Victoria's Secret: Γιατί κλείνουν άμεσα 53 καταστήματα της διάσημης φίρμας εσωρούχων

0

Εδώ και καιρό οικονομικοί αναλυτές αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η διάσημη φίρμα εσωρούχων Victoria's Secret σε ό,τι αφορά την προσέγγιση γυναικών σε καιρούς όπου τα body positive κινήματα έχουν αλλάξει τη φιλοσοφία των γυναικών απέναντι στο σώμα και τα εσώρουχα που επιλέγουν. 

Όμως, απ' ό,τι φαίνεται τα προβλήματα αυτά δεν αφορούν το μακρινό μέλλον, δεν είναι μία πρόβλεψη για τα οικονομικά του διάσημου brand, αλλά έχουν να κάνουν με το παρόν, καθώς, όπως έγινε γνωστό, 53 καταστήματα ετοιμάζονται να βάλουν λουκέτο φέτος στη βόρεια Αμερική.

Δημοσιογράφοι του οικονομικού ρεπορτάζ του εξωτερικού αναφέρουν ότι η φίρμα εδώ και μήνες χάνει το στοίχημα με εταιρείες όπως η Aerie (της American Eagle) και η Savage X Fenty της Rihanna, οι οποίες «άκουσαν» τις πραγματικές ανάγκες των γυναικών, πρόβαλλαν και υποστήριξαν τη διαφορετικότητα και σε καμία περίπτωση δεν συνέχισαν την παράδοση 

Στο να γυρίσουν οι γυναίκες την πλάτη στα προϊόντα πολυτελείας της Victoria's Secret, συνέβαλαν και κάποιες δηλώσεις του στελέχους της εταιρείας, Ed Razek, ο οποίος είχε σχολιάσει με μάλλον αρνητικό τρόπο τη στροφή προς τα plus size μοντέλα και την παρουσία trans ατόμων στα catwalks μεγάλων οίκων μόδας. 

Και μετά είναι και οι αποκαλύψεις πρώην μοντέλων του θρυλικού show για τις σκληρές, εξοντωτικές δίαιτες που έπρεπε να ακολουθούν αν ήθελαν να συνεχίσουν να συνεργάζονται με το brand. Για τους αναλυτές, όλα αυτά δημιουργούν ένα μπουκέτο παραγόντων που έχουν καταστήσει την εταιρεία -και τα αγαθά της- όχι μόνο απρόσιτη στη μέση γυναίκα, αλλά και σε έναν βαθμό απόλυτα αποξενωμένη από τις τάσεις, την πολιτική ορθότητα και τις ανάγκες των γυναικών σήμερα... 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM