«Λένε ότι τα αγόρια δεν κάνει να έχουν μακριά μαλλιά»: η διαφήμιση που έσπασε καρδιές φέτος στις Κάννες

3

«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι; Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. 

- Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν; Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!

Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο. Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις. 

Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για 'σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο. Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά. Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο; 

Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι.

- Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους. 

   

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμία έκπτωση στην εδαφική κυριαρχία της Ουκρανίας, δηλώνουν οι Ευρωπαίοι μετά τη συνάντηση Τραμπ - Πούτιν

Διεθνή / Καμία έκπτωση στην εδαφική κυριαρχία της Ουκρανίας, δηλώνουν οι Ευρωπαίοι μετά τη συνάντηση Τραμπ - Πούτιν

Τι επισημαίνεται στη δήλωση που συνυπογράφουν Εμανουέλ Μακρόν, Τζόρτζια Μελόνι, Φρίντριχ Μερτς, Κιρ Στάρμερ, Αλεξάντερ Στουμπ, Ντόναλντ Τουσκ, Αντόνιο Κόστα και Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
LIFO NEWSROOM
Βαρύτατες κατηγορίες εναντίον της Πρισίλα Πρίσλεϊ: Απάτη και εργαλειοποίηση τραγωδίας

Διεθνή / Βαρύτατες κατηγορίες εναντίον της Πρισίλα Πρίσλεϊ: Απάτη και εργαλειοποίηση τραγωδίας

Πρώην συνεργάτες κατηγορούν την Πρισίλα Πρίσλεϊ για απάτη και εκμετάλλευση, με φερόμενες προσβολές της φήμης τους και σκηνές οικογενούς κρίσης μετά τον θάνατο της Λίζα Μαρί.
ΦΩΤ.: GETTY
Ισραηλινή μονάδα επιχειρεί να δυσφημίσει δημοσιογράφους της Γάζας ως μαχητές της Χαμάς

Διεθνή / Ισραηλινή μονάδα επιχειρεί να δυσφημίσει δημοσιογράφους της Γάζας ως μαχητές της Χαμάς

Η αποκαλυπτική έρευνα του +972 Magazine αποκαλύπτει τη «μονάδα νομιμοποίησης» του ισραηλινού στρατού, που σπιλώνει τη φήμη δημοσιογράφων της Γάζας για να δικαιολογήσει τις δολοφονίες τους
LIFO NEWSROOM
Σκάνδαλο με πλαστά έγγραφα στην Τουρκία κλονίζει την εμπιστοσύνη – Διπλώματα, επίθεση στην αντιπολίτευση και κοινωνική αναταραχή

Διεθνή / Σκάνδαλο με πλαστά έγγραφα στην Τουρκία: Διπλώματα, επίθεση στην αντιπολίτευση και κοινωνική αναταραχή

Σκάνδαλο πλαστών τίτλων σπουδών αναστατώνει την Τουρκία: σχεδόν 200 συλλήψεις, αντίδραση της κυβέρνησης, αμφισβήτηση στατιστικών και έντονο πολιτικό κλίμα. Πώς οι τεχνολογίες ευνοούν την παραποίηση και πώς αντιδρούν οι θεσμοί;
LIFO NEWSROOM
Η εταιρεία κρυπτονομισμάτων των γιων του Ντόναλντ Τραμπ επεκτείνεται στην Ασία – Στόχος νέα αποθέματα σε Bitcoin

Διεθνή / Η εταιρεία κρυπτονομισμάτων των γιων του Ντόναλντ Τραμπ επεκτείνεται στην Ασία – Στόχος νέα αποθέματα σε Bitcoin

Η εταιρεία εξόρυξης κρυπτονομισμάτων American Bitcoin, υποστηριζόμενη από τον Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ και τον Έρικ Τραμπ, αναζητά εισηγμένες εταιρείες στην Ασία για στρατηγικές αγορές Bitcoin, στοχεύοντας σε νέα "θησαυροφυλάκια" ψηφιακών νομισμάτων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ο,τι και να είσαι, εγώ θα σε αγαπώ αρκεί να είσαι πετυχημένος/πετυχημένη. Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η διαφήμιση. Αν δεν έπαιρνε το βραβείο και τη δόξα, θα τα έλεγε αυτά ο πατέρας της διαφήμισης;
Όσο κι αν η διαφήμιση είναι αυτό που είναι, δηλαδή ένας τρόπος να σε παρακινήσει να καταναλώσεις (και μάλλον να υπερκαταναλώσεις), προτιμάω αυτού του τύπου τις διαφημίσεις από εκείνες που προωθούν ρατσιστικά ή σεξιστικά στερεότυπα, καθώς και από εκείνες που αναπαράγουν μια αφόρητη κοινοτοπία. Μάλιστα, έχω δει δύο απίστευτα καλές διαφημίσεις που με έκαναν να χαμογελάσω και μου έφτιαξαν τη μέρα, ενώ ταυτόχρονο προωθούσαν και ένα θετικό μήνυμα πέρα από την προώθηση της συγκεκριμένης μάρκας.
Μικρές ως μεσαίες δόσεις καχυποψίας και κυνισμού αποτελούν σωτήρια έως χρήσιμη μέθοδο επιβίωσης στον σύγχρονο κόσμο. Η υπερβολική τους δόση όμως μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο ναρκωτικό που σε αποκόπτει εντελώς από την πραγματικότητα και από τον κόσμο.