Απλήρωτοι φόροι 750 εκατ. ευρώ μέσα σε έναν μήνα

Πεζοί στο Μοναστηράκι Facebook Twitter
EUROKINISSI/ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
0

Τα 110 δισ. ευρώ ξεπέρασαν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο, εξ αυτών τα 25 δισ. θεωρούνται μη εισπράξιμα. 

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν τα αναθεωρημένα στοιχεία της ΑΑΔΕ, το σύνολο παλαιών και νέων οφειλών ανέρχεται σε 110,17 δισ. ευρώ για τον μήνα Νοέμβριο και εξ αυτών τα 85,1 δισ. ευρώ είναι ικανά προς είσπραξη.

Παράλληλα, μεταξύ Ιανουαρίου-Νοεμβρίου, τα νέα ληξιπρόθεσμα χρέη έφτασαν στα 5,64 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 5,13 δισ. ευρώ είναι απλήρωτοι φόροι. Ωστόσο, μόνο τον Νοέμβριο, οι απλήρωτοι φόροι άγγιξαν τα 750 εκατ. ευρώ. 

Πλέον, οι φορολογούμενοι με χρέη στην εφορία είναι 4.138.953 και για τους 1.327.398 έχουν ληφθεί αναγκαστικά μέτρα είσπραξης. 

Να θυμίσουμε ότι έως τις 26 Ιανουαρίου, σύμφωνα με απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών Α. Βεσυρόπουλου, μπορούν να υπαχθούν στη ρύθμιση των 36-72 δόσεων τα χρέη του κορωνοϊού, δηλαδή αυτά που δημιουργήθηκαν από την 1η Μαρτίου 2020 έως τις 31 Ιουλίου 2021.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM