Η Sony παρουσιάζει το Project Morpheus

Η Sony παρουσιάζει το Project Morpheus Facebook Twitter
1

Φαίνεται πως η επιτυχημένη εφεύρεση του 21χρονου Palmer Luckey, ονόματι Oculus Rift, μια φορετή συσκευή 'virtual reality' που πήγε την "ξεχασμένη" εικονική πραγματικότητα πολλά βήματα μπροστά, συγκεντώνοντας δημοσιότητα και χρήμα, άνοιξε την όρεξη των "μεγάλων" για μια αντίστοιχη συσκευή, που θα αναθερμάνει τη σχέση του κόσμου με τις κονσόλες που, όπως δείχνουν τα στοιχεία πωλήσεων, βρίσκεται σε μερική κάμψη, παρά τις νέες προτάσεις τους.

Το χορό λοιπόν μιας νέας γενιάς συσκευών εικονικής πραγματικότητας, άνοιξε εχθές η Sony, παρουσιάζοντας στο συνέδριο των προγραμματιστών για τα video games, Game Developers Conference 2014, μια νέα πρωτοβουλία της για τη δημιουργία μιας συσκευής Virtual Reality, ονόματι Project Morpheus

O ιθύνων τιυ τμήματος ανάπτυξης videogames της εταιρείας, Shuhei Yoshida, εξηγώντας το όραμά του δήλωσε "Ονειρευόμουν καιρό τις πιθανότητες που μπορεί να προσφέρει η εικονική πραγματικότητα στην ανάτπυξη βιντεοπαιχνιδιών. Αυτή η νέα τεχνολογία θα παράσχει μια αίσθηση παρουσίας όπου εσύ, ο παίκτης. θα έχεις την εντύπωση οτι βρίσκεσαι μέσα στο παιχνίδι και οι ασθήσεις σου αντιλαμβάνονται αυτή την εμπειρία ως αληθινή".

Η συσκευή, που παρουσιάστηκε μόλις και που απέχει πολύ ακόμα από το να γίνει τελικό προϊόν, αποτελείται από μια φορετή 'μάσκα' προβολής (φανταστείτε ένα ζευγάρι γυαλιών σκιέρ) με ανάλυση 1080p, και οπτικό πεδίο 90 μοιρών. Είναι εξοπλισμένη με γυροσκοπικούς σένσορες, και γίνεται αντιληπτή από την κάμερα του Playstation ώστε να προβάλει τις εικόνες του τοπίου, ανάλογα με το που στρέφεται το κεφάλι του χρήστη, σε πραγματικό χρόνο. Έχει επίσης ενσωματωμένο ένα τρισδιάστατο ηχητικό σύστημα, το οποίο ακολουθεί τις κινήσεις του χρήστη και εκπέμπει τους ήχους και τη μουσική ανάλογα με το οπτικό πεδίο, μιμούμενη την πραγματικότητα.

Τα παιχνίδια στα οποία έγινε η επίδειξη του prototype του Project Morpheus της Sony, ήταν τα The Deep, The Castle, EVE Valkyrie και Thief.

[via]

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χάνω ώρες στο κινητό και δεν το καταλαβαίνω»: Πόσο σου «τρώει» το scrolling και πώς να το μειώσεις

Τech & Science / «Χάνω ώρες στο κινητό και δεν το καταλαβαίνω»: Πόσο σου «τρώει» το scrolling και πώς να το μειώσεις

Η καθημερινή κατανάλωση περιεχομένου στο κινητό μοιάζει αθώα – μέχρι να συνειδητοποιήσεις ότι πέρασε η μισή μέρα. Πόσο χρόνο χάνουμε τελικά και τι μπορούμε να κάνουμε για να τον πάρουμε πίσω;
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αυτο το αρθρο θα ηταν καλυτερο να ασχοληθει γενικοτερα με αυτη την τεχνολογια, οπως πχ με το Oculus Rift που υπαρχει εδω και εναν χρονο. Το δοκιμασα τον περασμενο δεκεμβριο και ειναι πιστευω οροσημο στην Virtual reality τεχνολογια. Οσο για το αρθρο ειναι σαν να το γραφει το marketing τμημα της Sony.