Τα μοντέλα της Victoria's Secret γίνονται διάσημα απλά επειδή περπάτησαν στην πασαρέλα της, η εταιρία ήταν ηγέτιδα στις παγκόσμιες πωλήσεις από το 2006 έως και το 2016 και το θρυλικό της σόου γίνεται κάθε χρόνο το ποιο πολυσυζητημένο event μόδας.

 

Όμως κάτι δεν πάει καλά πλέον με το brand και αυτό φαίνεται να έγινε ξαφνικά.

 

Οι πωλήσεις καταγράφουν φθίνουσα πορεία και οι προκλητικές διαφημίσεις στην εποχή του #MeToo αφήνουν αδιάφορους ή και ενοχλημένους τους πελάτες.

 

Ακόμη και το στιλ των αισθησιακών εσωρούχων, φαίνεται πως πλέον δεν συμβαδίζει με την εποχή καθώς οι γυναίκες αναζητούν πιο πρακτικά και άνετα ρούχα και τα οικονομικά τους είναι περιορισμένα.

 

Αναλυτές ενδυμάτων και λιανικής πώλησης είναι κάπως σκληροί, όπως μεταδίδει ο Guardian.«Το παιχνίδι για την Victoria's Secret τελείωσε», δήλωσε ο αναλυτής Randal Konik.

 

Οι καταναλωτές έχουν προχωρήσει σε πιο συμβατικά εμπορικά σήματα όπως η μάρκα Aerie της American Eagles, ενώ η Victoria's Secret καταγράφει μαζικές μειώσεις κερδών και απώλειες μεριδίου αγοράς.

 

Οι επενδυτές αγνοούν τα γεγονότα και ότι η μετοχή της L Brands μειώθηκε κατά 11% και συνεχίζει, προσθέτει ο αναλυτής. Το δημοσίευμα σημειώνει ότι η εταιρία εξακολουθεί να είναι η Νο1 στις ΗΠΑ, αλλά το μερίδιό της στην αγορά πέφτει αισθητά.

 

Μια νεαρή πελάτισσα παραπονιέται πως τα εσώρουχα είναι πλέον πολύ ακριβά και όσα λέει επιβεβαιώνονται με τις έρευνες του κλάδου.

 

Μια έρευνα καταναλωτών του Σεπτεμβρίου 2017 που πραγματοποίησε η Wells Fargo διαπίστωσε ότι το 58% των πελατών που είχαν ψωνίσει στο Victoria's Secret κατά το παρελθόν έτος, δήλωσαν ότι οι τιμές ήταν υπερβολικά υψηλές.

 

Το 68% των ερωτηθέντων είπαν πως πλέον τους αρέσει το εμπορικό σήμα λιγότερο από ό, τι παλαιότερα. 

 

Το λανσάρισμα φαίνεται να μην ενθουσιάζει πλέον όπως παλιά και η αίγλη των Αγγέλων δεν είναι τόσο λαμπερή.

 

Πέρα από αυτά τα θέματα μάρκετινγκ, ωστόσο, βρίσκεται ένα ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα με την εταιρεία.

 

Οι πελάτες μιλούν στα social media για να διαμαρτυρηθούν ότι η ποιότητα των προϊόντων και η υπηρεσία που λαμβάνουν στα καταστήματα έχει κατέβει επίπεδο, όπως αναφέρει το Business Insider.

 

Τα σχόλια με παράπονα σε σελίδες στο Facebook είναι πολλά όπως σημειώνει το ίδιο δημοσίευμα και οι γυναίκες εγκαταλείπουν προδομένες  το σήμα για άλλης ποιότητας και τιμής εσώρουχα

 

Το 2017 έδειχνε ήδη κακά σημάδια με πωλήσεις κάτω από 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια από 7,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016, σύμφωνα με το Retail Dive.

 

Η χρονιά αυτή θα είναι καθοριστική. Τι μπορεί να κρατήσει την Victoria's Secret ζωντανή και κερδοφόρα;

 

Για κάποιους αναλυτές το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο, όσο μπορεί να εμφανίζεται.

 

Ο κομβικός παίχτης στην μίνι αυτή κρίση, θα είναι η αγορά της Κίνας που έγινε το νέο πεδίο της εταιρίας.

 

Eκεί υπολογίζεται πως υπάρχουν 200 εκατ. νεαρές πελάτισσες που πλέον έχουν πρόσβαση στα σέξι εσώρουχα της εταιρίας και τα καταστήματα ανοίγουν το ένα μετά το άλλο, σημειώνοντας πολύ καλές επιδόσεις από τις πρώτες μέρες.