Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
0

 

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter

Ο Okamoto Kiichi  γεννήθηκε το 1888 στο Sumoto της Ιαπωνίας. Το 1892 η οικογένεια του μετακόμισε στο Τόκιο. Η κλίση του στην ζωγραφική ήταν κάτι που οι γύρω του διέκριναν από τα πρώτα χρόνια της εφηβείας του. Το 1906 σε ηλικία 18 ετών θα σπουδάσει yoga(σ.σ Ονομασία για το στυλ ζωγραφικής της Δύσης που μελετούσαν οι Ιάπωνες ζωγράφοι) δίπλα στον Seiki Kuroda ένα δάσκαλο-γκουρού του είδους. Η ρήξη στη σχέση του με το δάσκαλο του θα έρθει μερικά χρόνια αργότερα, το 1912,  όταν θα κάνει μια έκθεση στη συντηρητική Bunten επηρεασμένος από το κίνημα του Μετά-Ιμπρεσιονισμού και ζωγράφους όπως ο Σεζάν και ο Βαν Γκογκ.

Το 1914 θα παντρευτεί αλλά θα κάνει και μια γνωριμία που θα του καθορίσει την επαγγελματική πορεία.

Δίπλα του μένει Ο Okamoto Kiichi ζωγραφίζειο θεατρικός κριτικός και μεταφραστής της Δυτικής λογοτεχνίας Kusuyama Masao. Η γνωριμία τους θα φέρει μια σειρά από εικονογραφήσεις σε νουβέλες του. Το 1919 θα ξεκινήσει η συνεργασία του με το περιοδικό παιδικής λογοτεχνίας και τραγουδιών Kin no Fune(σ.σ "The golden ship"). Η καριέρα του θα απογειωθεί. Το 1922 θα γίνει αρχισυντάκτης του περιοδικού.

Το 1923 οι δουλειές του για τα Shojo Club και για το Kodomo Asahi  το 1924 θα τον κάνουν το ποιο διάσημο illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20’s. Θα συνεχίσει να δουλεύει με εντατικούς ρυθμούς μέχρι και λίγες μέρες πριν τον θάνατο του στο Τόκιο.

Πεθαίνει σε ηλικία μόλις 42 ετών από τυφοειδή πυρετό. Άφησε πίσω του δυο γιούς.

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ