Societe Generale: «Μη βιώσιμο το ελληνικό χρέος»

Societe Generale: «Μη βιώσιμο το ελληνικό χρέος» Facebook Twitter
2

Μη ρεαλιστικό χαρακτηρίζει το πρόγραμμα της δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας μας και η Societe Generale, επισημαίνοντας ότι το ελληνικό χρέος παραμένει μη βιώσιμο. Όπως αναφέρει, το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα πρέπει να προσφερθεί στην Ελλάδα η αναγκαία ανακούφιση ώστε να περιοριστεί το φορτίο του χρέους, το οποίο φτάνει πλέον στο 180% του ΑΕΠ.

Η Societe Generale εκτιμά ότι η ανακούφιση θα έρθει, όχι με το κούρεμα του χρέους αλλά  πιθανότατα με τη μορφή της μείωσης των επιτοκίων και ενδεχομένως κάποιας πρόσθετης υποστήριξης από τα διαρθρωτικά ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Για τις προσδοκίες επιστροφής της Ελλάδας στις αγορές το 2016, επισημαίνεται ότι την χρονιά εκείνη, η τρόικα αναμένει το ελληνικό δημόσιο χρέος να υποχωρήσει σε μόλις κάτω από το 160% του ΑΕΠ, επομένως το σενάριο αυτό είναι μη ρεαλιστικό. Παράλληλα η εκτίμηση της Societe Generale είναι ότι το χρέος δεν θα είναι στο 160% το 2016 αλλά στο 200%.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια