ΕΚΤ: Δεν έχουμε βεβαιωθεί ακόμη για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους

ΕΚΤ: Δεν έχουμε βεβαιωθεί ακόμη για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους Facebook Twitter
0

Οι χώρες της Ευρωζώνης δεν είναι ακόμη επαρκώς σαφείς για το είδος της ελάφρυνσης του χρέους που πιθανόν θα προσφέρουν στην Ελλάδα, ώστε να βεβαιωθεί η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ότι το χρέος της είναι βιώσιμο, δήλωσε σήμερα το μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της ΕΚΤ, Μπενουά Κερέ.


«Υπήρξαν κάποιες σκέψεις από τους υπουργούς για το τι θα ήταν πιθανόν διατεθειμένοι να κάνουν το επόμενο έτος όσον αφορά τα μέτρα για το χρέος, αλλά δεν είναι πολύ συγκεκριμένες», είπε ο Κερέ σε συνέντευξη τύπου, προσθέτοντας: «Κατά την άποψή μας, και αυτή είναι ίσως μία εκτίμηση που κάνει και το ΔΝΤ, αυτές δεν είναι αρκετές για εμάς για να μειώσουν τις ανησυχίες για τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους, η οποία είναι προϋπόθεση για την έναρξη του QE. Θέλουμε να είμαστε βέβαιοι... και δεν είμαστε έως τώρα».

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM