Έπεσε το Twitter: Το μήνυμα που βλέπουν οι χρήστες

Έπεσε το Twitter: Το μήνυμα που βλέπουν οι χρήστες Facebook Twitter
0

Τεράστιο πρόβλημα λειτουργίας αντιμετωπίζει το Twitter σε πολλές χώρες, καθώς χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας αδυνατούν να μπουν στην σελίδα κοινωνικής δικτύωσης. 

«Υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ευχαριστούμε που το πρόσεξες. Θα το φτιάξουμε σύντομα και τα πράγματα θα επανέλθουν στο κανονικό σύντομα», είναι το μήνυμα που βλέπουν οι χρήστες. Τα μεγαλύτερα προβλήματα παρουσιάζονται στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στη βόρεια Ευρώπη ενώ, σε μεγάλο βαθμό, ούτε από την Ελλάδα είναι εφικτή η σύνδεση. Προβλήματα παρουσιάζονται και σε Βραζιλία, Περού, Ιαπωνία και Μαλαισία. 

Έπεσε το Twitter: Το μήνυμα που βλέπουν οι χρήστες Facebook Twitter
Έπεσε το Twitter: Το μήνυμα που βλέπουν οι χρήστες Facebook Twitter
Οι περιοχές με τα μεγαλύτερα προβλήματα σύμφωνα με την ιστοσελίδα downdetector.com
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM