Politico: Πώς λειτουργούσε η ομάδα του Plan B

Politico: Πώς λειτουργούσε η ομάδα του Plan B Facebook Twitter
0

Το περιοδικό Politico το οποίο μάλιστα χθες ευχήθηκε στον Αλέξη Τσίπρα για τα γενέθλια του γράφοντας ότι έχει λίγα να γιορτάσει, αναφέρει σήμερα τον τρόπο που λειτουργούσε η ομάδα του Plan B, υπό τον Γιάνη Βαρουφάκη.

«Δεν υπήρχε καμία αμφιβολία για το τι κάναμε, εκτός από το ότι γνωρίζαμε ότι θα μπορούσε να παρερμηνευθεί», δήλωσε ο οικονομολόγος Τζέιμς Γκαλμπρέιθ, επικεφαλής της ομάδας που σημειώνει ότι έψαχναν να βρούν τις απαντήσεις σε μια σειρά ερωτημάτων, όπως:

 «Πού θα έπρεπε να στρέψει την προσοχή της η κυβέρνηση αν αναγκαζόταν να ανέβει αυτό το βουνό; Ζητήματα όπως ποια είναι τα αποθέματα καυσίμων; Ποια είναι η κατάσταση με τα τρόφιμα; Για πόσο καιρό διαρκούν οι ιατρικές προμήθειες;»

Ο Γκάλμπρέιθ λέει ότι η ομάδα αποτελούνταν από 4-5 άτομα, αλλά από αυτούς μόνο ο ίδιος και ο Βαρουφάκης έγιναν γνωστοί.

Όταν ρωτήθηκε για τυχόν εμπλοκή του Αλέξη Τσιπρα ο γνωστός οικονομολόγος είπε ότι δεν είχε απευθείας επαφές μαζί του μετά το Φεβρουάριο.

«Δουλεύαμε υπό το Γιάννη (Βαρουφάκη) και εκεί τελείωνε το θέμα σε ό,τι μας αφορούσε. Δεν προσπαθούσαμε να εμπλακούμε με οποιοδήποτε τρόπο στις πολιτικές συζητήσεις στην Ελλάδα. Ήταν απλά ζήτημα παρασκηνιακής προετοιμασίας σε περίπτωση που η χώρα αναγκαζόταν να βρεθεί σε μία θέση στην οποία δεν ήθελε να είναι», τόνισε.

Σύμφωνα με τον Γκαλμπρέιθ, η μυστική ομάδα εργασίας δεν εμπλεκόταν με τα σχέδια για το «χακάρισμα» των ΑΦΜ των Ελλήνων, που όπως είπε,  «ήταν κάτι διαφορετικό από αυτό το άλλο ζήτημα που προκάλεσε πολύ θόρυβο».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM