10 πράγματα που ξέρουμε για την Kim Ann Foxman

10 πράγματα που ξέρουμε για την Kim Ann Foxman Facebook Twitter
Φωτο: Christelle de Castro
0

1.

Η Kim Ann Foxman γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Χαβάη. Στα 15 της χρόνια ανακάλυψε τη house και ξεκίνησε να δουλεύει στο κλαμπ Access. Οι DJs εκεί εντόπισαν την αγάπη της για τη μουσική και τη σύστησαν σε αυτό που ονομάζεται σήμερα «classic house».

2.

Όταν ήταν μικρή, η μητέρα της την έβαλε να συμμετάσχει σε παιδικά καλλιστεία, στα οποία βγήκε πρώτη. Όπως λέει η ίδια, η εμπειρία ήταν πολύ τραυματική, αφού σιχαινόταν τα φορέματα και το μέικαπ, αλλά σήμερα γελάει πολύ όταν θυμάται την όλη φάση.

3.

Στα 18 της μετακόμισε με την οικογένειά της στο Σαν Φρανσίσκο, όπου και ανακατεύτηκε αμέσως με τη rave σκηνή της πόλης. Όταν τελείωσε το σχολείο σπούδασε σχεδιάστρια κοσμημάτων, μια φυσική εξέλιξη, αφού και οι δυο γονείς της δούλευαν στον χώρο.

 

Robyn - Honey (Kim Ann Foxman Remix)

4.

Γνωρίζοντας επιτυχία με τις σειρές κοσμημάτων της και αφού βαρέθηκε τη ζωή στο Σαν Φρανσίσκο, αποφάσισε να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη, γεγονός που θα άλλαζε για πάντα τη ζωή της.

5.

Στη Νέα Υόρκη γνωρίζεται, μέσω κοινών φίλων, με τον Andy Butler. Τους φέρνει κοντά η αγάπη τους για τη μουσική κι εκείνος της μαθαίνει τα πάντα για την disco και την obscure disco. Όπως δήλωσε η ίδια αργότερα: «Έμαθα τη house πριν μάθω την disco. Όμως, επειδή στους house δίσκους σάμπλαραν πολύ συχνά disco κομμάτια, το άκουσμα μού ήταν αμέσως οικείο».

6.

Ο Andy Butler της βάζει να ακούσει τα κομμάτια που συνθέτει και ξεκινούν έναν πολύ δημιουργικό διάλογο. Αυτή η αναζήτηση του Andy έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία του γκρουπ/κολεκτίβας των Hercules And Love Affair το 2004, που έσκασε δυνατά στον χώρο της μουσικής λόγω της cult disco/house ηχητικής αισθητικής.

Η Kim Ann Foxman, με την τολμηρή και ζωντανή προσωπικότητά της, αλλά και με τα εξαιρετικά φωνητικά της, είναι αυτή που ξεχωρίζει αμέσως από το γκρουπ.

 

Lena Platonos - Hoping by Shopping (Kim Ann Foxman Remix)

7.

Έχοντας ήδη ξεκινήσει την καριέρα της ως DJ και διοργανώτρια των πιο hot πάρτι στη Νέα Υόρκη, μετά τη διάλυση του γκρουπ εστίασε αποκλειστικά σε αυτό. Η φήμη της εξαπλώθηκε άμεσα κι έτσι έγινε ένα από τα πιο πολυσυζητημένα ονόματα παγκοσμίως, κυρίως λόγω του σταθερά ποιοτικού, ψαγμένου και underground ήχου της.

8.

Η Kim Ann Foxman έχει εμφανιστεί στα πιο μεγάλα φεστιβάλ και στα πιο underground κλαμπ στον κόσμο. Πολύ συχνά καταλαμβάνει τα decks του Panorama Bar (Berghain) με sets που μπορεί να μην ηχογραφούνται και να μη βιντεοσκοπούνται (λόγω της «no camera» πολιτικής του συγκεκριμένου κλαμπ), αλλά έχουν αφήσει εποχή.

9.

DJ, παραγωγός, remixer, περιζήτητη vocalist, η Kim Ann Foxman είναι, πλέον, και ιδιοκτήτρια της Firehouse Records, η οποία σταθερά κυκλοφορεί ό,τι πιο ιδιαίτερο στον χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής.

10.

Σαφέστατα επηρεασμένη από τη γενιά και το στυλ των club kids της Νέας Υόρκης, η Foxman θεωρείται underground fashion icon και έχει την ικανότητα να κινείται αβίαστα μεταξύ της μουσικής και της μόδας. Έχει σημαντική επαφή και μόνιμες συνεργασίες με brands όπως η Gucci, η Prada και η Adidas.

 

Maya Jane Coles b2b Kim Ann Foxman Boiler Room DJ set

  

Info

HER w/ Kim Ann Foxman

+ K.atou, Fo, Miss Mjolk

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου, μετά τα μεσάνυχτα

Είσοδος 10 ευρώ (8 ευρώ προπώληση)

six d.o.g.s (Αβραμιώτου 6-8, 210 3210510)

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ