μου είπε, "Κοίτα, έχω κι εγώ". Κι είχα μείνει άφωνη», λέει η Γκράχαμ στην συνέντευξή της. 

Όπως εξηγεί, η μητέρα της ήταν εκείνη που την σταμάτησε από την πρώτη στιγμή στο να νιώσει άσχημα για το σώμα της. «Με κοίταξε, μετά κοίταξε την κυτταρίτιδα και μετά έστρεψε το βλέμμα της. Δεν μου είπε ούτε ότι είναι κάτι όμορφο ούτε κάτι άσχημο. Απλώς το έκανε να μοιάζει πολύ ασήμαντο», θυμάται η 29χρονη. 

Η Άσλεϊ εξομολογείται επίσης πως όταν μικρή είχε σαν πρότυπο διάσημες τραγουδίστριες, όπως η Beyoncé, η Τζένιφερ Λόπε και οι Spice Girls. «Ήμουν ένα μείγμα μεταξύ Ginger και Scary Spice», σχολιάζει χαρακτηριστικά. 

Σήμερα λέει πως έχει εστιάσει όλη της την προσοχή στην γυναίκα που της έμαθε πώς να έχει μια υγιή εικόνα για το σώμα της κι ένα μοντέλο που έκανε επίσης μεγάλη αίσθηση όταν εμφανίστηκε στο τεύχος του Sports Illustrated με τα μαγιό. «Τώρα έχω δύο πρότυπα. Το ένα είναι η μητέρα μου. Βλέποντας πόσο ευτυχισμένη υπήρξε στη ζωή της και πώς διαχειρίστηκε κάθε καμπύλη στο σώμα της, σκέφτομαι, να μια γυναίκα με ακεραιότητα και αξιοπρέπεια, που ήταν πάντα ευγενική και γενναιόδωρη με τους γύρω της», προσθέτει. «Σε επαγγελματικό επίπεδο, θαυμάζω την Κάθι Άιρλαντ. Όταν ήταν μικρή και εμφανίστηκε στο Sports Illustrated, ήταν τύπου θα πουλήσω μερικές κάλτσες και θα κάνω δουλειά. Τώρα έχει μια εταιρία δισεκατομμυρίων. Κάθι, αν με ακούς, ακόμη προσπαθώ να γίνουμε φίλες. Είσαι το είδωλό μου», καταλήγει.

*Οι φωτογραφίες είναι του διάσημου φωτογράφου Mario Sorrenti.

Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Η Άσλεϊ Γκράχαμ ποζάρει ολόγυμνη και ευχαριστεί την μητέρα της επειδή της έμαθε πως η κυτταρίτιδα είναι «ασήμαντη» Facebook Twitter
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Πολιτισμός / Τομ Κρουζ: «Θα κάνω ταινίες μέχρι τα 100 μου» – Τι είπε για το τέλος του Mission: Impossible

Ο Τομ Κρουζ βρέθηκε στις Κάννες για την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα της νέας ταινίας του δημοφιλούς franchise, η οποία αποτελεί το δεύτερο μέρος της ιστορίας που ξεκίνησε με το Dead Reckoning
LIFO NEWSROOM
Αντιγόνη Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Ούλριχ Ράσε

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου & Εθνικό Θέατρο: Πρώτες εικόνες από την Αντιγόνη του Ούλριχ Ράσε

Το φετινό επετειακό πρόγραμμα του Φεστιβάλ στην Επίδαυρο ξεκινά με την Αντιγόνη, σε συμπαραγωγή με το Εθνικό Θέατρο και σε σκηνοθεσία ενός από τους πιο συναρπαστικούς Γερμανούς σκηνοθέτες.
LIFO NEWSROOM
Βρέθηκε εντυπωσιακό μωσαϊκό σε ερείπια στη Νίκαια της Βιθυνίας

Πολιτισμός / Βρέθηκε εντυπωσιακό ψηφιδωτό του 1ου αιώνα μ.Χ. στη Νίκαια της Βιθυνίας

Η αρχαιολογική σκαπάνη, στην περιοχή όπου πραγματοποιήθηκε η α' Οικουμενική Σύνοδος, αποκάλυψε ένα ψηφιδωτό με μοτίβα γαλέρας και ελαφιού, το οποίο φέρεται να χρονολογείται στον πρώτο αιώνα μ.Χ.
LIFO NEWSROOM
In a Bright Green Field, η νέα μεγάλη έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Έλληνες και Κύπριοι καλλιτέχνες στη νέα έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Με έργα 27 δημιουργών κάτω των 40 ετών, η έκθεση «In a Bright Green Field» –μια σύμπραξη τριών ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων και το New Museum της Νέας Υόρκης– εξετάζει μερικές από τις πιο συναρπαστικές και αναδυόμενες καλλιτεχνικές πρακτικές στην Αθήνα και τη Λευκωσία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM