Η Adidas έχασε δικαστική μάχη για περαιτέρω προστασία του trademark με τις τρεις γραμμές

Η Adidas έχασε δικαστική μάχη για περαιτέρω προστασία του trademark με τις τρεις γραμμές Facebook Twitter
1

Η Adidas απέτυχε στην προσπάθειά της να διευρύνει την προστασία του εμπορικού της σήματος με τις τρεις γραμμές στην ΕΕ, την ώρα που οι ανταγωνιστές της προσπαθούν να διεισδύσουν στην αγορά υποδημάτων και ρούχων με γραμμές.

Συγκεκριμένα η Adidas είχε προσπαθήσει να κατοχυρώσει ένα ευρύτερο trademark «για τις τρεις παράλληλες γραμμές ίδιου πλάτους και με ίση απόσταση μεταξύ τους, που εμφανίζονται στα προϊόντα με οποιαδήποτε κατεύθυνση».

Ωστόσο σήμερα, το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσε πως διατηρεί την απόφαση που εξέδωσε το 2016 το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) να ακυρώσει προηγούμενη εγγραφή του εμπορικού σήματος, το οποίο η Adidas είχε καταχωρήσει το 2015 για ρούχα, παπούτσια και καπέλα. 

Το 2009 η βελγική εταιρεία υποδημάτων Shoe Branding Europe BBVA είχε καταθέσει αίτηση για να κατοχυρώσει το εμπορικό σήμα με δύο ρίγες, αλλά πέρυσι το ίδιο δικαστήριο είχε αποφανθεί πως το συγκεκριμένο trademark είναι άκυρο, σημειώνοντας πως οι ρίγες έμοιαζαν πολύ με εκείνες της Adidas. Το 2008 η Shoe Branding αγόρασε την εταιρία Patrick, που ως σήμα έχει δυο γραμμές σε παπούτσια και ρούχα. 

Αυτό που χρειαζόταν να αποδείξει η Adidas ήταν πως οι τρεις παράλληλες γραμμές, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, διαθέτουν «διακριτό χαρακτήρα» στην ΕΕ και πως οι καταναλωτές αναγνωρίζουν αμέσως ένα προϊόν της εταιρίας και μπορούν να το ξεχωρίσουν από προϊόντα άλλων εταιριών. 

Ωστόσο το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ είπε σήμερα πως το εμπορικό σήμα με τις τρεις γραμμές δεν είναι παρά ένα «συνηθισμένο σχέδιο» και πως «δεν είναι αρκετά διακριτό στην συνείδηση των ευρωπαίων καταναλωτών ώστε να τυγχάνει νομικής προστασίας». 

Μετά την σημερινή εξέλιξη, η Adidas, σχολίασε πως η δικαστική απόφαση δεν επηρεάζει άλλες προστατευμένες χρήσεις του εμπορικού σήματος στην Ευρώπη. «Παρόλο που απογοητευτήκαμε με την απόφαση, συνεχίζουμε να την αξιολογούμε και αναμένουμε την χρήσιμη καθοδήγηση του δικαστηρίου για την προστασία του σήματός μας με τις τρεις γραμμές, που εμφανίζεται στα προϊόντα μας», ανέφερε σε ανακοίνωση. 

Το δικαστήριο σημείωσε πως η Adidas παρείχε αποδείξεις σχετικά με την χρήση του εμπορικού σήματος σε πέντε χώρες της ΕΕ αλλά όχι σε ολόκληρο το μπλοκ.

Με πληροφορίες από Reuters

Διεθνή
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Ταλιμπάν του Πακιστάν ανέλαβαν την ευθύνη για την επίθεση αυτοκτονίας στο Ισλαμαμπάντ – 12 νεκροί

Διεθνή / Οι Ταλιμπάν του Πακιστάν ανέλαβαν την ευθύνη για την επίθεση αυτοκτονίας στο Ισλαμαμπάντ – 12 νεκροί

Η οργάνωση Ταλιμπάν του Πακιστάν δήλωσε ότι στόχος ήταν «δικαστές και αξιωματούχοι των μη ισλαμικών νόμων» και απειλώντας με νέες επιθέσεις έως την επιβολή της σαρία
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Τα πιθανά εμπόδια στη ψηφοφορία της Βουλής των Αντιπροσώπων για τον τερματισμό του shutdown

Διεθνή / ΗΠΑ: Τα πιθανά εμπόδια στη ψηφοφορία της Βουλής των Αντιπροσώπων για τον τερματισμό του shutdown

Η μάχη για τον τερματισμό του shutdown στις ΗΠΑ μεταφέρεται στο Κάτω Σώμα του Κογκρέσου, όπου οι Ρεπουμπλικανοί επιχειρούν να περάσουν τον προϋπολογισμό με οριακή πλειοψηφία
LIFO NEWSROOM
Πρίγκιπας Τζορτζ: Η απρόσμενη βασιλική εμφάνιση που μαρτυρά πως ακολουθεί τα βήματα του πατέρα του

Διεθνή / Πρίγκιπας Τζορτζ: Η απρόσμενη βασιλική εμφάνιση που μαρτυρά πως ακολουθεί τα βήματα του πατέρα του

Ο πρίγκιπας Τζορτζ έκανε μια απρόσμενη εμφάνιση στην ίδια ηλικία που ο πρίγκιπας και μελλοντικός βασιλιάς της Βρετανίας Ουίλιαμ, άρχισε να δίνει το παρών σε τέτοιες εκδηλώσεις
LIFO NEWSROOM
Ρωσία: Η απουσία του Λαβρόφ πυροδοτεί φήμες ότι έχει χάσει την εύνοια του Πούτιν

Διεθνή / Ρωσία: Η απουσία του Λαβρόφ πυροδοτεί φήμες ότι έχει χάσει την εύνοια του Πούτιν

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών δεν παρευρέθηκε σε σημαντική συνάντηση στο Κρεμλίνο και δεν αποτελεί μέρος της ρωσικής αντιπροσωπείας στη Σύνοδο των G20, γεγονός που εγείρει εικασίες
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
"τρεις παράλληλες γραμμές ίδιου πλάτους και με ίση απόσταση μεταξύ τους, που εμφανίζονται στα προϊόντα με οποιαδήποτε κατεύθυνση"Νομιζω πως θα ηταν υπερβολη να κατωχυρωθουν 3 παραλληλες γραμμες σε ιση αποσταση μεταξυ τους ως λογοτυπο οποιασδηποτε εταιριας, ειναι κατι πολυ γενικο και κοινοτυπο για να ζητας την αδεια καποιου για να το χρησιμοποιησεις.