Περισσότερα Zara και H&M, αλλά θα κλείσουν πολλά καταστήματα

Περισσότερα Zara και H&M, αλλά θα κλείσουν πολλά καταστήματα Facebook Twitter
0

Καθώς το πέρασμα σε μια νέα ηλεκτρονική εποχή αγορών γίνεται όλο και πιο ορμητικό, μεγάλα εμπορικά σήματα μόδας όπως η H & M και η Zara αρχίζουν να προσκολλώνται στο νέο μοντέλο και κλείνουν φυσικά καταστήματά τους.

Η Hennes & Mauritz, η σουηδική εταιρεία που είναι ιδιοκτήτρια της H&M και άλλων brand, καθώς και η Inditex με τα Zara, τα Bershka και άλλα γνωστά είδη ένδυσης, αρχίζουν να κλείνουν τα φυσικά καταστήματα προκειμένου να επεκταθούν σε online προσφορές, γράφει το περιοδικό Fortune.

Σύμφωνα με άρθρο τoυ Fortune, η H&M πάλεψε πέρυσι με τα κέρδη της, αλλά πέτυχε ανάκαμψη καθώς μείωσε τα καταστήματα λιανικής πώλησης κλείνοντας συνολικά 140 το περασμένο έτος. Ο κολοσσός της γρήγορης μόδας θα συνεχίσει αυτή τη στρατηγική, μειώνοντας τα νέα καταστήματα και κατά το τρέχον έτος θα υπάρξουν μόνο 130 καινούργιοι χώροι αντί για 170 που ήταν ο αρχικός σχεδιασμός. Ομοίως, η Zara έκλεισε 355 καταστήματα το περασμένο έτος και θα κλείσει άλλα 250, αν και σχεδιάζει να ανοίξει 300 νέους χώρους στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του χάρτη των σημείων πωλήσεων.

Παρόλο που οι δύο εταιρείες κλείνουν αρκετά καταστήματα, συνολικά ο αριθμός των ηλεκτρονικών καταστημάτων αναμένεται να αυξηθεί. Στόχος είναι άλλωστε τα ρούχα τους να φθάσουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη, σε αγορές που μέχρι τώρα ήταν απρόσιτες. Η H&M και η Inditex θα διοχετεύσουν περισσότερους πόρους στα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου τους. Η Inditex έκανε πρόσφατα διαθέσιμες τις online αγορές για τη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Λίβανο, την Αίγυπτο, το Μαρόκο, το Ισραήλ, τη Σερβία και την Ινδονησία. Η H & M έχει υποσχεθεί τεράστιες αναβαθμίσεις στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της, συμπεριλαμβανομένης της βελτιωμένης πλοήγησης, καλύτερων περιγραφών προϊόντων και εικόνων καθώς και μικρότερων χρόνων παράδοσης.

«Θέλουμε να κάνουμε τις συλλογές μας διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες μας, όπου και αν βρίσκονται στον κόσμο», δήλωσε τον Μάιο, εκπρόσωπος των Zara, δείχνοντας ποια είναι η στρατηγική για το μέλλον των ρούχων που έχουν κατακλύσει την αγορά.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM