Σε αφήνω τώρα, κατεβαίνω Φάληρο

Σε αφήνω τώρα, κατεβαίνω Φάληρο Facebook Twitter
Νυχτερινή άποψη της εξέδρας-προβλήτας.
0

Mπράβο στον Δήμο και στον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, κ. Ανδρέα Βαρελά, για την άμεση αντίδρασή τους στην αισχρή κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο ιστορικό θέατρο Αθήναιον, στη γωνία της Πατησίων με την οδό Μάρνη / η φράση «παράγκα του Καραγκιόζη» είναι πολύ λίγη και υποτιμητική για τον συμπαθή ήρωα του Θεάτρου Σκιών, καθώς η μικρή χωματερή που είχε δημιουργηθεί στην είσοδο του θερινού θεάτρου σε συνδυασμό με το αισθητικό μπάχαλο της τελευταίας γιγαντο-επιγραφής (ο Στάθης Ψάλτης υποδύεται την Τζούλια Αλεξανδράτου, σκαρφαλωμένος σε ένα μπουκάλι σαμπάνια...), την αφισο-κουρελαρία και τα τύπου γκράφιτι (τα tags) από την πλευρά της Μάρνη έχουν φτιάξει ένα σύνολο μούρλια στη φάτσα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, έτσι, για να βλέπουν τα χάλια μας χιλιάδες τουρίστες-ήρωες, οι οποίοι καταφέρνουν να φτάσουν μέχρι εδώ / μαθαίνουμε ότι αυτές τις ημέρες θα κατέβει και η γιγαντο-επιγραφή /

νομίζω, μόνο στην Αθήνα οι ιδιοκτήτες μπορούν να κάνουν ό,τι τους γουστάρει, χωρίς καμιά συνέπεια / σκεφτείτε τι θα είχε πάθει ο αντίστοιχος ιδιοκτήτης θεάτρου στο Παρίσι ή το Λονδίνο, αν το Αθήναιον ήταν εκεί / εδώ πρέπει να τους παρακαλάς / αφήστε που το Αθήναιον δεν είναι οποιοδήποτε θέατρο / δυστυχώς, δεν έχει τέλος το σκουπιδομάνι στο στέγαστρο του αρχαιολογικού χώρου της πλατείας Συντάγματος / καθάρισε ο Δήμος, και τώρα μια από τα ίδια / εντάξει, δεν φταίνε μόνο οι πολιτικοί μας... /

τέρμα η γκρίνια, πάμε να ονειρευτούμε / νομίζω, την ίδια μέρα που το Ίδρυμα Νιάρχου ανακοίνωνε την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού στον παλιό Ιππόδρομο, το υπουργείο Περιβάλλοντος έδινε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού για το τοπόσημο μέσα στη θάλασσα, στο παράκτιο μέτωπο του Μοσχάτου-Νέου Φαλήρου / το πρώτο βραβείο πήγε στο αθηναϊκό γραφείο των Point Supreme, δηλαδή στον Κωνσταντίνο Πανταζή και στη Μαριάννα Ρέντζου / η μελέτη τους, εκτός από ένα δυνατό αισθητικό κομμάτι, ενσωματώνει μια ακόμα πιο δυνατή πρόταση: ναι μεν η προβλήτα διαμορφώνεται σε χώρο στάσης, αναψυχής και εστίασης με θέα τη θάλασσα, αλλά ταυτόχρονα γίνεται στάση για ένα φεριμπότ και θαλάσσια ταξί, τα οποία θα διαχειρίζεται το νέο Πολιτιστικό Πάρκο του Ιδρύματος Νιάρχου /

το φεριμπότ θα φιλοξενεί πολιτιστικές και άλλες δράσεις, με σταθερές ή μεταβαλλόμενες διαδρομές που θα φτάνουν έως το Σούνιο / τα θαλάσσια ταξί θα μεταφέρουν τους επισκέπτες έναντι μικρού εισιτηρίου σε διάφορα σημεία της ακτογραμμής της Αθήνας, καθιστώντας την εύκολα προσβάσιμη, ενεργοποιώντας την και δημιουργώντας ένα δίκτυο από μικρούς παραθαλάσσιους σταθμούς, σε συνέχεια του δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς /

η εξέδρα διαμορφώνεται σε δύο επίπεδα, διπλασιάζοντας έτσι την ικανότητά της να φιλοξενεί ποικιλία προγραμμάτων και προσθέτοντας την οπτική της πόλης και της θάλασσας από διαφορετικά ύψη / πολύ καλό για να είναι αληθινό / αλλά επειδή κι εδώ είναι αναμεμειγμένο το Ίδρυμα Νιάρχου (πληρώνει τη μελέτη), ποτέ μη λες ποτέ.

Αθήνα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το στοίχημα του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών

Αθήνα / Το στοίχημα του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών

Η αναβάθμιση του Σταθμού Λαρίσης βρίσκεται εν εξελίξει, η αξιοποίηση του Σταθμού Πελοποννήσου παραμένει αναπάντητο ερώτημα, και η πόλη μας περιμένει ακόμα τον σύγχρονο, ασφαλή, και προσβάσιμο σιδηροδρομικό σταθμό που της αξίζει.
ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Δείτε τις αρχαιότητες που ανακαλύφθηκαν στην Πλατεία Κολωνακίου

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Πλατεία Κολωνακίου: Οι αρχαιότητες που ανακαλύφθηκαν στην ανασκαφή

Η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων του υπουργείου Πολιτισμού, Έλενα Κουντούρη, περιγράφει τις λεπτομέρειες της ανασκαφικής έρευνας που διενεργήθηκε στην πλατεία Κολωνακίου για τη γραμμή 4 του μετρό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Για πόσο θα κρέμεται το μπαλκόνι στη Συγγρού πάνω απ’ τα κεφάλια μας;

Explainer / Για πόσο θα κρέμεται το μπαλκόνι στη Συγγρού πάνω απ’ τα κεφάλια μας;

Ποιος είναι κατά νόμο υπεύθυνος για το ξηλωμένο μπαλκόνι; Τι συμβαίνει με τα παλιά κτίρια της Αθήνας; Γιατί ξεχνάμε ότι έχουμε ήδη θρηνήσει έναν νεκρό στο αθηναϊκό κέντρο και πόσες μελέτες έχουν γίνει μέσα σε μία δεκαετία για επικίνδυνα κτίρια στην Αθήνα και τον Πειραιά; Μια ιστορία αστικής τρέλας και σουρεαλισμού, τη στιγμή που για 5η μέρα ένα ετοιμόρροπο μπαλκόνι κρέμεται πάνω από κεφάλια περαστικών.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ