Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
0

 

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter

Ο Okamoto Kiichi  γεννήθηκε το 1888 στο Sumoto της Ιαπωνίας. Το 1892 η οικογένεια του μετακόμισε στο Τόκιο. Η κλίση του στην ζωγραφική ήταν κάτι που οι γύρω του διέκριναν από τα πρώτα χρόνια της εφηβείας του. Το 1906 σε ηλικία 18 ετών θα σπουδάσει yoga(σ.σ Ονομασία για το στυλ ζωγραφικής της Δύσης που μελετούσαν οι Ιάπωνες ζωγράφοι) δίπλα στον Seiki Kuroda ένα δάσκαλο-γκουρού του είδους. Η ρήξη στη σχέση του με το δάσκαλο του θα έρθει μερικά χρόνια αργότερα, το 1912,  όταν θα κάνει μια έκθεση στη συντηρητική Bunten επηρεασμένος από το κίνημα του Μετά-Ιμπρεσιονισμού και ζωγράφους όπως ο Σεζάν και ο Βαν Γκογκ.

Το 1914 θα παντρευτεί αλλά θα κάνει και μια γνωριμία που θα του καθορίσει την επαγγελματική πορεία.

Δίπλα του μένει Ο Okamoto Kiichi ζωγραφίζειο θεατρικός κριτικός και μεταφραστής της Δυτικής λογοτεχνίας Kusuyama Masao. Η γνωριμία τους θα φέρει μια σειρά από εικονογραφήσεις σε νουβέλες του. Το 1919 θα ξεκινήσει η συνεργασία του με το περιοδικό παιδικής λογοτεχνίας και τραγουδιών Kin no Fune(σ.σ "The golden ship"). Η καριέρα του θα απογειωθεί. Το 1922 θα γίνει αρχισυντάκτης του περιοδικού.

Το 1923 οι δουλειές του για τα Shojo Club και για το Kodomo Asahi  το 1924 θα τον κάνουν το ποιο διάσημο illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20’s. Θα συνεχίσει να δουλεύει με εντατικούς ρυθμούς μέχρι και λίγες μέρες πριν τον θάνατο του στο Τόκιο.

Πεθαίνει σε ηλικία μόλις 42 ετών από τυφοειδή πυρετό. Άφησε πίσω του δυο γιούς.

Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Ο Okamoto Kiichi ήταν ο καλύτερος illustrator παιδικής λογοτεχνίας στην Ιαπωνία των 20's Facebook Twitter
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ