Ο Δραγασάκης λέει πως η συμφωνία θα 'ναι καλύτερη από το αναμενόμενο και πως θα πέσουν στην οικονομία ως και 12 δισ. ευρώ

Ο Δραγασάκης λέει πως η συμφωνία θα 'ναι καλύτερη από το αναμενόμενο και πως θα πέσουν στην οικονομία ως και 12 δισ. ευρώ Facebook Twitter
1

Στις 24 Μαΐου θα έχουμε συμφωνία, ίσως καλύτερη από αυτή που περιμέναμε. Η χώρα, η κοινωνία, οι πολίτες θα μπορούν να δουν το μέλλον και να το σχεδιάσουν ανέφερε απόψε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης μιλώντας στην τηλεόραση του Αlpha .

 

«Μετά την αξιολόγηση, αξιοποιούμε όλα τα εργαλεία και θέτουμε προτεραιότητες, δουλεύοντας για ανάπτυξη, επενδύσεις και νέες θέσεις εργασίας. Έχουμε τη δυνατότητα να περάσουμε σε μια κατάσταση που θα μπορέσουμε να ξαναβλέπουμε το μέλλον, να κάνουμε σχέδια για το μέλλον και να βάλουμε τις καινούργιες προτεραιότητες. Επενδύσεις και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας».

 

Η Ελλάδα θα πάρει κονδύλια ύψους 4-5 δισ. ευρώ για την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων χρεών του δημοσίου προς τον ιδιωτικό τομέα, ενώ άλλα 6,2 δισ. ευρώ ή και περισσότερα θα δοθούν από το ΕΣΠΑ. Άρα στο δεύτερο εξάμηνο θα πέσουν 9-12 δισ. ευρώ στην οικονομία που είναι επαρκή για να διασφαλίσουν την ανάκαμψη της οικονομίας, ανέφερε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.

Προσπαθούμε να προστατεύσουμε τους πιο αδύναμους. Στόχος να μειώσουμε τις συνολικές επιβαρύνσεις όσο θ αναπτύσσεται η οικονομία, ανέφερε ο κ. Δραγασάκης.

Το να ψηφίζαμε "προληπτικά" μέτρα δεν θα ήταν δυνατό. Το αποτρέψαμε. Ρεαλιστικοί στόχοι και δημοσιονομική διαχείριση θα καταστήσουν απόλυτα μη αναγκαία την ενεργοποίηση του "μηχανισμού διόρθωσης" , ανέφερε επισημαίνοντας πως υπήρξαν δυνάμεις και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που επένδυσαν στην καταστροφή, προσδοκώντας εκλογές και διαψεύστηκαν.

Η ρύθμιση του χρέους θα γίνει σε τρεις φάσεις, σε τρεις χρόνους, όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση του Eurogroup , τόνισε αναφέροντας πως αόριστη τοποθέτηση για το χρέος υπήρξε το 2012. «Εμάς κάτι τέτοιο δεν μας ενδιέφερε. Πλέον πάμε σε δεσμευτικό "οδικό χάρτη"».

Εάν η ρύθμιση για το χρέος είναι καλή, θα δημιουργηθεί ένα θετικό σχετικό προηγούμενο και για άλλες χώρες στην Ευρώπη ανέφερε ο κ. Δραγασάκης υπογραμμίζοντας πως στην Ελλάδα χρειαζόμαστε μια ευρεία συμμαχία για την ανάπτυξη και το κοινωνικό κράτος.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια