H Skroutz εξαγόρασε τη SendX για τη διανομή δεμάτων στους καταναλωτές

H Skroutz εξαγόρασε τη SendX για τη διανομή δεμάτων στους καταναλωτές Facebook Twitter
Φωτογραφία LiFO/Πάρις Ταβιτιάν
0

Η Skroutz προχώρησε σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του «last-mile», στον τελευταίο δηλαδή σταθμό της διανομής των παραγγελιών στον τελικό καταναλωτή, εξαγοράζοντας κατά 100% την εταιρία MYJOBNOW Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX.

Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, εν μέσω πανδημίας, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο και καλύπτοντας το «last mile» που αφορά την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. Επιπλέον, ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τιςσυνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η απόκτηση της εταιρίας εντάσσεται στο όραμα και την στρατηγική ανάπτυξης της Skroutz να προσφέρει «τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών» σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του χρήστη.

Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά.

Η SendX είναι το εμπορικό courier brand της MYJOBNOWDelivery. H MYJOBNOW Delivery ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019 ως spin-off της MYJOBNOW με διοίκηση τους Στέφανο Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρο Παπασπυρίδη. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως.

Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Skroutz, δήλωσε σχετικά ότι «Το Skroutz εισέρχεται πλέον σε μία νέα εποχή στην οποία πρωτοστατεί η ολοκληρωμένη εμπειρία του καταναλωτή από τα πρώτα βήματα με την είσοδο στην πλατφόρμα, την αναζήτηση προϊόντων από αξιόπιστους συνεργάτες, τις ασφαλείς και ευέλικτες συναλλαγές και τέλος την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή. Αντιλαμβανόμενοι τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική αγορά και με στόχο να επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προχωρούμε σε καθετοποίηση και διεύρυνση των δραστηριοτήτων, παρέχοντας νέες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο «last-mile», το τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό τμήμα στο «ταξίδι» του χρήστη στο www.skroutz.gr».

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM