Η μελλοντική χρήση της παλιάς Λυρικής Σκηνής - Τι αλλάζει με το Μουσείο Μαρία Κάλλας

Η μελλοντική χρήση της παλιάς Λυρικής Σκηνής - Τι αλλάζει με το Μουσείο Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Σε λίγες μέρες, στο πλαίσιο έκθεσης αφιερωμένης στη σπουδαία σοπράνο ο δήμαρχος της Αθήνας, Γιώργος Καμίνης, πρόκειται να ανακοινώσει επίσημα τη μετονομασία του «Θεάτρου Ολύμπια» της οδού Ακαδημίας σε «Λυρικό Θέατρο Μαρία Κάλλας».
0

Αλλαγή σχεδίων προβλέπεται για το πολυσυζητημένο Μουσείο Μαρία Κάλλας το οποίο, τελικά, αναμένεται να στεγαστεί στο παλιό κτίριο της Λυρικής Σκηνής επί της οδού Ακαδημίας.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της LiFO, σε λίγες μέρες, στο πλαίσιο έκθεσης αφιερωμένης στη σπουδαία σοπράνο ο δήμαρχος της Αθήνας, Γιώργος Καμίνης, πρόκειται να ανακοινώσει επίσημα τη μετονομασία του εμβληματικού «Θεάτρου Ολύμπια» της οδού Ακαδημίας σε «Λυρικό Θέατρο Μαρία Κάλλας» αλλά και τη λειτουργία στους πολλαπλούς χώρους του ενός μουσείου αφιερωμένου στην μεγάλη σοπράνο.

Την ίδια στιγμή, στο νεοκλασικό κτίριο της οδού Μητροπόλεως 44, όπου αρχικώς είχε ανακοινωθεί ότι θα φιλοξενούνταν το ομώνυμο μουσείο και το οποίο αποτελεί ιδιοκτησία του δήμου Αθηναίων, σχεδιάζεται να δημιουργηθεί ένας «Χώρος Πολιτισμού» που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2019 και στον οποίο θα διεξάγονται δράσεις, σεμινάρια, παιδικά πάρτι και ποικίλου ενδιαφέροντος εκδηλώσεις που θα τιμούν τη μνήμη της Μαρίας Κάλλας, έως ότου βρεθούν χορηγοί που θα συμβάλουν στο όραμα της υλοποίησης ενός μουσείου αντάξιου της μεγάλης ντίβας.

Η πολυετής καθυστέρηση προέκυψε επειδή χρειάστηκαν παραπάνω από δύο χρόνια προκειμένου να βγουν οι απαραίτητες άδειες για πρόσβαση σε ΑμεΑ από τη στιγμή που το έργο έπρεπε να ενταχθεί σε ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.

Συγκεκριμένα, στο ιστορικό κτίριο της οδού Ακαδημίας θα διεξάγονται κονσέρτα, συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις και θα τοποθετηθούν προθήκες στους υπόλοιπους χώρους, όπου ο επισκέπτης θα έχει την δυνατότητα να ενημερωθεί για τη ζωή της μεγάλης σοπράνο αλλά και να έρθει σε επαφή με εκθέματα που συνόδευσαν τις μεγάλες στιγμές της και διάφορα προσωπικά αντικείμενα, όπως γάντια, περούκα και γούνινο παλτό.

Από τις 20 Ιουνίου του 1940 η Ελληνίδα υψίφωνος Μαρία Κάλλας είχε υπογράψει το πρώτο της επαγγελματικό συμβόλαιο με την Εθνική Λυρική Σκηνή και η συμμετοχή της συνέβαλε καθοριστικά στην καλλιτεχνική άνθηση του οργανισμού.

Να θυμίσουμε ότι το θέατρο της οδού Ακαδημίας, που μέχρι πρότινος στέγαζε την Εθνική Λυρική Σκηνή, εγκαινιάστηκε το 1958, η πρώτη παράσταση στο νέο αυτό κτίριο ήταν η «Αΐντα» του Βέρντι και ακολούθησαν σπουδαίες παραγωγές όπερας, οπερέτας και μπαλέτου.

Η μελλοντική χρήση της παλιάς Λυρικής Σκηνής - Τι αλλάζει με το Μουσείο Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Μαρία Καρέτσου

Ως εκ τούτου, στις 3 Σεπτεμβρίου ο Ελληνικός Σύλλογος Μαρία Κάλλας οργανώνει την έκθεση «Maria Callas Αιώνια Πηγή Έμπνευσης», η οποία θα εγκαινιαστεί στο Ίδρυμα Ευγενίδου και θα διαρκέσει έως και τις 23 Σεπτεμβρίου 2018. Στην έκθεση συμμετέχουν διεθνούς φήμης Έλληνες και ξένοι δημιουργοί, με έργα εμπνευσμένα από τη διαχρονική αίγλη της προσωπικότητας της Κάλλας που είναι αφιερωμένα στην υπερβατική προσωπικότητα της και το πάθος της για δημιουργία.

Η έκθεση «Maria Callas Αιώνια Πηγή Έμπνευσης» θα λειτουργήσει ως προπομπός του θεάτρου Μαρία Κάλλας (παλιά Εθνική Λυρική Σκηνή) και του Χώρου Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων, δύο σημαντικών πολιτιστικών εγχειρημάτων που θα ολοκληρωθούν το 2019.

Παράλληλα, στις 12 Σεπτέμβριου θα πραγματοποιηθεί προβολή του ντοκιμαντέρ Maria by Callas του Tom Volf στο αμφιθέατρο του Ιδρύματος Ευγενίδου, με δωρεάν είσοδο, ενώ κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα γίνει αφήγηση της ζωής της Μ. Κάλλας από το παιδικό βιβλίου της Μαρίνας Πετρή σε παιδιά, με σκοπό να έρθουν σε επαφή με τη ζωή και το έργο της αθάνατης σοπράνο.

Τέλος, στις 23 Σεπτέμβριου θα πραγματοποιηθεί πλειστηριασμός μέρους των έργων της έκθεσης με σκοπό την οικονομική ενίσχυση του «Χώρου Πολιτισμού Μαρία Κάλλας».

Η μελλοντική χρήση της παλιάς Λυρικής Σκηνής - Τι αλλάζει με το Μουσείο Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Pettibon

Όσον αφορά τα νέα δεδομένα ως προς τη δημιουργία του Μουσείου Μαρία Κάλλας, είναι χαρακτηριστικό ότι στον χαιρετισμό που θα απευθύνει ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, για την έκθεση Μαρία Κάλλας θα επιβεβαιώνει ότι «το εμβληματικό κτίριο της οδού Ακαδημίας πρόσφατα μισθώθηκε από τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, ώστε να αποκτήσει ξανά πρωταγωνιστικό ρόλο στην πολιτιστική ζωή της πόλης, φέροντας και το όνομα της Μαρίας Κάλλας» και θα «προαναγγέλλει τη λειτουργία Χώρου Πολιτισμού Μαρία Κάλλας στην οδό Μητροπόλεως, ενός κομβικού πολιτιστικού εγχειρήματος που θα ολοκληρωθεί από τον Δήμο Αθηναίων το 2019, στηρίζοντας «την εικαστική έκθεση "Μαρία Κάλλας αιώνια πηγή έμπνευσης", μία διοργάνωση του Ιδρύματος Ευγενίδου και του Ελληνικού Συλλόγου Μαρία Κάλλας, ακούραστου αρωγού στην ανάδειξη του έργου και της προσωπικότητας της μεγάλης υψιφώνου».

Όπως επισημαίνει στη LiFO η πρόεδρος του Συλλόγου Μαρία Κάλλας, Λιάνα Σκουρλή, θα εκτεθούν και επιλεγμένα αντικείμενα από τη συλλογή του μουσείου ενώ η έκθεση «Μαρία Κάλλας αιώνια πηγή έμπνευσης» φιλοδοξεί να τονίσει την ελληνικότητα της Κάλλας και να λειτουργήσει ως προπομπός του μελλοντικού θεάτρου Μαρία Κάλλας, του ομώνυμου μουσείου και του «Χώρου Πολιτισμού Μαρία Κάλλας» στην Αθήνα, ένα διεθνούς ενδιαφέροντος επίτευγμα που θα προσελκύσει κοινό εντός και εκτός των ορίων της Ελλάδας».

«Φιλοδοξούμε με αυτή την έκθεση να ενισχύσουμε οικονομικά στον μέγιστο δυνατό βαθμό την ολοκλήρωση ενός χώρου αφιερωμένου στη ζωή και το έργο της Μαρίας Κάλλας», τονίζει η κυρία Σκουρλή.

Η μελλοντική χρήση της παλιάς Λυρικής Σκηνής - Τι αλλάζει με το Μουσείο Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Βασίλης Πέρρος

Το κτίριο της οδού Μητροπόλεως, με εμβαδό που ξεπερνά τα 1.000 τ.μ., ανήκει στον δήμο Αθηναίων από το 2009. Διαθέτει τρεις ορόφους, ισόγειο, πατάρι, υπόγειο και εκεί φυλάσσονται αντικείμενα όπως επιστολές, φωτογραφίες, δίσκοι και βιβλία.

Η πολυετής καθυστέρηση προέκυψε επειδή χρειάστηκαν παραπάνω από δύο χρόνια προκειμένου να βγουν οι απαραίτητες άδειες για πρόσβαση σε ΑμεΑ από τη στιγμή που το έργο έπρεπε να ενταχθεί σε ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.

Ταυτόχρονα, εξαιτίας του ότι το κτίριο είναι διατηρητέο, έπρεπε να προχωρήσουν οι διαδικασίες εκ μέρους της υπηρεσίας των νεωτέρων μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού, καθώς εμφανίστηκαν αρκετές αποκλίσεις ανάμεσα στα αρχικά σχέδια και στο παραδοτέο κτίριο.

Όπως είχε ανακοινώσει παλαιότερα στη LiFO o κ. Μπιτζάνης, το έργο εντάχθηκε στην Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση, με βάση το νέο ΕΣΠΑ της περιόδου 2014 – 2020 και προϋπολογισμό 770.000 ευρώ αντί 1.500.000 που είχε αρχικά προβλεφθεί.

Η μελλοντική χρήση της παλιάς Λυρικής Σκηνής - Τι αλλάζει με το Μουσείο Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Δημήτρης Σκουρογιάννης

Επομένως, υπολογίζεται ότι η ολοκλήρωση του μουσείου στην οδό Μητροπόλεως θα καθυστερούσε ακόμη περισσότερο και πιθανόν το αποτέλεσμα να ήταν ποιοτικά αβέβαιο και με πολλαπλάσιο κόστος, γι' αυτό και κρίθηκε ως ορθότερη επιλογή η παλιά Λυρική Σκηνή.

Επιπρόσθετα, το οικοδόμημα του αρχιτέκτονα Πάνου Τσολάκη, που ανήκει στην Τράπεζα της Ελλάδος και στο οποίο έχει προχωρήσει σε μίσθωση ο δήμος Αθηναίων, γνωστό ως «Θέατρο Ολύμπια», θα εξακολουθήσει να κοσμεί το κέντρο της Αθήνας και να αποτελεί ένα σημείο αναφοράς για την πολιτιστική ταυτότητα της πρωτεύουσας.

«Είναι πολύ παράξενο συναίσθημα να είμαι ένας ζωντανός μύθος, ενώ βρίσκομαι πάνω στη Γη. Ίσως θα ήταν καλύτερο αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που θαυμάζουν τη φωνή μου αποφάσιζαν να με θεωρούν αθάνατη μετά τον θάνατό μου. Αν γινόταν αυτό, θα καθόμουν πάνω σε κάποιο σύννεφο, θα κοίταζα κάτω και θα απολάμβανα το θέαμα, αντί να κάθομαι να ανησυχώ αν θα βγάλω τις ψηλές μου νότες» είχε πει στην τελευταία της συνέντευξη η παγκοσμίως γνωστή ντίβα της όπερας.

Ευελπιστούμε, λοιπόν, ότι οι νεότερες εξελίξεις θα αποτελέσουν την τελευταία στάση σε μια χρονοβόρα διαδρομή που αφορά τη δημιουργία του ομώνυμου μουσείου που θα την τιμούσε, όπου η παράδοσή του προβλεπόταν να έχει γίνει από το 2015.

Η μελλοντική χρήση της παλιάς Λυρικής Σκηνής - Τι αλλάζει με το Μουσείο Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Δημήτρης Μυταράς
Η μελλοντική χρήση της παλιάς Λυρικής Σκηνής - Τι αλλάζει με το Μουσείο Μαρία Κάλλας Facebook Twitter
Νίκος Χατζηδάκης

Info

Μαρία Κάλλας αιώνια πηγή έμπνευσης

Ίδρυμα Ευγενίδου

Διάρκεια έκθεσης: 3-23/9

Ώρες λειτουργίας: Δευ. 11:00-15:00, Τρ.-Κυρ. 11:00-21:00

Προβολή ντοκιμαντέρ «Maria by Callas»

12/9, 20:00

Ανάγνωση παιδικού βιβλίου από τη Μαρία Πετρή

8, 9, 15, 16, 22/9, 11:00-13:00

 

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«ΤΕΧΝΗ – ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ»: Η διαρκής συμβολή των δύο ομάδων στην ανεπανάληπτη πολιτισμική κίνηση της Θεσσαλονίκης

Εικαστικά / «Διαγώνιος» και «Τέχνη»: Πρόσφεραν παιδεία στη Θεσσαλονίκη. Τώρα συναντιούνται ξανά σε μια έκθεση

Η «Διαγώνιος» του Ντίνου Χριστιανόπουλου και η Καλλιτεχνική Εταιρεία «Τέχνη» επιστρέφουν στο προσκήνιο μέσα από ένα αφιέρωμα στο Τελλόγλειο Ίδρυμα, που αναδεικνύει δύο ιστορικές ομάδες της πνευματικής ζωής της Θεσσαλονίκης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «λίστα Τραμπ» και τα «απαράδεκτα έργα τέχνης» οδηγούν σε μια άλλη Αμερική

Εικαστικά / Tο μένος του Τραμπ για το Smithsonian: Λογοκρισία, ρατσισμός, λίστες με «απαράδεκτα» έργα

Με στόχο το μεγαλύτερο συγκρότημα μουσείων και ερευνητικών κέντρων στον κόσμο, ο Τραμπ επιχειρεί να ασκήσει έλεγχο και λογοκρισία σε έργα τέχνης και στο περιεχόμενο εκθέσεων, κατηγορώντας το Smithsonian ως «woke» και απειλώντας με περικοπές της χρηματοδότησής του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Εικαστικά / Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Μια από τις πιο εξέχουσες συλλέκτριες στην Ευρώπη, η οποία έχει αφήσει το αποτύπωμά της και στην Ύδρα, αποφάσισε να πουλήσει τη συλλογή σουρεαλιστικής και μεταπολεμικής τέχνης που στεγάζει στο σπίτι της στο Λονδίνο -τη μεγαλύτερη αυτού του είδους- σε μια δημοπρασία-ορόσημο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χάρις Επαμεινώνδα: Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις

Εικαστικά / Χάρις Επαμεινώνδα: «Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις»

Η βραβευμένη με Αργυρό Λέοντα Κύπρια εικαστικός συνθέτει έναν κόσμο θραυσμάτων, αποκομμάτων της εσωτερικότητας, με ελλειπτικές εικόνες, τον οποίο μας προκαλεί να ανακατασκευάσουμε μέσα από τη σταδιακή του αποκάλυψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Εικαστικά / Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Οι δύο καλλιτέχνες με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα αντίστοιχα, παρουσιάζουν νέα έργα τους σε μια από τις σημαντικότερες εικαστικές διοργανώσεις της Βρετανίας που φιλοξενεί 30 καλλιτέχνες και συλλογικότητες, με αναθέσεις και θεματικές που έχουν να κάνουν με τη γεωγραφία και τις αξίες που διαπερνούν την πόλη αυτή: καταγωγή και μνήμη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση για την πολύχρωμη, πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εικαστικά / Μια έκθεση για την πολύχρωμη και πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Ο Τόνι Μιλάκης καταγράφει μια πόλη που η πραγματικότητα προσφέρει τις καλύτερες ζωγραφικές λύσεις, που ακόμη και το πιο ευφάνταστο μυαλό ενός καλλιτέχνη δεν μπορεί να τις επινοήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Ο Ζαν Φρανσουά Μιλέ και η ατέρμονη γοητεία της φύσης και των εργατών της γης

Εικαστικά / Ζαν Φρανσουά Μιλέ: ο ζωγράφος που ο Βαν Γκογκ αποκαλούσε «πρωτοπόρο»

«Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι ο Μιλέ πίστευε σε κάτι ανώτερο» έγραφε ο Βαν Γκογκ για τον «ζωγράφο των χωρικών» αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του γαλλικού ρεαλισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου τον τιμά με μια μεγάλη έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μοναστήρι του Καρόλου: Το μουσείο του «κομμωτή των σταρ»

Εικαστικά / Κάρολος: O «κομμωτής των σταρ» έχει πλέον δικό του μουσείο στα Χανιά

Το «Μοναστήρι του Καρόλου», ένα ενετικό κτίσμα του 1583 και κατοικία του αυτοδίδακτου δημιουργού από το 1991, έχει μετατραπεί σε ένα μοναδικό καταφύγιο όπου συνυπάρχουν η ιστορία της κομμωτικής, έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών μαζί με μνήμες της Μαρίας Κάλλας, της Μπριζίτ Μπαρντό αλλά και της Μαντάμ Ορτάνς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

Εικαστικά / Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

«Τα έργα του αποθεώνουν την ικανότητα του έρωτα να μας αποσπά από την ιδέα του θανάτου». Και έχουμε την ευκαιρία να τα δούμε στην αναδρομική έκθεση του Ιδρύματος Γουλανδρή στην Άνδρο, και στην Αθήνα. Όλα σχεδόν, εκτός από το πιο γνωστό του, το οποίο οι επιμελητές απέρριψαν ως «κραυγαλέο»...
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Εικαστικά / Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Μια διεθνής έκθεση με 241 φωτογραφίες, που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν δει το φως δημοσιότητας και αποκαλύπτουν άγνωστες πτυχές της ζωής της πιο διάσημης ζωγράφου του 20ού αιώνα, κάνει στάση το φθινόπωρο στη συμπρωτεύουσα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Έκθεση αφισών στην Ύδρα μιας Ελλάδας ανόθευτης και ταπεινής

Εικαστικά / Πώς διαφήμιζε η Ελλάδα τον εαυτό της στο εξωτερικό από το ’30 έως το ’60;

Μια σειρά αφισών του ΕΟΤ, σε μια έκθεση που φιλοξενείται στην οικία Λαζάρου Κουντουριώτη, αποκαλύπτει τις πρώτες απόπειρες και τα αρχικά βήματα του ελληνικού τουρισμού, με την υπογραφή σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Εικαστικά / Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Έχει βοσκήσει πρόβατα, έχει πουλήσει κουλούρια και έχει δουλέψει στην οικοδομή, μέχρι που αποφάσισε ότι το μόνο που ήθελε να γίνει είναι καλλιτέχνης. Τελικά, εξελίχθηκε σε έναν από τους κορυφαίους και διεθνώς αναγνωρισμένους Έλληνες δημιουργούς. Ο πρώην πρύτανης της ΑΣΚΤ είναι άνθρωπος από σπάνια πάστα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Οι πρώτοι ομοφυλόφιλοι» και η γέννηση μιας νέας ταυτότητας

Εικαστικά / «Οι πρώτοι ομοφυλόφιλοι» και η γέννηση μιας νέας ταυτότητας

Μια μεγάλη έκθεση στο Σικάγο εξετάζει την γκέι ταυτότητα ως ιστορικό φαινόμενο μέσα από 300 έργα που δημιουργήθηκαν κυρίως στην περίοδο μεταξύ του 1869, όταν δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά η λέξη «ομοφυλόφιλος», και του 1939
THE LIFO TEAM
Η Χίλμα αφ Κλιντ έβρισκε γαλήνη ζωγραφίζοντας λουλούδια

Εικαστικά / Η Χίλμα αφ Κλιντ έβρισκε γαλήνη ζωγραφίζοντας λουλούδια

Σε μια σειρά έργων που παρουσιάζει το θαύμα της ανθοφορίας των λουλουδιών και των φυτών, μια από τις πιο αξιοσέβαστες καλλιτέχνιδες της Σουηδίας στρέφεται σε έναν κόσμο ομορφιάς, γαλήνης και ισορροπίας για να αποκαλύψει αλήθειες για την ανθρώπινη κατάσταση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ