Γιατί οι γυναίκες γυρίζουν την πλάτη στην Victoria's Secret

Γιατί οι γυναίκες γυρίζουν την πλάτη στην Victoria's Secret Facebook Twitter
0

Τα μοντέλα της Victoria's Secret γίνονται διάσημα απλά επειδή περπάτησαν στην πασαρέλα της, η εταιρία ήταν ηγέτιδα στις παγκόσμιες πωλήσεις από το 2006 έως και το 2016 και το θρυλικό της σόου γίνεται κάθε χρόνο το ποιο πολυσυζητημένο event μόδας.

Όμως κάτι δεν πάει καλά πλέον με το brand και αυτό φαίνεται να έγινε ξαφνικά.

Οι πωλήσεις καταγράφουν φθίνουσα πορεία και οι προκλητικές διαφημίσεις στην εποχή του #MeToo αφήνουν αδιάφορους ή και ενοχλημένους τους πελάτες.

Ακόμη και το στιλ των αισθησιακών εσωρούχων, φαίνεται πως πλέον δεν συμβαδίζει με την εποχή καθώς οι γυναίκες αναζητούν πιο πρακτικά και άνετα ρούχα και τα οικονομικά τους είναι περιορισμένα.

Αναλυτές ενδυμάτων και λιανικής πώλησης είναι κάπως σκληροί, όπως μεταδίδει ο Guardian.«Το παιχνίδι για την Victoria's Secret τελείωσε», δήλωσε ο αναλυτής Randal Konik.

Οι καταναλωτές έχουν προχωρήσει σε πιο συμβατικά εμπορικά σήματα όπως η μάρκα Aerie της American Eagles, ενώ η Victoria's Secret καταγράφει μαζικές μειώσεις κερδών και απώλειες μεριδίου αγοράς.

Οι επενδυτές αγνοούν τα γεγονότα και ότι η μετοχή της L Brands μειώθηκε κατά 11% και συνεχίζει, προσθέτει ο αναλυτής. Το δημοσίευμα σημειώνει ότι η εταιρία εξακολουθεί να είναι η Νο1 στις ΗΠΑ, αλλά το μερίδιό της στην αγορά πέφτει αισθητά.

Μια νεαρή πελάτισσα παραπονιέται πως τα εσώρουχα είναι πλέον πολύ ακριβά και όσα λέει επιβεβαιώνονται με τις έρευνες του κλάδου.

Μια έρευνα καταναλωτών του Σεπτεμβρίου 2017 που πραγματοποίησε η Wells Fargo διαπίστωσε ότι το 58% των πελατών που είχαν ψωνίσει στο Victoria's Secret κατά το παρελθόν έτος, δήλωσαν ότι οι τιμές ήταν υπερβολικά υψηλές.

Το 68% των ερωτηθέντων είπαν πως πλέον τους αρέσει το εμπορικό σήμα λιγότερο από ό, τι παλαιότερα. 

Το λανσάρισμα φαίνεται να μην ενθουσιάζει πλέον όπως παλιά και η αίγλη των Αγγέλων δεν είναι τόσο λαμπερή.

Πέρα από αυτά τα θέματα μάρκετινγκ, ωστόσο, βρίσκεται ένα ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα με την εταιρεία.

Οι πελάτες μιλούν στα social media για να διαμαρτυρηθούν ότι η ποιότητα των προϊόντων και η υπηρεσία που λαμβάνουν στα καταστήματα έχει κατέβει επίπεδο, όπως αναφέρει το Business Insider.

Τα σχόλια με παράπονα σε σελίδες στο Facebook είναι πολλά όπως σημειώνει το ίδιο δημοσίευμα και οι γυναίκες εγκαταλείπουν προδομένες  το σήμα για άλλης ποιότητας και τιμής εσώρουχα

Το 2017 έδειχνε ήδη κακά σημάδια με πωλήσεις κάτω από 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια από 7,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016, σύμφωνα με το Retail Dive.

Η χρονιά αυτή θα είναι καθοριστική. Τι μπορεί να κρατήσει την Victoria's Secret ζωντανή και κερδοφόρα;

Για κάποιους αναλυτές το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο, όσο μπορεί να εμφανίζεται.

Ο κομβικός παίχτης στην μίνι αυτή κρίση, θα είναι η αγορά της Κίνας που έγινε το νέο πεδίο της εταιρίας.

Eκεί υπολογίζεται πως υπάρχουν 200 εκατ. νεαρές πελάτισσες που πλέον έχουν πρόσβαση στα σέξι εσώρουχα της εταιρίας και τα καταστήματα ανοίγουν το ένα μετά το άλλο, σημειώνοντας πολύ καλές επιδόσεις από τις πρώτες μέρες.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Οικονομία / Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Ο κανονισμός της ΕΕ για την απανθρακοποίηση φέρνει αυξήσεις σε βενζίνη, πετρέλαιο και μαζούτ – Αντιδράσεις για τον αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και την καθημερινότητα
LIFO NEWSROOM
ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οικονομία / ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν εργασίες διαμόρφωσης, εγκατάσταση ραμπών και αναβατορίων, τοποθέτηση αυτοματισμών και ειδικού εξοπλισμού, καθώς και αμοιβές μηχανικών
LIFO NEWSROOM
Το αναποτελεσματικό Ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

LiFO politics / Το αναποτελεσματικό ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

«Ο κίνδυνος σήμερα δεν είναι η χρεοκοπία αλλά μια στασιμοκατάσταση, στην οποία η χώρα δεν θα αναπτύσσεται, και ένα μέρος της κοινωνίας αυτό το βιώνει ήδη»: Ο διευθυντής του BusinessDaily.gr Γιάννης Παπαδογιάννης μιλά στη Βασιλική Σιούτη και επισημαίνει ότι η χώρα απορροφά επιδοτήσεις, αλλά όχι δημιουργικά.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Οικονομία / Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Ξεκινά αύριο η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης της ΔΥΠΑ – Ποιες δεξιότητες καλύπτει, ποιοι είναι δικαιούχοι και πώς θα διασφαλίσετε τη συμμετοχή σας
LIFO NEWSROOM
Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Οικονομία / Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Από το 2026 έως το 2032, θα ενισχυθούν δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, τη φοιτητική στέγαση, τις συγκοινωνίες, την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τη στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και μικρών επιχειρήσεων
LIFO NEWSROOM