Πληρώνοντας για κάτι που δεν υπάρχει

Πληρώνοντας για κάτι που δεν υπάρχει Facebook Twitter
0

Με 10 από τα 15 κορυφαία applications του facebook να είναι παιχνίδια κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι παίκτες αναζητούν άμεση αυτοεπιβεβαίωση και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν γι' αυτή, προκύπτει μια νέα μορφή online εμπορίου όπου κάποιος πληρώνει για ψηφιακά αγαθά που -κυριολεκτικά- δεν υπάρχουν!

Παιχνίδια κοινωνικής προσομοίωσης όπως το pet Society ή το Restaurant City οφείλουν ένα μεγάλο κομμάτι της εμπορικής τους επιτυχίας σε αυτή την λογική της απόκτησης από τους χρήστες ολοένα και περισσότερων αγαθών.

Οι αναλυτές αφού μέσα σε 15 χιλιάδες λέξεις δικαιολογήσουν την ύπαρξη μιας τέτοιας online δραστηριότητας εμπορίου... κοπανιστού αέρα (σε μορφή virtual σαμπάνιας, καθαριστικού σκύλων ή όπλων), χρησιμοποιούν τη σκληρή γλώσσα των αριθμών η οποία αναφέρει  ότι τα ποσά που ξοδεύονται online για τα παραπάνω, πρόκειται να αγγίξουν τα 5 δις δολάρια τα προσεχή πέντε χρόνια.

Να σημειωθεί ότι ήδη στην Ασία το ποσό αυτό έχει ξεπεραστεί...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM